Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na strunách mládí-pokus o zhudebnění
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 8.8.2010 (09:24:17)

Na strunách mládí hraju svoje songy
zpívám je slunci větru zas a zas
ty špatné slunce spálilo už na prach
všechno to smutné zaplatí sám ďas.

      Z tohoto textu jsem vycházel při zhudebňování. Je výhodou a zároveň nevýhodou, že refrén má stejný text jako 1. sloka, ale občas se to stává Slušelo by se to dokomponovat. Jak v textu, tak v melodii. Samotná zní hezky, je v Gdur, ale sestupuje příliš hluboko. Při aranžování to hodně vadilo. Nahrál jsem verzi, kterou jsem spáchal včera. Jsem si jist, že by se na ní dalo ledacos vylepšit, ale dnes rozhodně nejsem "ve formě". Po kliknutí na odkaz musíte odjet POD uvítací text.

    Připravil jsem re-aranž nejhlubší části. Za takovou hodinku ho sem přidám. Musí se, bohužel, jmenovat jińak, náhradu souboru jiným pod stejným jménem projekt webovastranka.cz nedovoluje.




Na strunách mládí-aranž2.mp3

Poznámky k tomuto příspěvku
whispermoonlite (Občasný) - 8.8.2010 > pěkný, to se mi vždycky líbí, když to někde hraje, nebo se to hejbe.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 8.8.2010 > další verze zaranžování s trochu pozměněnou melodií je na světě. co se týká textu, tohle bych nechal jen jko refrén a 1.sloku bych napsal znovu nebo ten text jako první sloku vůbec nezpíval a vymyslel něco jiného
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 8.8.2010 > upravil jsem nejproblematičtější část melodie. ještš to musím přearanžovat. hodinka?
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > Montrealer> Ahoj Montre, zkus si sednout a zaposlouchej se. Myslím že znáš Wabiho hlas, bude znít tam někde uvnitř tebe.
Nemám na mysli Mikyho, ani nikoho jiného kolem něho, ale jen Wabiho. Prostě si v duchu pusť jeho některou z ,,Rivolovek". Myslím, že ti to moc usnadní práci.
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 8.8.2010 > Bajata> Wabi uměl dobře pracovat s tóninami a mollovými akordy. To já zdaleka tak dobře neumím. Myslím, že poslední aranž je to nejlepší, čeho jsem momentálně na toto téma schopen.

Zkoušel jsem složit pokračování, ale zjistil jsem, že mi to dneska vůbec nekomponuje, tak jsem toho nechal.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 8.8.2010 > ta muzika Tě drží co Petře:-)
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 9.8.2010 > jednou bys měl navštívit Osadu U staré řeky na Berounce, :-) většinou v pátek večer tam starý trampové vyhrávaj do noci, můžeš se přidat
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 9.8.2010 > anae> ahoj, stará trampko! před takovými 15 lety bych se ještě mohl zúčastnit. teď už to ze zdravotních důvodů nejde. ale čím bych se mohl přispět, když neovládám zpěv ani kytaru, jen noty, ale právě noty skalní trampové zásadně neovládají.

zrovna jsem doaranžoval novou verzi tohohle popěvku. složil jsem melodii na refrén a celý jsem to nahrál, zatím jen jakoby na piano. piano je pro mě základ, přestože na něj skoro neumím hrát.

ale zaposlouchej se do melodie refrénu a tvař se, že umíš psát písničkové texty. já to zamlada docela uměl, k stáru mi přestaly přicházet nápady...:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter