Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 12.2.2010 (00:27:52)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 12.2.2010 > Požádej Janahe ať ti dá lekce focení, tohle je zase fakt děs běs. Neumíš vůbec nic.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > čtenář> Promiň, ale jsi děsný moula.
<reagovat 
 Čtenář - 12.2.2010 > cvakal> nápodobně...myslím, že ty jsi o něco větší vzhledem k tomu, co sem dáváš a vydáváš za kvalitní fotky
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > čtenář> Hm, tobě něco říkat je to samé jako bavit se s barvoslepým, o barvách.
<reagovat 
 Čtenář - 12.2.2010 > cvakal> Jistě, to určitě, nebo jako bavit se se Cvakalem o focení, produkuješ jen cvak a nic.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.2.2010 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 12.2.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 12.2.2010 >

dtto sadaf


Body: 4
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 12.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 12.2.2010 > Ovšem Janahe se ta fotka líbí. Jedině  bych ji maličko pootočila proti směru hodinových ručiček, tak za ten náklon strhnu bod. Jinak je to krásný zimní les.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > Janahe> 

 Jsme zajedno v tom, že zimní les je krásný, tak jako i jarní,letní a podzimní. Kde ale vidíš "náklon"? Nic proti tomu, ale ani při nejlepší vůli žádný náklon nevidím .  


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.2.2010 > cvakal> Náklon je právě všude, jednotlivý kmen si roste, jak chce, těžko s tím něco dělat,  ale tady je nakloněná většina kmenů doprava. Což se sice někdy děje i ve skutečnosti, ale na fotce mi to trochu vadí. Zkus si na fotce udělat čáry ve směru růstu kmenů, uvidíš, že převažuje odklon od svislice doprava.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > Janahe> Zdá se, že máš mimořádně vyvinutý smysl pro rovnováhu .
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 12.2.2010 >

cvakale, zkus dát někdy svým fotkám nějaký výraznější motiv. Tahle fotka mě přijde jako když zapomeneš vypnout kameru a ona sama bez tvého vědomí filmuje...

Prostě...jen pohled do lesa...stačí zajet kousek za Kladno, stoupnu si na jedno místo a zaplním Iks-gigovou kartu...

Porovnám-li tvoje snímky z Podyjí, mám pocit, že je fotil někdo jiný...


Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > sadaf> 

"stoupnu si na jedno místo a zaplním Iks-gigovou kartu..."

Neteoretizuj a udělej to, Sadafe. 

 

V NPP jsem fotil já .

 


<reagovat 
oleandr (Občasný) - 12.2.2010 > tadle je v celku povedená, mohla by být trochu ostřejší
Body: 4
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 12.2.2010 > barevně líbí, ale kompozičně...?

Asi tomu nerozumim
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > germanica> 

Germanico, ty mi děláš radost, mám rád tvé zemité komentáře .

Co se kompozice týče, svislý kmen rozčleňuje plochu a ten zahnutý ho doplňuje :-).

Kompozice je technická záležitost, jako osvit, nebo vyladění barev. Naučí se to každý, ale ne každý je schopen vnímat. To se nedá naučit, s tím se člověk musí narodit.

Zkrátka, buď ráda, že se ti líbí barvy, ty jsou důležité . Kompozici nech na autorovi, buď se povede anebo ne, to je jeho problém. Když vnímáš obrázek, je už vše hotové. To je to samé, jako když jdeš po mostě a ptala by ses na jeho konstrukci, statické výpočty. Už jsi na mostě, na takové úvahy je pozdě. Buď je to dobře udělané a nespadne to anebo to spadne, s tím už nic neuděláš :-).

Jsem rád, že jsi zase na Totemu.


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.2.2010 > germanica> ...rozumíš tomu víc než si myslíš  ;)
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 12.2.2010 > cvakal> Díky za info

myslela sem, že kompozice je způsob, jakým je na fotu vše "uspořádaný", a barvy sou barvy.

A k tomu, že sem zase na Totemu, jen to, že tak dlouho sem tu, myslím, zas nebyla :-)
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 12.2.2010 > Věza> dík za fandění, ale já si to nemyslim :-)
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 12.2.2010 > souhlas s Janahe, náklon by mně ovšem nenapadl, když tak mi připadne, že vlevo je poněkud hlušina, možná by stálo za to objektiv směrovat spíš o druhému kraji
Body: 5
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 12.2.2010 > Tak to je dost hustý...to si tu jedničku zaslouží.
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.2.2010 > sikat> Děkuju, paní učitelko!
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 14.2.2010 > cvakal> Není zač, špatný žáčku!!
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.2.2010 > ježatý strom...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 21.2.2010 > tahle fotka není (zdaleka?) tak hezká atmosférou, ale působí přirozeně proti té co jsem hodnotil prve
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter