Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A přijde království nebeské...
Autor: Laurent Cellier (Občasný) - publikováno 30.6.2010 (13:17:56)


Bajata (Občasný) - 10.7.2010 > Hodně mi to připomíná skutečnost. Slzy mých dětí a pláč, téměř nářek, když mi je rvali násilím z náručí. Ve jménu Boha. Postavil jsem se fanatismu náboženství, ale soudy, policie i úřady nechali děti v péči matky.
Soudce Krajského soudu mi řekl,, Vážený pane, kdyby jste toto řekl za bývalého režimu, ty děti by jste dostal. Já si však nemohu dovolit, že mě nějaká církev bude tahat ve sdělovacích prostředcích,, Skončili jsme u mezinárodního soudu, ale nebylo mi to nic platné.
Církevní mafie má příliš dlouhé prsty. Dnes jsou už děti velké, a brzy jim bude osmnáct. Církev je státem povolená a šíří ve jménu Boha pod rouškou charitativnosti své cíle. Boj o moc a peníze.
Děti mají být božími služebníky.
Věř mi že to není příběh středověku, ale z přelomu 20 a 21 století. Z dnešní doby a začal před sedmnácti lety.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter