Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
drzý holubák a kosák plný jara.
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 18.4.2010 (09:57:47)

je chvíli nad nulou a na zastávce autobusu posouvám ručičku k pojízdnému teplu. evidentně zvyklý na tak chladné ráno si holub prochází svůj rajón téže zastávky autobusu a hledá snídani. pár zobů sem a tam mezi nohami skoro cestujících a stojí přede mnou. nahýbá hlavu jedním a druhým směrem - no přeci neustoupím holubákovi! pár centimetrů akorát k nakopnutí a holubák jen nervózně krůček vlevo a zpět. přešlapuje si, jestli konečně pochopím. a já, zatvrzelý majitel čekacího plácku zastávky autobusu skřehlý, jen nenávistně začínám počítat peří co si ten prcek pode mnou nosí, jakoby nic. vynoří se mi film „tenkrát na západě” poslední scéna kladného hrdiny s darebákem k vyřízení msty, z očí do očí. a ten zbabělý holubák ani nezvedne hlavu! bojí se pohledu kladného hrdiny s koltem proklatě nízko! neznaje rovný souboj, jen pozoruje mou botu.

 


kdo ví, jestli být sám a beze svědků, jestli bych nevyužil tento zbabělý postoj a milého drzouna nenakopl. nadechnu se, jak mu to verbálně vytmavím, a vzpomenu si, že jsem moudřejší a tedy ustoupím. holubák nervózně přešlapujíc jen sezobne co mu patřilo, a jasně zřetelně slyším - no konečně! a veliký hrdina západu se zmenší na velikost vrabce a děkuje nebesům za brzdící autobus. znemožněn docela mě na konci čeká další malý drzoun, jak na zídce všem kolem a pěkně nahlas udává jaro a chvástá se kosák jeden, že je k mání, že tohle je jeho a že síly má na rozdávání. kráčím k němu a pražský oprsklík si jen vede tu svou a nezalekne se toho co prohlál souboj s holubem!



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Oliver St. John - Mollusc - 18.4.2010 > No na ptáky jsme krátký!

<reagovat 
jelen (Občasný) - 19.4.2010 > Moc se mě to líbí. Ptáci sou potvory. Já to sledoval celou zimu na krmítku.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
slavekmiloslav (Občasný) - 19.4.2010 > díky jelene a díky všem
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 18.4.2010 > Jj, souhlasim se Svatým Oliverem Honzou z Molucka! :-)
<reagovat 
 čtenář Oliver St. John - Mollusc - 19.4.2010 > germanica> Dík za hezkou přezdívku, můžu občas užít?

Jen bych měl malou poznámku, pánové a dámy, milé děti etc., do holubů se nekope, i kdyby tento vězel v nose pazdráta nějakýho...Ale beru jako poetickou licenci.
<reagovat 
slavekmiloslav (Občasný) - 19.4.2010 > no nakopnout si holoubka... a víš ty, že je to neproveditelné? zkus to! ale ty nemůžeš, a ještě se divíš, že si svatý.
:-)
<reagovat 
 čtenář Oliver St. John - Mollusc - 19.4.2010 > slavekmiloslav> Zdravej se samosebou uhne, ale možný je všecičko, to třeba já uměl přejet sám sebe a tím si zajitit nesmrtelnost!
http://www.youtube.com/watch?v=TSqkdcT25ss

Jojo, jednoho žalostně nakopnutelnýho holuba jsem tuhle sbíral na tržišti... blbě srostlá zlomenina křídla, nezbyde mu, než zdomácnět...
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 19.4.2010 > čtenář> věř mi, není v lidských silách nakopnout ptáka. možná překrmené slepice. reakce měřitelné s jejich periférním viděním (mají oči po straně) se měří na desetiny vteřiny... od toho zvlástě hbité a pro nás nevysvětlitelné reakce některých ptačích (špačci) a rybých hejn, které se měří pod desetiny vteřiny. a proto jakákoliv snaha lidské nohy je prostě směšná.
<reagovat 
čtenář Oliver St. John - Mollusc - 19.4.2010 > No já si celou dobu dělám docela p.del. Ale je fakt, že mládě nebo takovýho lazara, co jsem minulej tejden lapal (pěkně mu zpíval) by člověk nakopnout mohl, pokud by se našel takovej saďour... a vidět to svatej Oliver, možná by nakopal saďoura a třeba ba z toho byl nakonec takovej kopavej řetěz? Jéžiš, já mám blábolivou...

Hezkej večír!
<reagovat 
atreb (Občasný) - 23.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter