Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mord
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 21.12.2009 (00:52:15)


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 21.12.2009 > kytičky a bačkůrky ... dost dobrá morbidita
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 21.12.2009 > tohle raději nebudu komentovat.

makro ti, balvane, sluší mnohem,mnohem víc
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 21.12.2009 > ale pěkné to má - kytičky, i hrobeček bude, s láskou a péčí - ná kutrna, kutrna
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 21.12.2009 >
Body: 4
<reagovat 
klein (Občasný) - 21.12.2009 >

...a vrahem je zahradník!!!!....

 

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Her Man (Občasný) - 21.12.2009 > Ale jsi ho dostal, vrahouna ;-)
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 21.12.2009 >
Body: 1
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 21.12.2009 > cvakal> hele, nebuď protivný, tohle je dokonalá fotka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.12.2009 > Aine> 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 21.12.2009 > hehé
Doporučil 
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 21.12.2009 > mnam ;)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.12.2009 > Tohle raději hodnotit nebudu, nerada bych právě tobě vysázela 1. ;(    Tu králičí vraždu nebudu raději před Vánocema brát osobně.  ;(
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 21.12.2009 > Velmi ftipné. Tvá invence je opravdu nevyčerpatelná. A jak trefně umíš pojmenovat podstatu ...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.12.2009 > cvakal> copak Tě tak rozezlilo?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.12.2009 > hloupy ivan> Hloupý název a skrz naskrz  špatná fotka je moc i na mě.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.12.2009 > cvakal> Kdyby tu tak byly jenom takhle špatné - jak se smíříš s desítkami i daleko horších, které se tu objevují téměř denně?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.12.2009 > hloupy ivan> Nesmiřuji se s tím, občas si dovolím říci, že tráva je zelená, nebe modré a slunce žluté. Výsledek je ten, že ti, kdo tvrdí opak se spojili a svorně tvrdí, že: "Tráva je červená, nebe žluté a slunce modré". Tvrdí-li to většina, asi to tak bude. Nebo jak je to, vlastně? Už se v tom nevyznám
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.12.2009 > cvakal> Tak jinak. Přijde mi, že tahle fotka má nějakou náplň. Přinejmenším zaostření pána s tou mrtvolkou v prostřed té přepestré, udržované zahrádky je něco, co svou zajímavostí a zjevným záměrem výrazně převyšuje dobře polovinu zdejší denodenní žně. Ne, že by to nešlo lépe... Přijde mi, že jsi tak kritický pro to, co je jádrem scény. Kdysi jsem sem dával fotografie ze stejného konání. Reakce mne poněkud zarazily.
Jestli tvrzení, že je slunce žluté, obloha modrá a tráva zelená vystihuje jádro Tvého kritického přístupu, veškerou tvou zkušenost a náhled na zobecnitelnost takové individuální zkušenosti, máme důvod ke smutku. Slunce je bílé, obloha žlutá a tráva modrá. :)) Anebo taky ne.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 23.12.2009 > hloupy ivan> Trochu vědy, kurva už

"Zemská atmosféra propouští jen část spektra slunečního záření - všechny složky viditelného spektra, část ultrafialového, infračerveného a radiového záření."

"Pohlcená energie může být opět vyzářena nebo může být přeměněna na kinetickou energii částic (tepelnou energii) a po zachycení uvolněného elektronu jiným atomem se energie přemění na záření, obyčejně jiné vlnové délky (tzv. emise záření). Míru absorpce vyjadřuje absorpční koeficient."

Takže, barvy jsou na hovno, jako kritérium naprostá hloupost, a jako zákon možná tak u lidí, a to jen u některých. Správně to je : Slunce je, obloha je a tráva je. haha
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 24.12.2009 > hloupy ivan> Zdá se, že Ty jsi zřejmě pochopil, že zde nejde o tzv. kvalitu fotky, ale o pokus, jak různé skupiny přijmou či nepřijmou podobné téma. Z reakcí člověk trochu pozná kdo je kdo. Možná přijdou další, budu se těšit na reakci "politruka",ale i ostatních
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.12.2009 > Buran> Jen aby tahle jistota, co je v koncích, vydržela :))) Ale Ty ji nemáš,co? I když tam není: "(vtip)".
Zdravím!
Ivan
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.12.2009 > balvan> Jestli to byl jen pokus, šokování, je mi to vzdálenější, nežli bylo.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 26.12.2009 > balvan> Tos měl říci hned. Já sice nejsem skupina, ale mohu ti vylíčit, jak na mě tahle fotka působí. Děsně. Vybavuje se mi stahování zajíce zavěšeného mezi štafle, kterého jsem musela otci přidržovat. Nesnáším mrtvoly, kromě toho zajíc byl už poněkud smrdutý, takže jsem chytla pár facek, jelikož jsem se netvářila dostatečně nadšeně. Poznal jsi, kdo jsem?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 26.12.2009 > Buran> 

Když věda, tak věda:

Slunce je „bílé“ jen teoreticky, protože vysílá (mimo jiné) všechny složky námi viditelného spektra, této směsici říkáme bílá (teda my Češi, ale domluvíme se o tom i s jinak hovořícími jedinci). Na tom není nic subjektivního, a to, že např. včely vidí i ultrafialovou barvu, na tom nic nemění. Ve skutečnosti vidíme Slunce jako žlutobílé, protože z jeho spektra ubyla část modré barvy, která zabarvuje oblohu.

Tráva je zelená, protože obsahuje chloroplasty absorbující z té směsice  bílého slunečního světla modrofialovou a červenou část spektra – zelená barva je vyzářena (evidentně rostlinám nechutná) a ta pak dopadá do našeho oka. Opět na tom není nic subjektivního, vlnové délky jak pohlceného, tak vyzářeného světla se dají snadno změřit, diskutovat můžeme, zda je tráva zelená nebo spíše grün, ale to už se netýká věci. K tomu, že světelná energie může být vyzářena nebo přeměněna na energii tepelnou, bych dodala, že právě ta tráva dělá něco třetího, používá energii fotonů na vytvoření organické molekuly. Kdybychom měli místo vlasů symbiotické řasy, mohli bychom si v poledne vyběhnout na sluníčko poobědvat.

Obloha je modrá, protože na drobných nerovnoměrnostech hustoty vzduchu se sluneční paprsky rozptylují, místo aby pádily přímo nejkratší cestou k zemskému povrchu. Nejvíc se rozptyluje modré světlo, protože má nejkratší vlnovou délku, takže místo přímo ze Slunce na nás svítí ze všech míst na obloze, kam si udělalo drobnou zacházku. A my vidíme malebnou modrou oblohu, fuj, hnus.

 

Kterým vlnovým délkám říkáme modrá, kterým zelená, to je jistě věc dohody, ale má to tu výhodu, že nemusíme tahat po kapsách žádný přístroj na měření přesné vlnové délky, stačí se podívat. Každopádně neplatí, že každý si může vidět trávu, jakou chce.

 

Co vlastně znamená, že: „Slunce je, obloha je a tráva je.“ ? Všechny ty tři potvory se stále mění, ta rychleji, ta pomaleji. Co na nich „je“? Dá se říci: „blesk je“ ? Nebo že byl? Zní to divně, ne? Jedině snad: "ten teda byl!!!".  A přitom je to totéž, rozdíl je jen v té rychlosti.

 

 


<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 23.12.2009 > hloupy ivan> Neztratit víru v lepší zítřek, i když třeba žádný nebude (vtip).
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.12.2009 > Janahe> Vědu jsem myslel samozřejmě jako vtip. Jsem přesvědčen, že jsem v umělecko-kultůrním prostředí, kde si někteří pletou umění s umělým, a kultůru s kultůristikou. Já jsem jen primitiv, který nechá zmizet Slunce, kdy bude chtít - protože jsem ho objevil.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.1.2010 > Buran> (vtip) :)
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 9.1.2010 > Co je na tom morbidního, picnout a stáhnout králíka každej nesvede, ale žrali by ho na smetaně všichni, co? :-))))Náhodou prostředí barevný záhrádky je pěknej konec života, komu se to poštěstí :-)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter