Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kapky deště z kolekce Midi
Autor: PeerGynt (Občasný) - publikováno 23.9.2002 (10:16:46)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
PeerGynt (Občasný) - 23.9.2002 > Měl jsem trable při vkládání hlavního textu, proto píšu takhle. Pár lidí si stěžovalo, že sem nic nepíšu o tom, že jde o muziku a pár lidí bylo i zmateno (většinou nevlastnili zvukovou kartu :)

Proto: Jde o muziku!!! Počkejte chvilku než se nahraje :-)
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 23.9.2002 > ten konec je ňákej náhlej :))
a mam moc přehulený basy, zkusim to večír z lepší mašiny...
ovšem hudebně to zní dost dobře
Body: 5
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 23.9.2002 > taky mi to přijde useklý ale jinak pěkný
Body: 5
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 23.9.2002 > Prima, hezky se to poslouchá.

Několik připomínek (? - spíš podnětů pro příště a pro zamyšlení). Je to už zkrátka tak, že lidské ucho funguje na opakování. Proto by myslím nebylo na škodu to úvodní téma ještě na konci (nebo po mezihře) zopakovat, i ty mezihry trochu prodloužit. Vůbec by se to nevymykalo příslušnému stylu a asi by při nynějším rozměru nikdo proti jistému rozšíření nic nenamítal.

Harmonicky otevřený závěr je záměrný? Je poněkud odvážný, ale proč ne. Asi bych já osobně prodloužil délku toho závěrečného akordu, myslím, že by se to hodilo víc.

Tomu "useknutí" se nejlépe člověk ubrání tak, že vloží na konec skladby ještě jeden prázdný takt (pokud ovšem skládá prostřednictvím nějakého notového editoru - nebo jím aspoň prožene hudbu, kterou dostane z kláves). Aspoň mně to většinou funguje, jinak se MIDI "ustřihne" hned po skončení a zní to zkrátka špatně.
<reagovat 
rell (Občasný) - 24.9.2002 > skveli,jen ten divny konec.......
Body: 5
<reagovat 
PeerGynt (Občasný) - 24.9.2002 > Ale jasně, ta skladbička má zatím asi 50 vteřin. Psal jsem že je to jenom takovej popěvek, možná polotovar nebo hudební nápad. Říkejte tomu jak chcete, až to bude hotový, určitě to bude delší než tři minuty :-)

To je i důvod, proč je to takový nevybroušený. Ať už jde o příliš krátkej závěrečnej akord nebo o přehulený basy. Jenom mě napadlo, že by bylo zajímavý dát sem skladbu těsně po jejím vzniku a pak znovu až výsledek.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter