Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ročenka Staré milenky
Autor: Patricie Holmanová (Občasný) - publikováno 23.3.2009 (22:32:29)

Poster do bravíčka

Poslanci NSDAP v Evropském parlamentu vytáhli do boje proti kouření. Plakát s portrétem Adolf Hitlera opatřili pětijazyčným nápisem VŮDCE KOUŘENÍ NESCHVALUJE. Hitler byl jako většina nekrofilních osobností opravdu nekuřák, ale básník Börries von Münchhausen ve vůdcově přítomnosti neoficiálně kouřil stejně jako básníci Josef Weinheber a Dietrich Eckhard. S výjimkou Eckharda, který zemřel na rozedmu plic, spáchali všichni sebevraždu. Z toho je vidět, jak je kouření škodlivé.

 

DENÍKY MEMOIRY KONFESE: Tentokrát ze Zápisníku mladých zápisníků: 

         Diskurs na téma Kdo nejlépe poseká zarostlou skalku talentované autorky knihy Manuál angíny MUDr. Emmerové skončil vítěznou přednáškou Radima von Neuvirta To moje třícentrimetrové hovado. Radim Kopáč připravuje zajímavou tematickou antologii Pijeme cappy, jíme chappy, v níž se spojí literáti z horních i dolních 10 tisíc. Ve finále Magorova suma porazil Šimon Šafránek Básníka Ticha. Geront terrible patafysické scény Eda Vacek si nezahraje hraběte Clary-Aldringena v dokumentu Věřte nevěřte. Letošní debutant J. H. Kalif se setkal zástupci skupiny ČEZ a skupiny Kundí frky.  Petr Motýl vyhrál Hrušku na vosím festivalu Bodání. Svatava Antošová strhla strhla svůj peace a oblékla punk. Katka píše, že Jiří Hájíček je kapku suchar, ale jinak príma odvaz. Žena a život kontruje prohlášením, že Hájíček si na Zarafestu pěkně zabodal a zabodoval. Chvilka pro tebe nemá na podobné píčoviny čas a hajluje s národem mamrdů.

 

STARÁ MILENKA NENÍ STARÁ MILENKA ☼ ZENFAŠISMUS NENÍ NARCISMUS

 

 

ŽIJEME V KRAJI, KTERÝ SE DOBŘE KRÁJÍ, PROTO NEPLAČME NAD TORSY A VESELME SE!

 

Viktorka Rybáková řekla: Na publikum se musí zvracet. & Roman Szpuk prostohořekuje nad nezájmem čtenářstva. & Štefan Švec v Dobré adrese tupí protivníka vybíráním slabých míst v jeho díle. & Viki Shock napsal zhruba tolik, že pro těch pár skalních fandů poesie nemá smysl stát na podiu. & Lux von Dux je demagog a všechno překroutí. & Petr Čichoň si zlomil nohu a nevěděl o tom. & Jiří Peňás potkal v Siřemi Franze Kafku a pozvracel se. & Ivo Harák se v básních posmívá bezdomovcům, i když sám… & Jaromír Typlt vystoupil s Vyžvejklou Bambulí a neshořel & Tomáš Řezníček má rád ptáky & Radek Fridrich měl na čůru pijavici.

 

Dětský koutek Oriana de Saint-Nectaire:

Extremisté v naší mysli

Holčičky a kluci, víte, vy vůbec, že když máte na uších sluchátka, pomáháte neofašismu a jiným extremním ideologiím? A přece je to tak! Zažil jsem to vlaku v 7.40 z Teplic do Ustí nad Labem…

Pečlivě jsem típl cigaretu o vagon a nastoupil do vlaku (ale vy to po mně, holčičky a kluci, nezkoušejte, to si ten vlak raději nechejte ujet). Vlak byl bohužel plný uspěchaných lidí se zapáchajícími tesáky, mnozí z nich byli ve stadiu rozkladu, a byli tak rozkvetlí plísněmi, že jsem si je nafotil na mobil. Naštěstí však bylo poslední coupé prázdné jako hlava učitele. Seděla zde jen jedna dívka se sluchátky na uších. Vešel jsem a hlasitě pozdravil: „Heil, Hitler!“ Slečna se po mně ani pořádně nepodívala a vykřikla: „Jasně, kdekoli!“ 

Tady, holčičky a kluci, vidíte, že študentka mě dozajista neslyšela a měla za to, že se ptám po volném místě. Kdyby však neposlouchala hlasitou hudbu ve sluchátkách, tak by mohla odhalit dalšího extremistu a případně s ním šeredně (za pomoci průvodčího a antifa) zatočit.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář čtenář - 24.3.2009 > & to je dobrý, dokonce se to dá číst do konce &
<reagovat 
anae (Občasný) - 24.3.2009 > :-)
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 2.4.2009 > zajímavý úlet... na můj vkus je to moc abstraktní, abych to pochopila, ale něco na tom je.. :)
<reagovat 
čtenář Heil Patrik(u), - 5.5.2009 > já mám náhodou bezdomovce rád; třeba s brusinkovou omáčkou! - býváš v Ústí? Dáme pivo!?
<reagovat 
čtenář Norma Marnotratná - 9.2.2010 > Patricie, pjekný! A jak se furt máš?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter