Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Když ho všechny milujou
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 29.11.2008 > perfektní
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 29.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 29.11.2008 > Tady si nikdo nemůže malovat a psát jak se mu líbí..?
"proti gustu žádný .....atd." je to pěkný, aspoň mně se to líbí...!!!!
Body: 5
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.11.2008 > ALISSIE> že jo? .-) dík
<reagovat 
pablo (Občasný) - 29.11.2008 > tak já se teda přidávám k Janelovi...
Body: 1
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.11.2008 > pablo> jé pablo, to ses zase předved - tak já teda budu s jenelem jelenem - navíc je to holka - ty tele
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 29.11.2008 > Aine> Tak jinak - nelíbí se mi to, po žádné stránce. Ty ses taky moc nepředvedla. pa
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.11.2008 > pablo> ty jo, mě se to líbí strašně moc .-)))
<reagovat 
anae (Občasný) - 29.11.2008 > to srdíčko-pička mě dostalo! :-D barvy právě že dobrý, beru to jako malou provokaci
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 29.11.2008 >
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 29.11.2008 > Nedělej se blbou, já jsem ta poslední, která by házela na dřevo míru intelektu. Není nad praktickou a životaschopnou zkušenost. S pánem rohem.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 29.11.2008 > promiň, ale tohle tvé rádoby umění mě děsí, barvy a tvary jako od stánkařů, kýčovité, prostě strašné, podivuji se, jakou máš odvahu
Body: 1
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.11.2008 > Janele z Liků> jo, janeke jen se děs - já jsem totiž poděs, odporná holčička od kolotočů, která nesnáší černobílé koncepty a lidi, co se podřídili buzeraci odkazů 60. let - dá se říct, že jsme ideově přímé protipóly
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.11.2008 > Aine> Černobílé koncepty? Miluji barvy, pokud sis ještě nestihla všimnout. Aine, ty jsi celulosa nebo její příbuzná?, smrdíš mi tou svou schizofrenií s animalem již dlouho, i narážkami jenela jelena, kdysi tu byla taková čůzička, který pod tím mým zkomoleným nickem i publikovala. I odkazy na filmy, kvalititivnémi výkyvy keců, který se dobře čtou, versus tvorba, sedí mi to.(Jak víš, že jsem na youtube pod Janeke?). Šebek byl barevný blázen, který chtěl dokázat, že je nezničitelný, šel s kůží proti rozjetýmu vlaku a přežil, nejen to...přežil více jak třicet pokusů o sebevraždu, vše kolem něj bylo zdemolováno, on ani škrábnutí, šašek, který sám sebe dobře bavil, a pak zmizel...
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.11.2008 > Janele z Liků> aha - koukám, že máš nějakou černou kroniku a v rámci své vlastní schizofrenie mě do ní zaplétáš - sorry, naše nezkušenost s internetem nás vystaví ještě řadě podobných omylů - klid, dámo - zřejmě mě považuješ za někoho, kým nejsem. jak mám vědět, že jseš na youtube pod Janeke, ksakru? a jak jsi přišla na to, že já to vím? nevím vůbec nic - ani nevím, že tu byla nějaká čůzička, která tě srala - teď jsem tady já a asi tě taky seru - ale v tom případě jsem jiná čůzička. nebo co. hele - v klidu, nezblázni se, ale tenhle tvůj výtok myšlenek je očividný omyl. nemám dost dobře šajna o čem to meleš. Já mám nick Aine, ten může mít X dalších osob - tebe neznám, ty koště, a jsem za to dost ráda. Takže si dej klid a kafe. Jaká schizofrenie s animalem - ty si myslíš, že jsme jedna identická osoba? No to nejsme, neboj - už jsem to asi dvakrát zdůrazňovala - jestli chceš, tak tomu nevěř a mysli si, že jsem nějaká tvá dávná nepřítelkyně - ale v tom případě prosímtě mě s tím moc neotravuj. Abys teď nešla spáchat sebevraždu - tak ještě jedno moudro - v internetové komunikaci jsme VŠICHNI nutně nezkušení - a iluze a fantazie a pár náhod můžou udělat velkou paseku - pak se může stát mnoho podobných omylů - ju?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.11.2008 > Aine> Beru to, většinu z toho, co jsi napsala. Tobě také připomenu jednu věc-funkci kritiky, nauč se ji alespoň respektovat a nereagovat hned buzeracemi odkazů 60. let, když si vyjedeš neznalá souvislostí jen mé poslední příspěvky. Nejsem suicidní typ, podobný tematický okruh ale spadá do mé diplomové práce. Nesereš mě, možná jen emočně vypíchnutá shoda náhod z mé strany, paseka spijitostí, nic víc, nic míň. To, že se mi nelíbí ty tvé esoterické, aštaršeranovské vize neznamená, že nečtu tvé trefné komentáře pod díly.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.11.2008 > Janele z Liků> OK, já jsem jen alergická na chytré dívky - tak reaguju jak píča a pak se bavím co na to chytré dívky - jsou totiž k uzoufání uvědomělé a nudné - sorry to je má úchylka - nevím co to je slovo suicidní, možná až budu mít silnější chvilku, tak si význam toho slova najdu. Asi budu psát diplomku o omylech na netu - vypadá to zajímavě. Že bych způsobila několik hospitalizací v blázinci a pak o tom napsala studii.
<reagovat 
 Snaut (Občasný) - 29.11.2008 > Aine> tak ale na netu se to zase tak neprožívá, takže kvůli tobě se zabíjet ani zblázňovat asi nikdo nebude a bohužel se nikdo zatim nebude ani zabíjet ani zblázňovat z tvejch obrazů
Body: 3
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 29.11.2008 > Snaut> hele fešáku, koukám že sis početl, tak si příště trhni nohou, ju?
<reagovat 
 Snaut (Občasný) - 29.11.2008 > Aine> ani na trhání nohou to moc nevidim (s(mrk smajl)
<reagovat 
Čtenář - 2.12.2008 > no jo no.. tohle dílko se zcela vymyká učebnicovým představám..takže to musí schytat od paranoidních jelenů všeználků akademiků no...
<reagovat 
čtenář tenfašoun - 2.12.2008 > Aine zlaticko je to supr uz jenom jak se tady ti snobove vztekaj...
<reagovat 
čtenář modrocka - 2.12.2008 > urcite mas naslapnuto.je to neco novyho, neco na co tady nejsou pripraveny...jednou te budou plny galerie -:}
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 2.12.2008 > čtenář> jo a ještě řekni, že se o mě budou děti učit ve škole :-DDD chudinky malý - nejjednodušší cesta, aby tě děti neměly rády - děkuji za poklonu - byla to provokácia
<reagovat 
yenda (Občasný) - 27.12.2008 > hm.. to srdíčko mi přitáhlo oči.. ani mi to nepřipadá jako provokace.. možná tak v minulém století ;-)) 
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 28.12.2008 > yenda> děkuju :-) je to zatím mé nejprohlíženější dílo, je to taky takový trochu pokus, jak funguje spojení erotiky, komiksu a sladkosti - funguje :)
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 21.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter