Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Opraj Ubic - Část III. Obraz poslední - Na druhém břehu z kolekce Opraj Ubic
Autor: Květoděj Šmatlák (Občasný) - publikováno 28.3.2009 (05:52:11)

 

 

 

 

           po tolika repeté nepřišlo už Oprajovi směšné, že osud si s ním tak rád pohrává, že vždy, když přiblíží se k cíli, dostane facku a nejlépe umře ...

        

           – už nesmál se, když doplazil se na břeh ...

 

 

          " Ty svině ! "

 

 

          – blesky hromy deště kameny a oheň s burácením, země se otevřela, nebe se otevřelo, moře se rozestoupilo   a všechny ryby v něm zdechly ...

 

 

         " Ach, chlapče ... "

 

 

         – pravil Bůh a poté požádal Opraje, by povečeřel s ním a vína se napil ...

 

 

         – a Opraj plivl Bohu do tváře !

        

 

         poté spolu dlouho večeřeli a pili víno, a vyprávěli si ... jeden vyprávěl, co všechno měl ještě za nástrahy na   něj přichystané, ale pak znelíbily se mu, a že prý byly málo zábavné ... jako třeba, že proměnit chtěl ho v žábu   apod. ... a druhý, by nezůstal mu nic dlužen, povídal mu, že je to svině ...

         pak Opraj rozloučil se ... a jak byl ožralý, tak zakopl a skutálel se ze skály ...

 

            " Hahaha ! Zapomněl sis tu nohy, no jen pospíchej ... "  smál se Jeden ...

 

         – ale Opraj se jen oprášil a zařval na něj, že je svině ...

 

         – pak spolu dlouze zápasili, snad týdny trval ten krutý boj !

 

        

 

 

On kdysi býval mocný bůh -

 

- teď jeho tělo plné much ...

 

  

 

 

         – došel k místu, kde z jedné strany les a z druhé strany pole bylo – a cesta se rozdělovala právě tak, že mohl   jít polem nebo lesem ... šel lesem a věděl, že tím lesem už procházel ...        

        

 

 

 

 

         – Cítíl už známou vůni pečených švestek, a spousty žlutých a růžových kvítků padaly na něj ze stromů ...



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 30.3.2009 > pěkný příběh
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.3.2009 > http://vasinasi.webgarden.cz/kvetodej
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 8.4.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter