Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výhled do zahrady
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 17.5.2010 (01:39:45)


 Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > cvakal> jestli někdo fotografuje barevně či černobíle, digitálem nebo klasicky, na velký formát nebo na kinofilm... to je mi vcelku šumák... podstatný je výsledek a to, jestli k jeho dosažení autor zvolil adekvátní prostředky... Janahe určitě o Sudkových pohledech z ateliéru ví, není žádné jelito... a její přístup je jaký je, má poznámka měla pouze znamenat, že mě ta fotografie nebaví... třeba i proto, že něco takového by se dalo i namalovat... a proč to teda fotografovat... ale to je jenom jedna možnost... ad hodnocení, nemůžu se věnovat několik hodin denně totemu, mám úplně jiné povinnosti... prostě podle svých možností, když už mám chvíli, projdu si co se dá... ale co se kritizování horších věcí týká, to nemá naspěch, polácávači zaplaťonen po prvním zadupání zalezli... takže bych radši chválil, i když třeba zrovna dneska jsem nic nenašel... ale co už...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Periskop
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter