Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Škádlící se bratři z kolekce Night in the city
Autor: Agitatio (Občasný) - publikováno 25.10.2010 (22:27:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 26.10.2010 > .... nemám víc písmen...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 25.10.2010 > ..nádherná noční panoramka!...mnoho je "podobných",...ne každá uchvátí....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 25.10.2010 > Mima> Děkuji, je to panorama Jablonce nad Nisou a Liberce (zadní část s viditelným Ještědem). Fotil jsem to z nehezké výšky žebříku vysílače při teplotě okolo O°C a burácejícího větru) - takže docela zážitek.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 25.10.2010 > Agitatio> ...někdy člověk tuší, co musí udělat, aby to mělo větší grády,...a na výsledku je to znát.....taky ráda zážitky, aby všechno  nebylo úplně jednoduchý....jupíííííí......
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 25.10.2010 > Mima> Jednou se tam třeba vydám až bude hustě chumelit... pak to teprve budou ty moje "Opičí hory"...můj domov...=)
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 26.10.2010 > Mima> tady máš zdokumentovanou akci :)
http://www.youtube.com/watch?v=UWLZYoByk8I
<reagovat 
zxy (Občasný) - 26.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 26.10.2010 > Pěkná fotečka- a škádlení stále trvá ??? tomu moc nerozumím ,všeobecně !
Body: 5
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 26.10.2010 > jaxxana> Nevím odkud jsi, ale není to tak neobvyklý vztah mezi dvěma městy: Praha x Brno, Hradec Králové x Pardubice.... Prostě lidi z jednoho města si dělají neustále srandu z města sousedního konkurenčního, ale stejně se mají svým způsobem rádi. Liberečáci tvrdí, že Jablonec je jejich předměstí...Já Liberci zase říkám Špínoměsto. Liberečáci se jezdí koupat na naši přehradu a mi zase k nim jezdíme nakupovat....
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 27.10.2010 > Agitatio> Pokud zůstane jenom u humoru- je to prima-ale myslím,si,že tak tomu úplně není a tím víc to nechápu!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter