Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 26.12.2009 (00:21:22)


 danuwaanalihi (Občasný) - 29.12.2009 > Janahe> davas si do trezoru svy fusekle? Tyhle fotky nejsou diamanty a kdyz je jim dobre v houfu tak at jich je v kazdem prispevku 5. a ne 5 prispevku se stejnou fotkou... Jeste 253 mych hodnoceni a cvakalovi to dojde... Z techle duvodu je tahle fakt za jeden bod. Az kym nenarazim na jednu zcela vyjimecnou, co se stava malo... Ono. Jinak to nejde. Hodnotit tyhle blaboly jinak nejde. Vsechny namety jsou stokrat videne a tisickrat sfocene. Kdyz najdu neco co je sfoceno jen 500 krat tak tomu dam dobre hodnoceni... Jinak ne... Nebo at se vystavi 1 serie fotek z lesa. 1 seria fotek listi po peti fotkach. TO nejlepsi co cvakal vyved z kazdy temy. To beru. Ale tohle jsou nezmysly. Jsou to opusteni mrzacci plnohodnotnejch fotek. Je potreba to pochopit. Fotka sama o sobe staci malokdy a kdyz jo, tak musi mit silny namet. Chodit s fotakem kolem vetvicek a snazit se je dat do ramu hledacku je prilis malo.. I kdyz to jde na chvili a zalezi na prezentaci jak se to pobere. pan cvakal se hraje s kompozici. Ale neposouva se nikam. Proto pozaduju jako narocny pozorovatel o hodne vic. To vyjadruju jednickama. Az to pan cvakal posune dal. Ja se posunu v hodnoceni... Holt... Jsem sam zvedav kam to povede :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli danuwaanalihi
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter