Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"... -magie úřadu; téměř jako v Kafkovi... " z kolekce Pod Pálavou
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 31.10.2010 (17:45:37)

undefined

 

 

 

undefined

undefined

undefined

 

 

undefined

undefined

 

 

undefined

undefined

 

 

 

 

 

undefined

 

... magie úřadu;  čísla přeblikávala, přestože jsem po celou dobu - cca 2,5 hod- v čekárně seděl téměř sám ! ...-a navíc v budově, kde jsem od MěÚ Hustopeče měl relativně dlouhodobě pronajmuté kancelaře; ... :).

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 31.10.2010 >

"... -ta Čb fotografie tam nepatří, omlouvám se; ...-jde

 

 

to nějak "vyhodit" ?!

."


<reagovat 
Džajata (Občasný) - 31.10.2010 > právě ta černobílá mi připadala zajímavá :-D
<reagovat 
ataner (Občasný) - 31.10.2010 > emotivne velmi blizka seria.. a cb? nahodou dost dobre dokresluje ideu ktora z toho cuha.-.- time is money ;)
a este k tomu klasika.. stare dobre 100 korunacky.. ceskoslovenske, zelene :D
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 1.11.2010 >

Ty peníze tam nepatří? no to si se tedy asi nepořídil


Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 1.11.2010 > jaxxana> 

"... -s "...úplatkama" mě to opravdu v životě moc nešlo... ...neplatil jsem někdy tam, kde se "asi" mělo, a někdy někde zase naopak -platil

 

 

jsem zřejmě "zbytečně". ...-a v tomto případě ? ...-poté, co jsem se "pročekal" ke svému číslu, mě poslali "do sklepa (( přesněji řečeno bývalého sklepa, dneska suterénu s kancelářemi ))", ...odtamtuď zpátky nahoru; tam zjistili, že jedno mé lejstro má starší datum, než je "dle zákona" možné, takže ještě -z Hustopečí "na otočku" pro štempl do Brna ! -ale tam mají dnes zavřeno, oponuji. Tak zítra, no. -Ale já opravdu "na to" již spěchám !! -Vždyť to máte jedno, já dnes stejně za chvíli končím, a do konce týdne  na to nebudu mít čas, takže se k Vaší věci dostanu nejdříve tak v pondělí... ...a do čtvrtka to snad celé zpracuji, (( ..."přednostně" zřejmě, chtěl ještě naznačit, neboť se významně odmlčel a ve svém křesle zhoupnul...)) ...musí to ovšem vlastně ještě podepsat vedoucí -zvadl mírně zase-, a to já nevím, zda tu zrovna bude... .  

 

A tak jsem tam byl ještě jednou cca za týden, víceméně jen proto, abych to jedno "rozhodnutí" z kanceláře z toho suterénu přenesl do kanceláře v patře. A výsledek ? ...celé to musí do Prahy, tam mají na to měsíc, tak si potom zavojte...; ... "- kdo je tady pro koho !", chtěl jsem se nahlas zeptat, ale raději jsem jen polknul naprázdno, jako před devětaosumdesátým... (( ...a to vlastně -alespoň částečně- pouze napravuji chybu jedné osoby několik let starou, po které "...ani", případně, náhradu škody nemůžu vymáhat, neboť prý mezitím zemřela... ...a tohleto je vlastně (( doufám tedy )) již jen závěr "celého tohoto "mého" případu". Táhne se to totiž celé již cca od r. 2002, prostě říkám, připadám si "v kruhovém systému" některých našich institucí (( a ovšem "pozemských zákonů", na kterých tyto stojí )) jako v některém z Kafkových románů...; ... -a co s tím ?! )); ......

   ."


<reagovat 
Bajata (Občasný) - 27.11.2010 > Ahoj, pravděpodobně jsi podnikatel, a asi budeš mít co ztratit.
Mě už tenhle systém ,,demokracie sebral i to, co mi zbylo po komunistech a snaží se mi to jaksepatří úspěšně, NEVRÁTIT. !!!

Systém čísel značí počet odbavených klientů.
No a úředník, kterému se nechce dělat, vyběhne, namačká lístky a libovolně dlouho odbavuje klienta, který vlastně ani neexistuje.
No...a ty, jako skutečný klient, protože jsi skutečný, čekáš až odbaví ty neskutečné a přijdeš na řadu.

A co s tím ????

Jestliře máš co ztratit a máš obavy například o majetek, firmu, či dokonce děti a rodinu... MLČ !!!!!

Pokud ne: MLUV !!!

PROČ??? : protože z vlastní zkušenosti vím, že v lepším případě, podotýkám a zdůrazňuju LEPŠÍM !!!
je dnešní systém zvaný demokratický minimálně stejný jako byl ten nedemokratický, tj. komunistický.

A v tom horším případě??? : To raději nebudem rozebírat.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter