Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Žraločí tlama - Enkaustika
Autor: Katka28 (Občasný) - publikováno 8.9.2008 (08:45:46)


 hloupy ivan (Občasný) - 9.9.2008 > Katka28> No ale proti tomuhle, jako zábavě, relaxu vůbec nic nemám. Připadá mi jen hloupé to označovat názvem pro něco, co vyžaduje docela jiné úsilí, postup, řemeslo. je snad ten domalovaný koupený pejsek polychromovaná socha?

Že se v "dnešní době" dává (a to už opravdu ve všem) přednost praktičnosti, mne denně nepřestává mrzet.

Dnešní doba je tu v uvozovkách proto, že je to odvěké zaklínadlo. Už L.N.Tolstoj si ve Vojně a míru posteskl, že tomu tak je. A to byla v pravdě stará dnešní doba :)

Jo a nevím co kdo přesně psal, už se tu v té houštině nevyznám, ale já rozhodně nebyl ten, kdo by si stýskal nad tím, že se nedělá postaru.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli hloupy ivan
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter