Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Příběh ze seznamky (napsáno 2008)
Autor: zlatěnka (Občasný) - publikováno 17.9.2010 (23:29:25)
 

Byl to nejkrásnější vztah v mém životě a nikdy na něj nezapomenu...

Krásné letní odpoledne... Maruška byla mladá holka toužící po lásce, Jura kluk zklamaný láskou... Vlastně to byla Maruška, která dala podnět k rozhovoru - napsala:"ty jo, takovej nádhernej kluk a on nemá holku?" - a tady to všechno začalo... Maruška znala Juru od vidění a vždycky se jí moc líbil, ale seznamka jí dala možnost poznat ho blíž - osobně... Povyměňovali si čísla a hned na druhý den pro ni přijel autem - byl oslňující a hladový, takže se rozhodli, že zajdou do restaurace - najedli se, napili a Jura jako správný gentleman zaplatil... Ale nebylo jim to málo - zašli do baru, tam si dlouho a dlouho povídali, u baru se div neservali kvůli placení a boj vyhrála Maruška, protože zastávala heslo - jednou já a jednou ty...

Večer o tom dni přemítala - Jura byl prototyp dokonalého muže pro ni - pozorný, gentleman, vtipný, optimistický a byl zblázněný do indiánů... - Maruška dobře věděla, že na takového kluka nemá a když ji k sobě pozval domů,že si spolu zahrajou na gitáro - nenapadlo ji, že by mohlo jít o něco víc... Jelikož přijela autem místo alkoholu dovezla alespoň rychlé špunty, což daného kluka velmi potěšilo i překvapilo... Zalezli si k němu do pokoje a hráli a zpívali a když už jim to stačilo, bouchli šáňo a jen tak leželi a koukali se do stropu, Maruška tak moc se ho chtěla dotýkat, obejmout ho,jen tak ležela a čekala- až přišla ta osudová věta: "klidně se můžeš přitulit jestli chceš..." Maruška neváhala, spočinula hlavou na jeho krásných ramenou a nos zabořila do jeho dlouhých voňavých vlasů - všude kolem plály svíčky, voněl čaj a on - přitiskla se ještě blíž - řekl ji, že to na vztah nevidí - zaregistrovala to, ale toužila být s ním - aspoň chvíli... Přikývla, nosem ho pohladila po tváři a začali se líbat - bylo to tak nepředstavitelně krásné - ona a on... Ráno v pět odjela domů a v půl osmé naklusala do práce - celý den usínala, ale cítila se krásně - ještě ten večer se znova viděli oba unavení jako plyšáci... Jak se k ní choval? krásně,ale vystupovali před ostatními jako kamarádi... Když se loučili před jejím domem, znovu se políbili... Marie byla zmatená, zároveň ta nejistota ji vzrušovala - dodávala tomu jakýsi tajemný nádech... a tak se scházeli ve věčné nejistotě... Dokonce ji představil svým kamarádům, ale ona před nima dělala jakože nic, protože přeci ji na začátku říkal, že to na vztah nevidí - a to ji na konci vyčítal...

Bylo to krátké - jak moc krátké a přeci to stále bolí, když potkáte chlapa - dokonalého, hodného a uteče vám mezi prsty - samé výmluvy - budeš v Praze najdeš si někoho jiného atd.

Věřím tomu, že láska může přetrvat, ikdyž ten druhý je na míle daleko... Jestli s ním jsem? - ne, nechtěl to - ale navždy zůstane v mém srdci - léto s indiánem člověk zažije jen jednou v životě...



Poznámky k tomuto příspěvku
sikatka (Občasný) - 18.9.2010 >
Body: 3
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 18.9.2010 > Chá, chá.. :-)) Výborné. :-))
Doporučil 
<reagovat 
 zlatěnka (Občasný) - 18.9.2010 > Uther Pendragon> chachá - nevim co si o reakci myslet, ale proč ne :) dík (teď se koukám na tvou tvorbu - dost zajímavé a bláznivé - jdu to shlédnout ;))
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 18.9.2010 > líbí se mi to, není to umělý, ale pozemský, uvěřitelný, prostý (očistné číst tenhle text, který je naštěstí bez vypočítaných genitivních metafor, metaforických efektů a všepronikající "intelektuální" grafomanie).. má to pocit
Doporučil 
<reagovat 
 zlatěnka (Občasný) - 19.9.2010 > Aaen> jéé moc díky - oku zalahodí takto krásná slova - nečekala jsem to... Vidíš - já třeba bych strašně ráda psala intelektuálně, ale nejde mi to, takže zůstávám u své pozemskosti... Očistné je ten příběh zažít, smířit se s tím a pak se vracet k tomu prostřednictvím textu. Jak se říká: "Vzpomínka je formou zapomnění."
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 19.9.2010 > zlatěnka> Psaní vůbec není o tom být "intektuální", nemusíš po tom toužit, to je totiž cesta do sraček. Pak už bys jen vymýšlela slova, ale nepsala pocity. Brala bys ohled na to, co je v textu dobré, co není. Co má efekt, a co nemá. Neobdivuj "intelektuální" blbce a BUĎ SAMA SEBOU. Oni by měli obdivovat Tebe. Píšeš od kořenů, od přirozenosti - a takových lidí moc není. Neztrať cestu a neber ohled na kritiky "intelektuálů". Umějí zabíjet oheň, který sami nemají, ale jen pokud jim to dovolíš.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 19.9.2010 > Aaen> No, ale taky by člověk nemusel být debil, žejo.. :-) Psaní není o bytí "sama sebou", ale o psaní. :-)
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 19.9.2010 > Uther Pendragon> Jo a k pořádnému hraní hudby je zase třeba znalosti not, absolvování hudebních škol - a hlavně znát hudební teorii od stupnic až po kontrapunkt a skladbu.. hehe.. Na ja, ale ono to evropské temperované ladění spočítané muzikology nějak neladí, hlavně ale, že "intelektuálně" funguje ve všech tóninách, že? Hlavně, že můžeme transponovat, a co na tom, že je drtivá většina evropské hudby falešná ;-) Jsme na to přece zvyklí odmalička, a tak nám to ani nepřijde.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 19.9.2010 > Aaen> Hmm, tak třeba čínští hudebníci se neučili takto systematicky, ale učili se taky. :-) Neříkám, že musíš být bohemist(k)a, ale musíš se tomu nějak věnovat.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 19.9.2010 > Uther Pendragon> Naše debata je jednoduše o FORMĚ a OBSAHU. Formu se naučí časem každý. Ale obsah ne - ten musí být v něm. To, co má hodnotu, se dá jedině prožít, nemůžeš se to nijak plánovaně našprtat ani nadřít, nejde to okoukat, vyčíst z učebnic.

Někdo umí hrát Bacha z listu, ale přesto (nebo právě proto?) nedokáže složit vlastní skladbu, která by měla sílu. Jinej vezme polorozladěnou kytaru, nabouchá na ní dva akordy a.. :-) Kdo z těch dvou má větší potenciál?
<reagovat 
 zlatěnka (Občasný) - 19.9.2010 > Aaen> a nejlepší pak je když se sejdou dva inteligentní s rozdílnými názory ;)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 20.9.2010 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter