Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kdo máš dlouhý vlas, nechoď mezi nás
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 30.9.2008 (13:30:48)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Gene Hunt (Občasný) - 30.9.2008 > Paráda :o) Nic není nemožné... Dnes už se člověk jen chechtá, ale ještě v roce 1989 chodili na průmkách kontroly a jak měl někdo vlasy přes límeček, dostal výstrahu a při další kontrole to muselo být pryč, zrovna tak kraťasy byly považovány za zcela nevhodné, revoltující oblečení!
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 1.10.2008 > 966 - dobré číslo .. k nám na střední nesměl ani čert s Mikulášem, natož andělé!
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 11.10.2008 > Před lety v televizi v tom celodenním vzpomínkovém bloku na vysílání socialistické televize (za každý rok jeden pořad, spot či inscenace) byl i agitační dokument proti dlouhým vlasům ze 70. let. Začínalo to prima učísnutým chlápkem v seriózní pracovně s antickou bustou na stolku - antická busta měla krátké vlasy. Ke konci tentýž "moderátor" běhal po ulicích a inscenovaně hovořil s mladými lidmi, jednomu z nich pak dokonce zaplatil za holiče. Pro sběratele myslím taky pochoutka.
<reagovat 
ethericon (Občasný) - 2.10.2008 > Dobreee. To z akych zdrojov/archivov si toto vyhrabla? 8-O
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 7.10.2008 > ethericon> My si tak se známými posíláme občas milopisy, toto je jeden z nich.Všimla jsem si ve tvém portfoliu, že jsi natočila snímek o fenoménu dlouhých vlasů u mužů, kdy bude k mání online?...Velmi mě oslovil dokument s využitím hierarchie potřeb podle Maslowa...Postupně je zhlédnu všechny.A autoportrétu jsi použila hudbu Anorexie Nervosy? Nevěděla jsem, že dokument o různých varietách metalu je ze tvé dílny, potěšilo mě, že jsi do něj coby doom metal zasadila slovenské Galadriel, a trochu již za ty roky oposlouchané SSOGE.Líbí se mi tvé tvé tvůrčí směřování.
<reagovat 
 ethericon (Občasný) - 14.10.2008 > Janele z Liků> Dikydiky ;-}K mani bude mozno az niekedy po novom roku, pretoze stale je tam co dotacat aj ked je to zhruba na 70 percent hotove a dajme tomu predbezne aj ucelene, este stale tam napriklad nemam nejakeho veterana ktori si nieco taketo zazil ako sa to v tomto milopise pise :D a bez toho by to nebol ani dokument o dlhych vlasoch
...jj tam na zaciatku je to Anorexia Nervosa, nejak sa pristihujem pri tom ze ju vsade davam :-)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 18.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 15.12.2008 > "



."
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter