Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Taxíkem na Karlák
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 24.9.2010 (12:33:15)
      Tak mi nedali na čtvrtek k Michaele pečovatelské auto. Prý musí všichni řidiči na školení. Inu, vytočil jsem 14 0 14 a ozvala se mi dispečerka:
      „Tak co, pane K, zase do Bohnic?“ Ono tam totiž evidují jízdy klientů podle telefonních číel.
      „Kdepak, žádné Bohnice, jen obyčejný Karlák. Ale k doktorce to bude.“ povidám
      „Tak kampak? Do kachlíkáče ? (bývalá Hennerova poliklinika).“
      „Kachlíkáč rozhodně nechci. Ať mě řidič jakkoliv dopraví na ten Karlák a já to dojdu pěšky.“
      „Dobrá, čekejte auto před vaším domem do 5 minut. Na shledanou.“
      Přijel moc prima hněděj bourák. Podle loga jsem ho odhadl na Reanult. Tachometr měl až do 240. Je s takovým bourákem po městě padesátkou musí být utrpení. Jeli jsme metodou brzda-plyn.
      Ukázalo se, že pan řidič trasu příliš neovládá. Zjevně věděl, že na Karlák jezdí tramvaje, tak jsme jeli pořád po tramvaji a tudíž také po kočičích hlavách. Na Albertově se na jeho tváři objevilo zděšení: "Ulice Na Slupi uzavřena, použijte objížďku." Tak jsme tedy objížděli o dastali se k Botanické zahradě. Jenže i nadále byla "Ulice Na Slupi uzavřena, použijte objížďku." Vydali jsme se do kopců, abychom na Karlák dorazili mezi nemocnicemi trasou sanitek. Vyplázl jsem 160 kč, protože mi taxametr započítal i ty objížďky.

      Michaela mi napsala nový lék proti depresím – Aurorix. Ale jelikož originál je drahý, napsala mi přímo nějaké generikum. Mám to brát od zítřka.
      Zpátky jsem se rozhodl jet mestrem, protože jsem během čekání u Michaely spolkl nějaké uklidňující prášky. Metro jelo fajn, jem jsem pořád musel držet v ruce kartičku ZTP, aby mě pouštěli sednout. To metro jsem opravdu potřeboval, protože mě vyplivne v Arkácách Pankrác, kde je bankomat. Byla to má čtvrtá samostatná návštěva bankomatu. Fronta žádná, což bylo dobré, ale zase jsem se neměl koho zeptat. Nacvakal jsem PIN a pak částku 1800 kč, abych měl drobné. Bankomat se zachoval téměř skvěle, všechno mi řádně vyplatil, jen na té tisícovce chyběl růžek, ale snad se mi ji podaří nějak utratit. Byla to moje první bezproblémová návštěva bankomatu. Další bankomat jsem sice objevil na Karláku, ale byla před ním nechutná fronta.



Poznámky k tomuto příspěvku
ich (Občasný) - 24.9.2010 > No vida, tak nakonec se bankomat přeci jen umoudřil :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter