Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kápni, kapej, kap
Autor: Simonka (Občasný) - publikováno 31.5.2010 (01:44:25)

Diskuse

pod obraz

rozpitá

tříská

bez servítků

šálky do podšálků

 

Kůže na trhu

 trhovců 

popraskaná 

v úsměvu

 

Víc

 

víc šťávy řveš

nalej

víc šťávy kapej

kap

pro mě, za mě

 kap

skápni klidně

skap!



Poznámky k tomuto příspěvku
Mlž Svatý (Občasný) - 31.5.2010 > Tak jest jdu skapat do houští...
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 31.5.2010 > Mlž Svatý> 

nechóď raděj piš to ti jde  skap, až budeš mít všecko napsaný jo :-)))

a všim sis, jak sem to komplítli přeorala, hotovej Přemysl :-)))


<reagovat 
čtenář literární agent - 31.5.2010 > skalp! :) 5b
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 31.5.2010 > čtenář> wau děkujuu to je pocta pro mě :-))
<reagovat 
Věza (Občasný) - 31.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> děkuju za čteníčko :-)
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 31.5.2010 > výborný .-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 31.5.2010 > HanaKonvesz> no teda děkuju, mi překvapením spadla cigareta hehe :-))
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 31.5.2010 > Simonka> cheche a hoříš? .-))
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 31.5.2010 > HanaKonvesz> naštěstí žádné popáleniny ani škody na majetku
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 31.5.2010 > kámen vodpad mi .-)
<reagovat 
anae (Občasný) - 31.5.2010 >  nojo, jsi ještě nadšenec, jen ho skápni :-) energii na to máš
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 1.6.2010 > anae> rovnou ho skap-al-ním :-)) děkuju
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 1.6.2010 > přímočarost, která není ve skutečnosti tak přímočará, má to něco do sebe. - v tom by mohlo být kouzlo, napovrch silný tah a pod tím nevyzpytatelné závity.
Doporučil 
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 2.6.2010 > líbí..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 2.6.2010 > BELA1> 

mám z toho radost děkuju :-)


<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 1.6.2010 >
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 2.6.2010 > whispermoonlite> 

Ode mě se žádných tajemě kudrnatících veršů nedočkáš. Nejraději mám ráda humor, vtip a nadsázku,- což jsi zjistil, jak jsem zjistila :-)) Někdy mé veršovánky zdají se být vážnějšími, ale i tak musí tam být živočišnost, lidskost a přímost, pak to jsem já.

 To je vlastně i důvod proč se mi tak líbí tvoje poslední básně. Jsou jednoduché, prosté, hravé a přímé plné života a krásných obrazů. Nehrají si semnou na luštitele rébusů.

Básně plné tajenek, kdy si můžu domýšlet co tím chtěl básník říct mě nebaví. Při jejich čtení si vždycky vzpomenu na refrén jakési písně, kterési kapely, kde zpívají "nech si keci na koledy řekni voco de" :-)) 

Děkuju moc za kouknutí vážim si :-))


<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 2.6.2010 > Simonka> chápu Tě a líbí se mi, jak v tom máš jasno. - k citátu písně bych doplnil, že někdy jde právě o ty rébusy, ale to většinou až když se ukáže, že bez rébusů to nejde, ač by se moc chtělo, aby to bez nich šlo. - potom je jeden za rébus ještě vděčnej.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 2.6.2010 > whispermoonlite> 

Já ti rozumím, ani nevíš jak moc.

 Ale já se zkrátka nechci stydět za svoji nedokonalost, kterou vypíšu, napíšu do svých literárních hokusůpokusů, protože ten, kdo příjde a řekne: " bože to je, ale kráva", tak je ten stejný člověk s kterým by byl můj život neslučitelným a ztrátou času (drahoceného), jsou jiní, kteří bez vysvětlení významu slov užitých chápou, duše zpřízněné pro mne a setkání s nimi zážitkem.

 Vím teď mluvím spíše o lidském , nežli o lierárním vnímání, ale na druhou stranu...vylučují se tyhle dvě roviny?


<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 2.6.2010 > Simonka> jestli se ty dvě roviny, tj. lidská a literární vylučují, nebo ne, se musí vyzkoušet v každém případě zvlášť. - moje zkušenost mi říká, že se převážně vážně vylučují. - patrně budou i nějaké výjimky.

rozumem vzato, není to překvapivé zjištění. mnozí autoři dávají do textů ze sebe to nejlepší a na to ostatní jim nezbývá. - a týká se to i třeba způsobu prožívání v textech a mimo ně, a určitě i dalších věcí. - když jako čtenářka komunikuješ s autorem, jak se zjevuje skrze text, když si vytváříš nějaký vztah k subjektu básní, nemůžeš od autora chtít to samé i mimo básně. - asi budou případy, kdy rozdíl není velký, ale převážně tam rozdíl bude.

ty jsi taková komunikativní, třeba by sis mohla aj dělat ňákou průběžnou anketu, co Ti na toto téma kdo řekne.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 2.6.2010 > whispermoonlite> 

to já si tak komunikuju s tebou, že se mi s tebou hezky povídá :-)) navíc tvých názorů hodně cenním a nemyslím si, že by se širší okruh literátů od tvého názoru moc odkláněl.

To asi jen já protože jsem takovej literární samouk a samorost všechno jedu po vlastních kolejničkách, ale tak to dělám vlastně se vším aspoň je to žůžo dobrodrůžo :-))

Ale máš pravdu nebylo by to špatné téma ve fóru, zase trošku oddechovější od té politické debaty :-P :-))


<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 3.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 4.6.2010 > GabrielRonay> děkuju za čteníčko :-)
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 8.6.2010 > no.. ale neco to v sobe ma
Body: 5
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 6.3.2015 > herrgott to jsou ale dneska názvy, tak oslav tam to MDŽ ŽENO dětsky morzeovková
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter