Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Národní park Podyjí z kolekce NPP
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 7.2.2010 (00:39:28)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 7.2.2010 > konečně se můžu odvázat a dodat jen....5 a D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 7.2.2010 > no nevím ,je tam toho prostě moc, ale hlavně se mi nelíbí ta obloha,ovšem velmi kvituji změnu
Body: 4
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 7.2.2010 > ta se ti povedla i nějakého ducha tam máš...
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 7.2.2010 >

Stejně jak Jaxxaně mi vadí obloha. Nejde o to, že je jednolitě šedivá, mně asi vadí obloha prosvítající vrcholky stromů vždycky. Spleť větví se mi moc líbí, i když je toho moc, je to propojené do celku, takže toho vlastně moc není, ale ta obloha to rozbíjí. Líbil by se mi záběr víc sklopený, třeba přidat kus dole, aby zmizela obloha, nebo kdybys vylezl na strom a vzal to z výšky, aby se posunulo pozadí (protože zase by bylo škoda těch horních větví)?

Barevně je to moc krásné.


Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.2.2010 > Janahe> Musím se přiznat, že se většinou obloze vyhýbám, ale na této fotce mi nevadí. Možná jsem vůči své fotce nekritický. Na Totem mám připraveny další fotky z této oblasti a na žádné se již obloha nevyskytuje, tak jsem zvědavý, jak se ti budou nebo nebudou líbit .
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.2.2010 > naprosto nepřehledné o nějaké kompo nemůže být ani řeč
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.2.2010 > Věza> Vyjadřuješ se dost obecně, když se podobným  způsobem vyjádřila jistá Totemačka o tvé fotce králíka, nelibě jsi to nesla a žádala´s ji o konkrétní připomínky. Sama příliš konkrétní nejsi.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 7.2.2010 > cvakal>  já naopak myslím že jsem to napsala dost jasně
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.2.2010 > Věza> Jak myslíš, já bych byl býval uvítal, co konkrétně se ti nelíbí na kompozici. Opět necháváš na mně, abych si domýšlel, co asi se ti nelíbí. 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 7.2.2010 > cvakal> Ale vždyť jem ti to napsala, jen mi přijde zbytečné se opakovat. Je tam všeho moc, jedno přes druhé a přes celou plochu fotky. Někdy méně znamená víc a najít si lepší místo ke kompozici...  :)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.2.2010 > Věza> Dobře, bude následovat více fotek z této oblasti, těším se na tvé připomínky.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 7.2.2010 > cvakal> uvidíme....
<reagovat 
dadik (Občasný) - 7.2.2010 > mně sympatické
Doporučil 
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 7.2.2010 > pro mě super - já ten přírodní chaos (dokonalost) miluju ..a hezký barvičky, mňam..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 7.2.2010 >

"...-stěhuješ se  "k

 

nám" na jih, nebo co...?; ...  .. .

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.2.2010 > Zeanddrich E.> NPP mě přitahuje už několik let, byl jsem tam loni, 15. února. Chtěl jsem celou oblast zmapovat od zimy do podzimu, ale ...už jsem se tam nedostal. Tak snad letos. Je to velmi zajímavé a je tam i víno, které tak miluji .
<reagovat 
 atreb (Občasný) - 7.2.2010 > cvakal> tak jsi udelal radost i mne, ze se ti u nas na jihu libi, je tu krasne (samochvala sice smrdi, :-) ale je to tak, tak co)
Body: 4
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 8.2.2010 > cvakal> 

"...-jo, ale v létě tam také bývá

 

nejvíce klíšťat snad v rámci  celé ČR... (( ...-myslím tedy opravdu těch malých "potvůrek" se šesti nohama...  )); ... .

."


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.2.2010 > atreb> 

Je naprosto v pořádku, že se ti líbí kraj kde žiješ, mně se líbí různé oblasti, ale na své rodné Polabí nedám dopustit, není to žádná nudná rovina . NPP je překrásný, snad tam letos vyrazím.


<reagovat 
sikatka (Občasný) - 7.2.2010 > Tak to je slušnej chaos, jen co je pravda.
Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.2.2010 > sikat> Kdybys svou zápornou energii vložila do něčeho kladného, tvůrčího, to by bylo něco

Mohla bys mi blíže vysvětlit, co si představuješ pod pojmem "zmatek" (chaos), prosím?

<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 8.2.2010 > cvakal> Znamená to, že jsi měl vynechat ten strom v popředí, kazí celkovou kompozici, je to všechno nahuštěné a myslím, že zbytečně.
Nemám zápornou energii, jen se mi Tvé fotky převážně nelíbí ( některé jdou ). Kážeš o kompozici a sám na ni nekoukáš, jen u druhých vidíš chyby, své nevidíš.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 8.2.2010 > sikat> 

Strom v popředí jsem nemohl vynechat, protože tam hraje důležitou roli, toho sis nevšimla?

Kážu o kompozici a své chyby nevidím, tvrdíš. Hm, když někomu kritizuji kompozici, dělám to proto, že je podle mě kompozice špatná. Když nějakou fotku dám na Totem, je podle mě fotka v pořádku, i kompozičně, samozřejmě. Na kompozici dost dbám, když se ti nelíbí, nedá se nic dělat

Trošku tě opět rozčílím, čeština se vyznačuje dvěma zápory, měla´s napsat: Nemám žádnou zápornou energii ...


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 8.2.2010 > cvakal> Jakou důležitou roli? Já vidím, že překrývá celkem pěkný výhled a tím fotku kazí.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 8.2.2010 > sikat> 

Ale houby, o výhled nejde. Šlo mi o ten strom, prostor za stromem, výhled, měl jen doplňkovou funkci. Líbilo se mi, jak má ten strom takové houževnaté větve, ošlehané větrem, připadaly mi jako šlachovité paže těžce pracujícího člověka. Prostě bylo vidět, že mu dá práci se na tom vyvýšeném místě udržet a růst. Obzor tam musel být vidět, aby bylo jasno, že je to někde ve výšce.

Výhled máš na včerejší fotce a uvidíš ho i na dnešní, pokud se na ni podíváš


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 8.2.2010 > cvakal> Takže je to tak trochu o Tobě a o Tvém životě, aspoň si to myslím. A můžeš mi tedy říct, jak mám poznat, že Ti jde hlavně o ten strom a ne o to okolí? Možná by nebylo na škodu napsat vždy vysvětlení, nikdo nemůže vědět co jsi tou fotkou myslel. Ani z názvu to nelze odvodit.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 8.2.2010 > sikat> Poznáš to z toho, na co je zaostřeno, ale mohlo by to být jasnější .
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 12.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter