Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podlahovka
Autor: huwik (Občasný) - publikováno 13.5.2010 (20:54:01)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Havrani nad podlahovkou
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(pro neznalé - podlahovka je umělecká fakulta OSU v Ostravě. Nechodím tam, jsou to fotky z

 příjmaček. Mám ráda toto místo. Je tajuplné, inspirativní a má v sobě něco zvláštního... posuďte sami...)



Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 13.5.2010 > ta první, byť je to vlastně "jen" reprodukce jiného výtvarného díla, je tak příjemná, že bych s ní mohl bydlet... ty autoportréty... myslím, že je tam ten druhý navíc... neba... ten první je fajn, jen se mi zdá, že bys mohla coby figurek být ještě menší, aby ses v tom zátiší víc ztratila... ten lustr či co je určitě zajímavej objekt... na rozdíl od havrana nudně pofotografovanej... chápu samozřejmě, že moc na výběr nebylo... takže bych ho klidně vyhodil... ta hepnarová je ok, naví ta kombinace teplá - studená hraje a tvoří hranici nebo bod zlomu... ta poslední mi přijde, jako že už nevíš cobys... složil bych to: autoportrét se skříní, hepnarová, havrani... a zbytek zahodil... vzniklo by něco velmi zneklidňujícího, horrůrek... a odpustil bych si vysvětlování pod fotkou... body si nechám na příště... doporučení je zejména za né marnou snahu o vytvoření sevřené série... a dodá ho za chvíli kolega alternick, mně došly...
<reagovat 
Jok_er (Občasný) - 13.5.2010 > alternick se hlásí... :-)
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 13.5.2010 > Mariánko, není "vymalováno" - bude lépe, uvidíš :) !
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 14.5.2010 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
ich (Občasný) - 14.5.2010 > První je moc fajn, předposlední taky, ta poslední mi tam moc nepasuje, nějak v ní necítím tolik atmosféry, jak v těch předchozích...každopádně zajímavé...
Doporučil 
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 15.5.2010 >

Je to nejspíš čistě moje osobní věc, ale k tomuto druhu umění/focení nemám zrovna pozitivní vztah - fota na mě působí zcela neosobně, velmi chladně (některý víc, jiný míň), cítím z některejh jakousi beznaděj, zašlý vzpomínky. Prázdno.

 

a ta poslední? Ještě že ta červená je do růžově fialový(krom kalhot, ale toho je tam naštěstí málo:-)


<reagovat 
 huwik (Občasný) - 15.5.2010 > germanica> je to tak, úzkost a beznaděj jsou mým největším zdrojem inspirace :o).. a že ti to nelíbí, nevadí, nikdo se nemůže zalíbit všem.
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 15.5.2010 > huwik> 

no ještě že máš tu schopnost UMĚT tyto stavy převést do tvorby, to já nikoli... asi proto na mě takový témata působí tak jak působí, protože nevim, co s tim... neumim to nějak přetavit, odventilovat.

 

a to když ale člověk umí, tak

 

to je DAR :-)

 


<reagovat 
 huwik (Občasný) - 15.5.2010 > germanica> Každý umělec potřebuje talent, píli a štěstí. Když nemá jedno z nich, tak je to na nic. Abys vytvořila přesně to, co chceš, tak nestačí samotný talent, ale taky trochu dřiny. Nebo ještě se dívat na nějaké dobré umělce, co třeba vystavujou... člověku se to dostane do podvědomí a pak třeba i tvoří líp - ze zkušenosti, dokud jsem nechodila na výstavy (ať už fotografie, tak malby, to je fuk), tak se to se mnou jen vezlo :o)
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 15.5.2010 > huwik> Hm, díky za info a inspiraci :o)
<reagovat 
štefan Hlavačka (Občasný) - 27.7.2011 > prvá sa mi moc pozdává
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter