Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 30.1.2010 (01:35:06)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jaxxana (Občasný) - 30.1.2010 > houby bych si prohlídla ráda v nějakém pořádném makru, ale jinak ten les je tentokrát příjemnej tou barvou
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > jaxxana> Na makro nemám technickou výbavu, musím si koupit mezikroužky, momentálně na ně nemám, koupím si je v březnu
<reagovat 
jisl (Občasný) - 30.1.2010 >
Body: 3
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 30.1.2010 > Je to příjemná fotka, jen mám trochu problém s tou zlomenou větví. Na mě působí především barvami, ta zlomenina mě ruší.
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > Janahe> Mně se právě ta zlomenina líbí, bez ní by to bylo mrtvé .
<reagovat 
Čtenář - 31.1.2010 > Už jsi celkem trapný cvakale. Když sem dáváš takové výcvaky nečekej aplaus, není zač tleskat.
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 30.1.2010 > Ano, v lese je vždy krásně,nádherně,božsky...

A těch houbiček sem si taky všimla.:-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > germanica> No právě, v lese je krásně, odhlásím se z Totemu a jdu tam .
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 31.1.2010 > cvakal> jé, ty bydlíš přímo u lesa? se máš.

Ale já taky budu,jestli mi to vyjde.


<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 30.1.2010 > ... že by začínalo jaro??

opět pěkné pozadí...ne... fakt, myslim to vážně!

ale...nějak nechápu... ty klacky...(mladé kmínky)...trčí od nevidim do nevidim - tedy ten silnější, že ano...

ten mladší (už) je ulomenej...(no, možná už i ulovenej)...škoda

nevím, milý Cvakale, kam tím míříš, co čtenářům bys rád chtěl předat.

jak už sem řekla... ten kmínek vpravo (odspodu nahoru přímojdoucí) je mi fakt hádankou...nějak mi uniká pointa :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > germanica> Chtěl jsem sdělit přesně to co vidíš. Sdělit, že (Klánovický) les je krásný, je tam hezky. Konkrétně tuto fotku jsem zvolil proto, že je to trošku jiný pohled na zimní les. Dva klacky v popředí jsou suché, na silnějším rostou nějaké houby. 
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 31.1.2010 > cvakal> dik.
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 5.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 30.1.2010 > Pozadí s touto hloubkou ostrosti neskutečně ruší, je to jeden velkej zmatek a není nic co by upoutalo pozornost:-(((
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > sikat> Je hezké, že si umíš své stanovisko zdůvodnit .

Nedívej se ale jen na pozadí, vnímej celou fotku :-).

<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 30.1.2010 > cvakal> Právě jsem ti napsala, že vnímání celé fotky je jeden velkej chaos, pakliže něco má vyniknout, tak by taky mělo, což se tady a ostatně na většině tvých fotek nestává, je to ta hlobka ostrosti, kterou tak bráníš, jen proto, že neumíš přiznat chybu.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > sikat> 

Jsi docela zábavná, jak se vztekáš .

 

To je fotka lesa, víš. Stromy tam prostě musí být vidět, ne jen jakási změť barevných skvrn. Moc se mi líbí, jak následuješ svého guru Janahe. Když se tvůj guru zamračí, ty začneš dštít oheň a síru :-).

<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 30.1.2010 > cvakal> Z čeho soudíš, že se vztekám? Jsem naprosto v pohodě.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > sikat> Tak, zdá se mi to .
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 30.1.2010 > cvakal> Snažím se ti za sebe vysvětlit, že ta fotka má tak špatnou hl. ostrosti, že tahá za oči a nevím o jakém guru mluvíš, asi ti docházejí argumenty, tak plácáš blbosti.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > sikat> 

Ony se dají plácat chytrosti ? Argumenty mi nedocházejí, jasně a stručně jsme ti vysvětltil, že stromy musí být znatelné, nechci z nich mít pouze barevné skvrny, když nechceš vidět ani slyšet, nedá se nic dělat . Nevíš o jakém guru mluvím? To jsem ti ale napsal, o Janahe. Čekáš jaké zaujme stanovisko a pak se k ní přidáš . Děláš to dobře, Janahe je skvělá fotografka.

 

Na zítřek je tam rozostřené pozadí, tak od tebe se těším na 5 bodů

 


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 30.1.2010 > cvakal> Nejsem slepá, číst umím, nevím proč mluvíš o Janahe jako o mém guru, jsi trochu mimo. Píšu za sebe !!! Nečekám na názor druhých a občas se asi názory sejdou bez nějakého ovlivňování, nemyslíš?

Bude-li zítra na 5, tak je taky dostaneš.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 30.1.2010 > sikat> ...´se těším.
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 5.2.2010 > sikat> s tymto panom nema zmysel diskutovat. nikdy neprizna ziadnu zo svojich chyb. V ramci svojho ega sa zacne stavat na zadne a namiesto prehodnotenia svojho balastu zacne urazat druhych. cvakal existuje jak vsetky bajne bytosti. len ked mu venujes pozornost... ja mu tie fotky obcas prejdem. zistim ze su stale rovnako zle a podavam mu zodpovedne jednicky. tymto to konci. nema zmysel sa s nim vybavovat. skusil som to a vobec obsahu komentarov nevenuje pozornost :)
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter