Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak (ne)telefonovat
Autor: princezna_podruhé (Občasný) - publikováno 10.4.2010 (17:45:52)

 

Znáte to. Když něco děláte poprvé a nevíte přesně, jak se to dělá, dochází mnohdy k úsměvným kouskům. Měli jsme před svatbou. Tedy, plánovali jsme ji. Místo bylo vybráno, na termínu jsme se také shodli, tak už to jen zarezervovat. Můj snoubenec se toho chopil a zavolal na matriku. A podle hlasu dámě v letech na druhém konci telefonu řekl: „Dobrý den, já bych si chtěl s váma domluvit svatbu. Teda ne jako s váma, ale se svou přítelkyní, vám to chci jenom říct.“ Musela jsem opustit místnost, abych ho nestrhla s sebou do záchvatu smíchu. Nechápu to, i když nemám zkušenosti s danou věcí, tak snad než někam zavolám, tak si nejdřív dobře rozmyslim, co a jak řeknu, ne? Příští svatební záležitosti vyřizuju sama. Bylo potřeba mi sehnat svatební šaty. Našla jsem na internetu odkaz, obrázky mě docela zaujaly, obzvlášť jeden, moc krásný šatičky! Takže jsem nemeškala a vytočila číslo salónu. Ještě jsem ale počkala, až bude se mnou v místnosti přítel. Nenásilnou formou mu předvedu, jak se telefonuje. Vědět, co se chce, je jedna věc. Vědět, jak to formulovat, druhá. Tím se člověk vyhne koktání a opravování a ten na drátě nemusí dvacet let čekat, než se volající vyžvýkne. Když jsem měla konečně partnera pěkně po ruce, nadhodila jsem, že jsem si vyhlídla svatební šaty a musím si tam VLASTNĚ zavolat! Kývl hlavou a já se do toho dala: Dobrý den, já bych chtěla zarezervovat šaty pro nevěstu.A má už vybráno? Ano. Tak ať si je přijde zkusit a hned to můžem zarezervovat. Termín už maj? Maj. Pípla jsem nesměle. A prosim vás, kdy má přijít? Zeptala jsem se na závěr a bylo jasný, že lekce se nekonala.  „O kom jste mluvili?“ Ušklíbl se pobaveně přítel. Tak ať si to přístě vyřizuje sám, když nemá pochopení. Člověk to nikdy nedělal…



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 10.4.2010 > :-)
Body: 4
<reagovat 
odlety (Občasný) - 10.4.2010 > :) .)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.4.2010 >

"

 

."


Body: 4
<reagovat 
princezna_podruhé (Občasný) - 10.4.2010 > Tak dík za hlubší kritiku..smajlík mi toho hodně poví no.
<reagovat 
ahmat (Občasný) - 10.4.2010 > Vtipné,ze života,jednoduché,ale baví mě to.Takhle nějak má vypadat fejeton!
<reagovat 
ahmat (Občasný) - 10.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
princezna_podruhé (Občasný) - 10.4.2010 > No, to je slovo do pranice, děkuji. Vím, že to JE fejeton a že tě baví, to je dobře.
<reagovat 
čtenář trabant - 10.4.2010 > To mě fakt pobavilo :-D
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 12.4.2010 > připomíná mi to mé vlastní telefonování.
raději proto používám e-maily
pobavilo
Doporučil 
<reagovat 
 ahmat (Občasný) - 12.4.2010 > Montrealer> moje řeč, není nad písemný projev:)
<reagovat 
 princezna_podruhé (Občasný) - 12.4.2010 > Montrealer> Děkuji
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter