Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 4.1.2010 (02:03:46)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tak a zpátky na zem, do Klánovického lesa :-).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Poznámky k tomuto příspěvku
lila.lina (Občasný) - 4.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
magnet (Občasný) - 4.1.2010 > příjemné
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 4.1.2010 >

Jsem tu potřetí abych napsal, že tahle fotka se ti fakt povedla...

Jo, a miluju čtenáře. Konkrétně tenhle se tady dnes nějak rozmohl


Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > sadaf> Jsem rád, že se ti fotka líbí, se čtenářem bych rád "promluvil".
<reagovat 
atreb (Občasný) - 4.1.2010 > vim, ze mas stredovky rad, ale ja se priklanim k Dadikovi, jinak barevne i atmosfera, svetlo, dobry, libi se
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > atreb> Stredovky mam rad intuitivne, nepremyslim nad tim. Jsem rad, ze se ti to libi .
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 4.1.2010 >

Parádní fotka.

I když tam trochu chybí levitující dráty a pixla se solí, ale já jsem tolerantní.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> Pixla za pixlu, však my se domluvíme, třeba i na sůl dojde. Chlorid sodný, draselný, kyanid sodný, draselný, síran mědnatý nebo železnatý, to jsou zcela běžné soli .

I já jsem tolerantní :-).

<reagovat 
 čtenář miluju tě - 4.1.2010 > Janahe> ty Jedna píčo vylez už z tý cvakalový prdele
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > čtenář> Tebe bych chtěl mít na dosah své ruky.
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 4.1.2010 > čtenář> Proč jí tak nadáváš? Co je ti do toho, komu se čí fotky líbí nebo ne?!
<reagovat 
 Čtenář - 4.1.2010 > cvakal> já také
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > čtenář> Kdy a kde se sejdem?!
<reagovat 
klein (Občasný) - 4.1.2010 > Teda já zas potřebuju kořeny.....ten bod, o který se můžu opřít....vím, že tam jsou....ale fotit stromům břicha jenom....to mi jde proti srsti....jsem se nad tím zamyslela do hluboka, teda
<reagovat 
dadik (Občasný) - 4.1.2010 > škoda že kmen není celkově více vlevo
:))))
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > dadik> 

Proč myslíš ?


<reagovat 
 dadik (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> spíš jen tak kecám...:)
ale popravdě kompozičně bych cítila kmen nikoliv na středu, v souvislosti s tou listnatou korunou
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > dadik> 

Hm, přemýšlel jsem nad tím, proč jsem to vyfotil takto. Asi proto, že kdyby byl kmen více vlevo, větve s listím by poutaly více pozornosti a fotil bych vlastně jen strom s listím. Takto jsou listy trošičku stranou a je tam celý les.

To ale jen kecám, dodatečně něco zdůvodňuji. Nepamatuji se, na co jsem myslel, když jsem koukal na matnici a fotil to. Fotka je z 10. ledna ´09, ale nepamatoval bych si to, ani kdybych to fotil včera. Když něco fotím, snažím se zachytit to, co se mi líbí, je-li čas, udělám více záběrů s podobnou kompozicí. Až u počítače si nadávám, že jsem měl udělat to nebo ono, když ale dám nějakou fotku do oběhu, stojím si za ní, protože když se mi fotka nelíbí, většinou ji hned vymažu. Kolikrát stačí nepatrně pohnout foťákem a vznikne jiná fotka, buď špatná nebo dobrá .


<reagovat 
 dadik (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> ale jo, mně se to líbí je to trochu anti, a to mi sedí
:)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > dadik> Vrtalo mi to hlavou a prohlížel jsem i jiné fotky z toho dne, našel jsem takovou, kde je kmen více vlevo, ale moc se mi nelíbí:


<reagovat 
 dadik (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> no tam asi zas je navíc ten druhej kmen... :)
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> To máš jako s těmi sloupy el. vedení - někde se nedostávají, někde přebývají :-))
Fotka se mi líbí - ta nahoře, i když mi tam trochu chybí ten kousíček větví s listy vpravo. Časy se mění - kdybys před pár lety neumístil kmen do středu, byl bys "fotoznalci" rozcupován. Správně jsi napsal, že někomu vadí, protože to není podle pravidel. V určitých okamžicích ovšem pravidla svazují, a pokud nejde o život, řídit se jimi je spíše na škodu.
:-)

Body: 4
<reagovat 
 marcif (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> tahle je už moc vlevo, potlačuje les v pozadí a to je škoda. Navíc kmen v pravo je moc dominantní :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > dadik> No právě .
<reagovat 
marcif (Občasný) - 4.1.2010 > fotka pěkná až na tu kompozici, tvrdohlavě na střed, že?
Body: 3
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > marcif> Nejedná se o žádnou mou tvrdohlavost, nepřemýšlím nad tím. Prostě se mi to takhle při focení uspořádá, jinak by se mi to nelíbilo. Má-li podle tvého mínění fotka špatnou kompozici, jak můžeš říci, že je pěkná? Nevadí ti to proto, že je to proti pravidlům ?
<reagovat 
 marcif (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> 

Já sama jdu někdy ráda proti pravidlům, to není ten důvod. Dělat vše podle nalajnovaných pravidel ... brrrrr ... to by nebyl život.

Ale u této fotky mi nepasuje středová kompozice, líbíl by se mi strom více vlevo; + úkrok doprava aby nerušil druhý kmen.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > marcif> Já ten kmen nevnímám jako dominantu, takže nevidím středovou kompozici, je to pro mne předěl mezi dvěma rozdílnými částmi fotky - pruhované a listnaté. Přijde mi to dokonale vyvážené.
Ta druhá fotka se mi nelíbí.
<reagovat 
 marcif (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> 

Tvůj pohled se mi líbí, koukáš do hloubky fotografie.

Ignorovat kmen mě nenapadlo, v náhledu jej ignorovat nelze (tam bije do očí) a v detailu nejde na dojem z náhledu zapomenout.

Druhá fotka se mi také nelíbí, líbila by se mi kombinace mezi nimi.


<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 4.1.2010 > ano panove a damy. jdem se posrat z kompozice jednoho kmene a par listu... moc hluboke. dame kmen nalevo nebo do stredu. ja bych rek - dame vsechno do kose odpadkovyho ;)
Body: 1
<reagovat 
Mira (Občasný) - 7.1.2010 > tohle hladí mou touhu po kráse
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter