Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stopové prvky (2001)
Autor: Tatranka (Občasný) - publikováno 20.5.2010 (10:31:25)
2.

Vedle sebe Malá – Velká – Krátká – Široká – Úzká stopa

Velká – úzká – malá – velká – krátká – Naše…

Pro čtyři nohy Na dvě doby





6.
Kladu stopu na stopu
Až mám čtyřpatrovou věž
Se střechou v Zemi



Poznámky k tomuto příspěvku
Simonka (Občasný) - 20.5.2010 > Dobré to je ta ta ta ta ta bflmpsvz anóbrž hkrdtn:-)) mi to připomělo jeden song od Plavců, kde zpívá Michal Tučný.  V písni se představí celá kapela rýmem na své jméno, jako třeba: A já, jako Karel Gott nemám jméno zvučný doufám, že to nevadí zpíval Michal Tučný.., a jako jediný z kapely se představí out of rythm: Já palubní jsem básník na všechno najdu rým, pimparára pim pim pim jmenuji se Jan Turek. No tak asi co jsem chtěla říct .-))
Body: 5
<reagovat 
 Tatranka (Občasný) - 20.5.2010 > Simonka> :DD
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 20.5.2010 > A kde je 1., 3., 4., 5.?
<reagovat 
 Tatranka (Občasný) - 20.5.2010 > germanica> V šuplíčku.:)
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 20.5.2010 > Tatranka> aha, tak si počkáme, holt...:-)
<reagovat 
MiKa (Stálý) - 20.5.2010 > šestá se mi líbí
<reagovat 
čtenář literární agent - 20.5.2010 > jo, šestá je šestá! :)
<reagovat 
 Tatranka (Občasný) - 24.5.2010 > p74> Pokud jsem si všimla, tak se publikování dalších příspěvků programem posouvá, takže platí příspěvek=den.
<reagovat 
 Tatranka (Občasný) - 24.5.2010 > p74> Vím, ale řídím se předpokladem. pokud je problém číst víc než jeden příspěvek, tak volba čtení/ nečtení je na Vás. nejsem zodpovědna za informační pochod. přesto se, už podruhé zde, omlouvám za přehršel svých výplodů.
<reagovat 
Tatranka (Občasný) - 25.5.2010 > To jistě, máte pravdu. Ty zbylé příspěvky jsou podle tohoto systému nepublikovány. Čekají. Nemám v úmyslu zahlcovat. Naštěstí mé fondy (šuplík) je snadno vyprazdnitelný.:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter