Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 23.1.2010 (00:09:02)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jaxxana (Občasný) - 23.1.2010 > škoda,že si v bukový rezervaci nepobyl dýl
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.1.2010 > jaxxana> 

Kdybych fotil buky, říkala by´s, škoda, že´s v Klánovickém lese nepobyl dýl . Ber to tak, že na Totemu každý fotí něco jiného, pestrost hledej výběrem různých autorů.

Jinak, rád bych fotil vícero témat, ale zatím mi to nevychází časově, ale ani teď nefotím pouze Klánovický les, dávám ho sem, protože chci. Fotky z bukové rezervace jsem tam nedal proto, abych zpestřil své příspěvky, měl jsem k tomu jiný důvod, který nehodlám sdělovat, neptej na to.


<reagovat 
Janahe (Občasný) - 23.1.2010 >

Ty vykukující větvičky dole jsou tam schválně nebo je to nedopatření?

Jinak pěkná fotka, bude trvat hodně dlouho, než se fotek listů nabažím.


Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.1.2010 > Janahe>  Vykukující větvičky jsem byl líný retušovat, čekal jsem, že si jich všimneš. Listů mám v zásobě spoustu, i zimních a možná ještě nějaké nafotím, myslím, že se jich dříve nabažíš. než je všechny na Totemu "spotřebuju"
<reagovat 
DUNNKIN (Občasný) - 23.1.2010 > cvakalku muzes, prosimte napsat nejaky komentar k teto fotografii..... napr. proc jsi pouzil ohnisko 68mm, neco o kompozici atd, rad bych se neco priucil...diky
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.1.2010 > DUNNKIN> Místo slídění v exifu si raději kup příručku a o kompozici si něco přečti.
<reagovat 
 čtenář DUNNKIN - 23.1.2010 > cvakal> prirucek o kompozici mam prectenejch nekolik, prave proto jsem se te ptal a jak sem psal, rad bych se neco priucil, tak jsem kouknul na exif, ale nema to ani patu natoz hlavu...
<reagovat 
Mira (Občasný) - 25.1.2010 > mám tu zimu ráda...právě s těma barvičkama na sněhu
<reagovat 
Věza (Občasný) - 23.1.2010 > Neruší tě to pozadí? Mohlo by přeci vadit kompozici... 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.1.2010 > Věza> Jsi velmi milá, Vězo, tvůj zájem mě upřímně těší . Věz, že jsem to fotil ze stativu a udělal jsem několik variant s různou clonou a  osvitem, protože jak jistě víš, čip nemá ani zdaleka takovou expoziční pružnost jako film. Zkrátka tato hloubka ostrosti mi vyhovuje, ale svůj názor ti nevnucuji .
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.1.2010 > Věza> 

Pozadí může vadit, ale ne kompozici. Kompozice se týká hlavních objektů - si myslím.

Tohle pozadí mě osobně neruší, věcně tam patří a výrazné je právě tak akorát. Tebe ruší?


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.1.2010 > Janahe> Mě ne, ale cvakala evidentně ano, ovšem ne na jeho fotkách... Proto se JEN ptám.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.1.2010 > cvakal> Mě zase těší, že jsem potěšila tebe.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.1.2010 > Věza> Cvakal kritizuje hlavně kompozici, pokud vím, o pozadí se moc nezmiňuje. A že mu něco vadí na cizích fotkách a ne na jeho - to je docela pochopitelné. Soudím podle sebe: když mi něco vadí na mé fotce, nedávám ji sem. Pravda je, že někdy mi začne něco vadit až poté, co mi nějaký místní kritik otevře oči, proto taky fotky na Totem dávám. I když je normální, že člověka potěší, když  se jeho fotka líbí, není to žádný přínos pro osobní vývoj. Co mi vadí, jsou nejrůznější msty, které se tu rozmáhají, a s kvalitou fotek nemají nic společného.
Tím nemyslím tvou "otázku". Trocha jedovatosti nikoho nezabila a cvakal není žádná skleníková květinka. On se koneckonců taky k ostatním jako ke skleníkovým květinkám nechová.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.1.2010 > Věza> 

O pozadí se skutečně příliš často nezmiňuji, hlavně z toho důvodu, že většina Totemáků asi fotí kompakty a v tom případě asi příliš velké možnosti ovlivnit hloubku ostrosti nemají.

Musím potvrdit, co říká Janahe. Když na Totem něco dám, za tou fotkou si stojím, ale samozřejmě chápu, že jednak co se líbí mně, nemusí se líbit jiným a také je možné, že mi někdo "otevře oči". Své vlastní chyby člověk někdy nevidí.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.1.2010 > Věza> Děláme si radost navzájem, to je bezva .
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.1.2010 > Janahe> Ale jdi, msta by byla např. přihozená "dvojka". Já se jen slušně ptám, když Cvakalovi vadí na mé fotce pozadí (stromy), tak jestli mu pozadí (stromy) nevadí na jeho fotce, když dovolíš paní obhájkyně.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 24.1.2010 > cvakal> Ale to já nepopírám. S tím že každý vidí chyby na fotkách druhých víc než na svých souhlasím a že co se líbí jednomu, nelíbí se druhému. Vždyť to samé tu říkám pořád...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 24.1.2010 > cvakal> tak, tak  :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.1.2010 > Věza> Holka, umíš číst? Přečti si znovu, co jsem napsala. Nechce se mi to opakovat, ale výslovně píšu, že tou mstou nemyslím tvou otázku. Takže moc nechápu tvou reakci.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 24.1.2010 > Janahe> :D  já se z tebe už vážně picnu.....
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.1.2010 > Věza> To by mi ale bylo líto, do smrti bych si to vyčítala, že tě mám na svědomí.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 25.1.2010 > Janahe> ... neboj, to bych ti nemohla udělat  :))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 26.1.2010 > Věza> To jsem si oddechla, už mě neděs
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 26.1.2010 > Janahe> tak ne, tedy jo
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter