Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Les u Břístevské hůry
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 16.6.2010 (00:05:45)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář blbeček - 16.6.2010 > ten les je napadený.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 16.6.2010 > zkoušíš prostě co vydržíme žejo ?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 16.6.2010 > jaxxana> Vůbec nic nezkouším, mně se ta fotka líbí, když se ti nelíbí, napiš mi co a proč se ti nelíbí, nebudu se zlobit ani urážet :-).
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 16.6.2010 >

Cvakale - to jsi fakt cvaknul.

Chtěla jsem vidět Klánovický Les tak, abych mohla za něj pro jeho výjimečnost bojovat - nafoť ho tak! Vůbec mě nerespektuješ, éro jedno  .


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 16.6.2010 > JARO> Jak cvaknul :-)? Buď konkrétnější, prosím.
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 16.6.2010 > cvakal> Vždyť píšu - ukaž, že je ten les výjimečný, že má něco víc než ostatní, nebo nějaká hezká místa :) . Tak mi to připadá jako cvak, no...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 16.6.2010 > JARO> No dobře, ale jsi trochu nepozorná :-), toto není Klánovický les, jak vyplývá z názvu :-).
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 17.6.2010 > cvakal> Číst umím, koment patří tomuto lesu :) .
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 17.6.2010 >

To je oživlý les, ty stromy se srocují a pak uvidíme.

Já v tom vidím dav lidí - ještě to není kompaktní dav, zatím se lidé pomalu scházejí, protože je cosi zaujalo, ale ještě si hlídají svou identitu, ještě nesplývají s ostatními.


Body: 5
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 18.6.2010 > Janahe> ...dtto,...odpověď autorovi.....možná jsem ji spíše měla poslat nejdříve Tobě..
<reagovat 
Mima (Občasný) - 18.6.2010 >

... příjemné místo,... hezké světlo na kmenech a v trávě, jeden z tichých okamžiků, kdy člověk očekává od snímku totéž, co vidí a cítí v reálu...světlo, vůně, bezvětří, pohoda.......jako laik ve focení vím, že výsledek mnohdy nesplní očekávání...strom nejsilnější uprostřed kompozičně nesedí,...Janahe to sice zajímavě interpretovala....jenomže takových  snímků už bylo!!!.....pardon, že jsem se vmísila, les je místo kouzelné, ale nevydá svá tajemství a půvaby na potkání, i když je člověk každý den  "na číhané"........


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 18.6.2010 > Mima> Nejsi první, kdo mi říká, že kompozice na střed není to pravé , ale mně se to líbí, cítím to tak a jinak by se mi to nelíbilo. Nebyl by vůbec žádný poblém nejsilnější strom dát někam na stranu, na této fotce i na jiných, ale já to chci takto :-).
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 18.6.2010 > cvakal> ..ani já se někdy,.. něčeho,... nevzdávám......., středová kompozice se hodí lépe v případě, kdy jde o nějakou gradaci, soustředění největší-nejmenší síly v počátečním , nebo konečném bodě vzniku,...zániku...a pravděpodobné  pokračování...jen tak zkusmo komentuju,..jak jsem zmínila, Janahe našla velmi originálni a schůdné řešení,..nezabývá se nejsilnějším stromem, fantazii pustila úplně jinam, a to jí chválím....
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.6.2010 > Mima> 

Nechval, musím se přiznat, že u téhle fotky jsem ten středový strom vůbec nezaregistrovala. Dokonce teď, když jsi na to upozornila, mám pocit, že tam před tím snad ani nebyl

Ale byl, jen pro mě nějak vůbec není důležitý, tak jsem ho neviděla. Možná to, jak tam nehybně trčí (spíš bych řekla "tiše stojí v pozadí"), jen umocnilo pocit, že ty ostatní se pohybují, a já jsem jako žába, vidím jen to, co se hýbe.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 19.6.2010 > Mima> 

Ano, říkáš to naprosto správně, středová kompozice zvyšuje napětí, jako před výplatou, kolik budu brát .

Jsem rád, že mi píšeš o  svých pocitech, přemýšlím nad tím :-).


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 19.6.2010 > Janahe> 

Ano, ten středový strom tam sice tiše stojí a v pohybu jsou spíše ty slabší stromy, ale proč sis ho "nevšimla" :-)? Mluvíme o "středovém stromu", ale on je trochu na straně,mám ještě jednu verzi, kde je úplně  "ve středu" :-), tu jsem si netroufl na Totem dát :-).

To, že sis o "nevšimla" asi nevadí, musela´s ho vnímat .


<reagovat 
Vasil (Občasný) - 21.6.2010 >
Body: 1
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > tak tohle je jedno velké nic
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.7.2010 > Mishka> 

Nezlob se, piš mi co chceš, ale mělo by to být slušně řečeno, zatím je :-) a slušnou češtinou, která ti bohužel není není vlastní. Čeština se vyznačuje dvojitým záporem, např, nikdy jsem nebyl (někdo je schopen říci:"vždycky jsem nebyl" - hrůza).

Vylepši si češtinu, to především a pak se trochu více věnuj focení, ať se to naučíš, jo :-)? Středovou kompozici miluju a většinou zaostřuji ručně, automat používám málokdy, při focení kytiček skoro nikdy :-). 
 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > cvakal> Opravdu raději zůstaň u toho poučování z češtiny, než u focení, byť je to trapné a dodržuješ ono pravidlo, že češtinu začnou takto řešit lidi, kteří lepší argumenty nemají.

Pokuď si opravdu nejsi schopný přiznat, že Tvé fotky jsou silně podprůměrné a nemáš chuť přijímat kritiku a tím se zlepšovat, nemáme se o čem bavit. Ceštinářský kroužek si musíž založit jinde.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.7.2010 > Mishka> 

Hm, ono nejde ani tak o češtinu, jako o celkovou kultivovanost ducha, která se projevuje i v jazykovém projevu .

Zmiňuješ se o kritice, sem s ní :-)! Proč myslíš, že jsem přestal dávat vlčí máčky na Totem? No protože mi k nim nikdo nic nenapsal, tak proč bych se namáhal, že :-).

Rád přijmu kritiku, ale obecné konstatování, že mé fotky jsou podprůměrné mě vůbec neuspokojuje, zvláště když z tebe mluví uražená ješitnost.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter