Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
BASQUIAT
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 22.6.2000 (13:36:28), v časopise 22.6.2000
V roce 1979 se po New Yorku poflakoval Jean-Michel Basquiat! Snažil se žít nebo spíše přežít na ulici, snil a maloval, občas napsal nějakou báseň a plánoval jak se jednou stane slavným.
Jak už to tak v Americe bývá tak se i stane, je bohatý a známé osobnosti klábosí o jeho obrazech a dílech, stane se nejbližším přítelem Andyho Warhola s kterým prožívá malířské extáze. V sedmadvaceti Basquiat umírá na předávkování životem.

Basquiatův kolega, newyorský malíř a sochař Julian Schnabel, přežil cestu ke slávě i břímě popularity, a natočil o svém příteli film.
Film který mne oslovil a naplnil ve mne touhu tvořit, film který vám doporučuji i když bude asi velmi těžké jej vidět v kině kde byl absolutním propadákem a jeho kopie bude asi bůh ví kde.
Tenhle film promluví do duše každému člověku který měl a nebo má touhu tvořit a svá díla prosadit.

Jediná rada: Sežeňte si jej na videu a skoukněte, nebudete litovat!

PS: dejte potom vědět jak se vám zamlouval!


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.6.2000 > Mas Petre nejaky typ, kde se da v pujcovne sehnat ?
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 10.10.2000 > Basquiata jsem viděl asi třikrát a musím se vším naprosto souhlasit.
Film teď vysílá HBO.
<reagovat 
racpav (Občasný) - 10.10.2000 > teď i s jmenovkou.Snad ho mám i natočeného na videu
<reagovat 
Čtenář - 20.12.2000 > Tak zo me těší,že je o takovýhle filmy taky ještě zajem a ví se,o co v nich jde.ALE HLAVNĚ-FILM POBĚŽÍ VE FILM.KLUBU ČVUT NA
JAŘE-Z KOPIE A V ORIGINÁL VERZI S TITULKAMA.Tak to je pro fajnšmekry.
Zdar Richard FK ČVUT
<reagovat 
 čtenář lola - 31.3.2001 > Martin> Ve videopujcovne Luziny.Nakupni areal u stanice metra B:Luziny.Pucej na obcanku,cena30.
Body: 5
<reagovat 
čtenář lola - 31.3.2001 > Ten film jsem videla alespon 5.Je skvele propojeny se snimky Andyho W.-z jeho slavne tovarny.Taky tam byly dobre ukazky technik POP-ARTu.Ale co mi tam chybelo byla hud.od Velvet U.-ta by tam docela zapadla v nekterych situacich.prodavaj ho v Bontonu!
<reagovat 
čtenář lola - 31.3.2001 > Ten film jsem videla alespon 5.Je skvele propojeny se snimky Andyho W.-z jeho slavne tovarny.Taky tam byly dobre ukazky technik POP-ARTu.Ale co mi tam chybelo byla hud.od Velvet U.-ta by tam docela zapadla v nekterych situacich.prodavaj ho v Bontonu!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter