Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pěší zóna z kolekce LOMO
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 30.7.2010 (09:21:49), v časopise 30.7.2010


Erg Chebbi, Maroko - 3/2008
Holga 120 CFN + Fomapan 200 + sken negativu v labu


Poznámky k tomuto příspěvku
sempull tampush (Občasný) - 30.7.2010 > ňáký ostrý, ne? :)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.7.2010 > Myslel jsem, ze je to snih..paradni fotka...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 30.7.2010 > kráása
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 30.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 30.7.2010 >
Body: 4
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 30.7.2010 > jo, na poušti by se dalo fotit týdny
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 30.7.2010 >
Body: 1
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > cvakal> s Tebou je sranda, ubozacku!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.7.2010 > ...v náhledu zaujalo....ale u některých druhů scenérií se nedá nic moc zkazit....ty rohy mi taky vaděj....
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > Mima> dost nesouhlasim... a ty rohy jsou holt punc Holgy, loma... nekomu vadi, vetsina naopak proto tohle voli... (+ v PS pak "fejkujou" prave tyhle efekty... :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 30.7.2010 > Mishka> ..hodnotím intuitivně, obzvláště fotky,a  nechám se ráda poučit o technice, žádaných efektech, co frčí..nic to ale nezmění na mém prvním dojmu,i mistrně technicky vyvedená fotka mne třeba nezaujme,.... není vše pro všechny..... fotím mizerně, ale přesto moc ráda,...a nechám se utlouct klidně odbornejma argumentama....jednou se to bude třeba hodit...laika neber v úvahu, jsou tu na to jiní........
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > Mima> já nesouhlasila s tou částí "u některých druhů scenérií se nedá nic moc zkazit"... jak víme (a Totem je toho zddárným důkazem), pokazit jde jakýkoliv moment, scenérii a co člověk, to ji zachytí zcela jinak.

a tady opravdu o "techniku" nejde, ta fotka je silná, zajímavá právě v té náladě, takže ta "intuitivnost" je na místě. ;) dík!


<reagovat 
huwik (Občasný) - 30.7.2010 > jo, tohle se mi líbí hodně. Oči jdou úplně přirozeně po pěšince. A vůbec nevadí, že to není jako z knížky o kompozici, právě naopak. Kdyby to mělo být úplně správně, tak by se měl foťák posunout asi o 2 cm doleva, ale podle mě by to bylo spíš na škodu. Byla by to pak fotka, jakou najdeme na každé druhé straně galerie. Pravidla mají cenu jen když nedodržují slepě a občas se poruší :o). A černé rohy? Je to taková hezká ,,móda", sice proti ní mnoho lidí zbrojí, ale mě se líbí, má to pak specifickou atmosféru :o) Jediná věc je - na mě až moc oblohy. Jenom úplně malý kousek bych řízla :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > huwik> děkuju za rozumný koment.
ano, pravidla jsou od toho, aby se ve vhodných chvílích porušovala, ale tady je to hodně tím, že si Holga prostě žije svým vlastním životem. :)
tyhle "toy camery" mají mizerné hledáčky a výsledek je vždy o kousek více sem a méně tam atd. takže je těžké vyfotit to nachlup tak, jak by člověk chtěl. ale i to je kouzlo lomografie. :)


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.7.2010 > huwik> Černé rohy nejsou žádná móda, ale zoufalý pokus zaujmout jinak nudnou fotkou bez nápadu . Jistě jsi můj kometář četla pozorně a tak víš, že jsem se o kompozičních pravidlech vůbec nezmiňoval .

Když už se ale o oněch pravidlech zmiňuješ, tato fotka je zoufale nudná právě tím, že pečlivě dodržuje jedno z kompozičních pravidel. Napsal, jsem, že FOTKA MÁ ŠPATNOU KOMPOZICI. Tím jsem chtěl říci bez nápadu a přesně podle otřepaných pravidel :-(.

<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > cvakal> To všechno zní 10x vtipněji, když to píše naprostý amatér, co 100x vyfotí velmi špatně dokola dvě kytky. S naprostou absencí citu a vkusu či aspoň s naučenými základními kompozičními pravidly. Prostě soudnost a cit pro fotku zatím nemáš + Tvé hodnocení se dostavilo až jako reakce na mé komenty, takže Tě nelze brát vůbec vážně...


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.7.2010 > Mishka> 

Promiň, ale nějak Ti pokulhává logika, ale to je u žen naprosto normální . O Tvé fotce jsem napsal, že je nudná atd. a až po té se rozpředla naše debata, kde jsi mi vysvětlila, že jsem podprůměrný amatér :-). Kompoziční pravidla asi máš nadřená a mechanicky je uplatňuješ, jak potvrzuje Tvá fotka. Foť dál, třeba se z Tebe ještě něco vyloupne :-).

Dobrá rada nad zlato, jednu Ti dám: Foť digitálem a nepřeváděj to do černobílé stupnice, jo :-)?


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > cvakal> Ty jsi tak mimo, až je to mimo. :)

Barevně a digitálem?! = po vzoru Tvých kytiček, podle kterých nevíš o fotografii nic, natož abys měl cit a vkus?!

Digitálem fotím běžně (nejen pro sebe, ale i na zakázku i exkluzivně pro jednu světovou vyhlášenou fotobanku) a toto rozhodně není žádný převod do ČB!

Všechny ty poznámky o tmavých rozích, převodu do čb atd. jen ukazují, jak uzoučké je Tvé zorné pole v žánru fotografie, že víš a poznáš prd, ale kážeš jako mistr.

A pokud tak jasně upřednostňuješ barevné digi fotky před poctivou klasickou čb fotkou, mluví to opravdu za vše.

Tím končím tyhle debaty o h*vně a o hrášku.

Ty si dál mysli, že fotkám naprosto rozumíš a fotíš dobře a že já fotit neumím a nerozumím tomu ani za mák.
Já si budu dále myslet, že jsi naprosto mimo a s takovým přístupem, že nikdy nevyfotíš dobrou fotku a že já fotkám přeci jen už trochu rozumím a že se mi občas i podaří dobrá fotka (nemluvím o průměrnosti, ale o DOBRÉ fotce). ;)

Přát dobré světlo v tomto případě asi ani nemá smysl...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.7.2010 > Mishka> 

Vím, že´s to fotila na (čb?) film, žádnou fotobankou na mě neuděláš vůbec žádný dojem, mysli si co chceš . Jsi typická Totemačka, blahosklonně přijímáš chválu, zuříš při náznaku kritiky.


<reagovat 
Gogin (Stálý) - 30.7.2010 > rohy v pořádku - navíc doplňují motiv
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 30.7.2010 > Safra, jaro z myyyjjjoooou si ňák dávaj načas. Jde o to, kerá zapěje oslavnější ódu, tak si to někde v koutku teď komponujou.
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2010 > čtenář> Kuk - tralala  .
Doporučil 
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 31.7.2010 > Dobrá práce, připomnělo mi to Lawrence z Arábie...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.7.2010 > Franta F.> to jsem porad jeste nevidela a chystam se na to leta! :)
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 31.7.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 31.7.2010 > Hezké foto, prvně jsem myslel že je to sníh.
Body: 5
<reagovat 
AnnaWeb (Občasný) - 31.7.2010 > Krásná fotka, vypadá jako záběr z ze starého filmu s Rodolfem Valentinem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 31.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 31.7.2010 > jo, sníh to připomnělo a krásný to je
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Magid (Občasný) - 31.7.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jxr (Občasný) - 31.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
#posledny (Občasný) - 31.7.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
bombilla. (Občasný) - 3.8.2010 >
Body: 5
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 2.8.2010 > fajn fotka...
nemůžu zapomenout jak nad hřebenem duny začala ve chvíli vrcholícího dojmu pusté Sahary stoupat (jako temná Luna) hlavička marockého obchodníka nesoucího tác omlácených fosílií a kamenných popelníčků...

více aspoň takových fotografií a méně cvakalů
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.8.2010 > hloupy ivan> :) to se nam uprostred marocke pouste nestalo ;)
diky!
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 3.8.2010 > Mishka> Mně se to stalo vskutku právě tam .)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 4.8.2010 > Mishka> ale na pěší zóně by se to právě stát mělo, no nééé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 DUNNKIN (Občasný) - 4.8.2010 > Luk Malér> a nebo te muzou okrast :DD
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 4.8.2010 > hmm...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anakonda (Občasný) - 6.8.2010 > moc pěkná fotka...
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.8.2010 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 12.8.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
djstek (Občasný) - 9.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 17.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 30.7.2010 >

Jak po estetické tak i technické stránce je to mizérie.

Fotogenické a pro nás exotické prostředí jako poušť nabízí spoustu zajímavých záběrů.Toto je nudný popisný snímek navíc se špatnou kompozicí. Vypadá to, jako kdybys omylem zmáčkla spoušť, ale proč to dáváš do galerie? Co ty černé rohy?! Koupila sis v bazaru nějaký bakelitový foťák a snažíš se být zajímavá? Vypadá to tak. No když člověk nemá žádné nápady, nic jiného mu nezbývá.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > cvakal> uf! diktuje mi mistr vlcich maku! fakt lidi jako Ty by meli radeji mlcet a studovat fotografii.

prd tomu rozumis...

<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.7.2010 > Mishka> Tvůj slovník a úroveň vyjadřování je stejná jako tvá dílka .
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2010 > Mishka> 

Míšo,

to jsi zase ty! Takových by tady mělo být víc,. Ufff, asi jsem si opět zavařila na "vlezdoprdelismus"  !!! 


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.7.2010 > JARO> :) Nekteri si holt pletou "ritni alpinismus" s dobrym vkusem! ;))

No, kdyz jsem vcera koukala na uroven zdejsich fotek, jejich hodnoceni a jistotou jejich autoru, jak jsou ty fotky dobre, nepomohla by ani smrst Jar a Mishek...

Oni asi ani vetsinou nechteji vedet, ze to stoji za ho... a nikdy s takovou nikam nepostoupi. Jim je tu dobre, kamaradi jim daji ty peticky, poplacaji se po zadech za nejvetsi sragory a jim to vyhovuje.

Ja to mela a mam holt jinak.

Je jen zajimave, ze uroven maleb, grafik i psani je o hodne vys, nez ty fotky, to je tady tristni. Asi proto, ze kazdy dnes s digitalem mysli, ze je umelec! :(

Diky!

(Jeste tu neco asi chvili budu sypat a oxidovat, treba si nekteri na me uprimne komenty zvyknou a neco si i z toho vemou...)

<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 4.8.2010 > Mishka> každá takováhle pospolitost si vytvoří většinový hlavní proud, kterej stojí za vyliž řiť a menšina se holt snaží - a ta většina si to chválí navzájem, to není jen tady a ve fotce, vem si např. Písmák, co tam za megasračky sklízí úspěchy.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter