Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Heřmánek pravý z kolekce Polní kvítí
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 26.6.2010 (00:24:31)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 26.6.2010 >
Body: 4
<reagovat 
smazanovp (Občasný) - 26.6.2010 > Strasne.
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 26.6.2010 > veselápísnička> Milá, jako obvykle :-).
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 26.6.2010 > Začínáš vytvářet takový příjemno barevný, už při minulý fotce to bylo fajný, pokračuj!
Body: 4
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 27.6.2010 > i já, a tady zvlášť,kdyby to nebyla středovka a toho pravýho tam bylo víc,nádhera,nechápu proč si tak zaťatej a neuděláš nám věrným radost
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 27.6.2010 > jaxxana> Nevím, co bych ti na to řekl , prostě se mi ta fotka líbí tak jak je, ale tvůj komentář samozřejmě za hlavu neházím, přemýšlím o tom .
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 27.6.2010 >

Dole seklé, pozadí světlé, hodně široké, TK špatná - mi se středovky prostě nelíbí.

Nechceš to vylepšit a sebe polepšit  ? Pětky bych ti pak dávala i s radostí  !


Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 27.6.2010 > JARO> Dole seklé, to víš, je toho tam hodně, těch kvítků, vždycky bude nějaký useklý. Nelíbí se ti pozadí, mně jo , že by toto byla nějaká zvlášt středovka ani nemám pocit, ale nelíbí se ti to, s tím nic neudělám. Středovky mám rád . TK - mohlo to být ostřejší, to máš pravdu. Hlavně fotek heřmánku mám hodně, mám z čeho vybírat, no stalo se .
<reagovat 
dadik (Občasný) - 27.6.2010 > úplně cítím heřmánek :)
Body: 5
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 27.6.2010 >
Body: 3
<reagovat 
Mima (Občasný) - 28.6.2010 > ...příjemné barevně, dole bych možná trochu ořízla....
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 29.6.2010 > Mima> Jo, mohl jsem to dole oříznout, ale to už by bylo moc dokonalé .
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 29.6.2010 > cvakal> ...ne tak docela, Déčko bych stejně nedala...
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 28.6.2010 > No, JARO ti to popsalo výstižně. Já jen dodám, že pokud je toto nejlepší fotka heřmánku, z toho množství co máš, tak potěš.
Body: 1
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 29.6.2010 > Franta F.> 

...její kouzlo spočívá v tom, že pokaždé je jiná ...


Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 29.6.2010 > Franta F.> Franto, ty mě pokaždé potěšíš, i já tě potěším. Teď vůbec na nic nemám čas, jen fotím, ale o to větší úroda bude na Totemu :-), heřmánky ještě budou, neboj, i mé oblíbené vlčí máky, je přece jejich sezóna . Máš se na co těšit.
<reagovat 
 Franta F. (Občasný) - 30.6.2010 > cvakal> Blahoslavení chudí duchem...
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 1.7.2010 > Posílám odkaz na upravenou verzi Tvé fotky, snad je to takhle lepší, porovnej :-) http://imb.lide.cz/big/4c2cfb850f8fbdc563830000.jpg
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 2.7.2010 > sikatka> Jsi hodná, ale raději zůstanu u své verze :-).
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 2.7.2010 >

Dole bych  neřezala, chybělo by to. Stačilo by zaretušovat žlutý střed toho seklého květu, okvětní lístky by se už ztratily.

Nevadí mi, že fotka není dost ostrá, tyhle fotky spíš vyjadřují náladu, emoce, než že by aspirovaly (fuj) na publikaci v atlasu rostlin, myslím, že trochu neostrosti k nim patří. Zpočátku mi vadilo, že je celkově moc světlá, přímo vyplajchovaná, ale když jsi tu měl tmavé pozadí, začala se mi líbit. Co tě vedlo k opětné změně na bílou? S tmavým pozadím byla krásně teploučká.


Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.7.2010 > Janahe> Ano, zaretušovat jsem ten střed mohl, pro změnu tam tedy dám tmavé pozadí :-).
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.7.2010 > cvakal> To teda moc tmavé není
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.7.2010 > Janahe> Nejsi moc náročná ? Jednak tmavší pozadí Totem nenabízí (přece si ho nebudu míchat sám!) a i kdyby nabízel, bylo by to moc tmavé . Myslím, že to je akorát ,
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.7.2010 > cvakal> 

Rozhodně není tmavé akorát. Nebuď líný a namíchej si lepší.

Taky by to chtělo trochu jiný odstín té šedé, spíš dohněda, tahle šedá působí fialově, to se k té fotce nehodí.

http://www.totem.cz/enda.php?a=266855
http://www.totem.cz/enda.php?a=266856


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 8.7.2010 > Janahe> Nebuď líný, to se ti řekne , v šedé žádnou fialovou nevidím , ale možná na tebe dám .
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 1 1 5 7 9 10 (11) 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter