Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"... -ach, ta "krize"...; ... . ." z kolekce Řecko 2009
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 19.6.2009 (00:33:05)
následující v kolekci>



"... -tak již i na tu athénskou akropoli došlo; ... .

-Řekové, jistě s dobrým úmyslem, celý areál nedávno prodali americké skupině investorů čínského původu, nedobře ovšem "ošetřili" smlouvu, a tak nepočítali s tím, že záhy po podpisu bude započato s "rozebíráním" jednotlivých staveb, které mají být následně v Las Vegas "přeměněny" v komplex sedmihvězdičkového hotelu. -Slabou útěchou jim může být to, že, po "nedávných" bouřlivých protestech athénského obyvatelstva, jim byla novým majitelem přislíbena alespoň maketa z pravé čínské oceli a papundeklu. -Naposled byla celá akropole takle "vyčištěna" poté, co se téměř celé město cca před 2400 lety podařilo vypálit Peršanům ...; ... !

."


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 9.6.2009 > "... -ach jo, "kolébka"





naší civilisace, cože mi to jen připomíná...; ... -myslím, že ten rámeček kolem fota je zcela "namístě".
-Řádně si vždy přečtěte "všechno", co podepisujete ! ... (( ... -jak je z fota patrno, je již rozebrána většina obvodových zdí, a na řadě jsou zřejmě "teď" strop a střecha; ... -sloupy se sokly a podlahou nechávají "až" nakonec. ))
."
<reagovat 
Aine (Občasný) - 19.6.2009 > no, taky si říkám, to snad není možný?
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.6.2009 > pane jo
Doporučil 
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 19.6.2009 > kdo dnes potřebuje umění..o kultuře nemluvě
<reagovat 
 Čtenář - 20.6.2009 > caesarborgia> samotni umelci.
<reagovat 
 Az4zeL (Občasný) - 20.6.2009 > čtenář> to byla řečnická otázka, voe :))
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.6.2009 > No to počkej....to je pravda, nebo jenom mystifikace? To by snad UNESCO ani nemohlo dovolit...fakt jsem na rozpacích...
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 22.6.2009 > sadaf> "...-UNESCO se

však ozvalo, ale Čína pohrozila, že přestane platit příspěvky, tak ustoupilo; ... .
."
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 25.6.2009 > .-- !
nemam slov, ale nevim, komu se smat spise ..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Impresse (Občasný) - 29.6.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter