Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prečo Jano niepasol 3 voly?
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 14.9.2010 (13:59:54)

      Harmonie v akordech mi už připadala oposlouchaná. Samý Cdury, Amaje, FisMi, dejte mi už s tím vším pokoj. Jako základ jsem si zvolil písničku Tam okolo Levoči. A nechtěl jsem ji doprovázet ničím menším, než také písničkou. První volba padla na popěvek Pasol Jano tri voly u hája. Jenže když jsem to do 2.hlasu v Sibeliovi natloukl, zjistil jsem s hrůzou, že se ty písničky k sobě vůbec nehodí, přestože jsou obě v Gdur. Tam okolo Levoči jsem sice šoupnul o oktávu výš, aby bylo místo pro Janka a jeho tri voly, ale marně. Nakonec jsem učinil zásadní rozhodnutí: Tam okolo Levoči bude sice doprovázená jinou melodií, ale tu splichtím sám, aby někde něco nedrnčelo nebo nevrzalo. Přiznám se, že jsem ve věcech kontrapunktu naprostý začátečník, zatím se mi takto podařil doprovod jen k jedné písničce (Kam tak spěcháš, trampe, kamaráde). Tak tedy dobře, budu skládat neakordický doprovod k písničce Tam okolo Levoči. A jelikož hodlám časem složit symfonii, tak i moje doprovodná melodie se skládá ze samých čtvrťových not. Nikam přece nepospícháme. Melodie v 1.hlasu ať si dělá, co chce, ale druhý hlas je mírný, klidný… pro jistotu si ho ještě jednou poslechnu samotný.


Tam okolo Levoči.mp3


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter