Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Odpočinek 2
Autor: dancemusic (Občasný) - publikováno 11.8.2008 (20:58:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
pablo (Občasný) - 11.8.2008 > ta její ruka je jako křídlo nemá tloušťku,krk,ruka dítěte. nevim , ať někdo kompetentnější řekne víc...
Body: 3
<reagovat 
rohe (Občasný) - 11.8.2008 > dobré jsou oči dítěte, problematickej nosík a ruka
Body: 4
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 11.8.2008 > rohe> mě se líbí docelai pusa...máš pravdu
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 11.8.2008 > špatné - ploché, mrtvé..
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 12.8.2008 > tohle jsou silene veci,nechapu proc lidi s talentem neco nakreslit delaji takove hovna
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.8.2008 > nádhera, krása (nehledám v tom žádná školská pravidla, prostě vidím a celkově se mi to moc líbí!) 
Body: 5
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 12.8.2008 > Věza> tobe se libi vse, pripadami ze nemas absolutne zadny fkus,jen hltas a hltas co ti lidi nalozi.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.8.2008 > davidhuge> Možná je to tak, možná se mýlíš. (?) Možná jen nejsem až tak přísný soudce, víš. Něco se mi líbí víc, něco míň. Podle toho hodnotím. Vždycky si ale najdu něco, co mi stojí za body. Nikdy nic není jenom "špatné nebo dobré". A to špatné se lidem, zdá se mi, hledá pohodlněji. Ono je někdy těžší najít si ve všem to něco dobré. To se ovšem netýká tohoto obrázku, ten do mého vkusu zapadá...    Ty kreslíš naprosto suprově, ale nemusíš snad hned proto jít na ostatní tak zhurta. Neříkám že poradit co a jak případně vylepšit, to je v pořádku.   :-)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 13.8.2008 > Věza> tady nejde o tento prispevek,jen mi to prijde divne,jak u vseho pises krasne,nadherne,atd...Nekdy bych u tebe chtel slyset i kritiku,ktera je mnohem dulezitejsi nez chvala,coz si tady moc lidi neuvedomuje.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.8.2008 > davidhuge> Jistě je pravda že i kritika je důležitá. Potom bych ale volila variantu kritika plus poukázat i na klady, které se dají všude najít. Konkrétně u sebe si dovoluju málo kritizovat, vzhledem k tomu že nemám žádné odborné školy, nebo kurzy ani ve fotce, kresbě, malbě, poezii atd. Beru to čistě z lidského amatérského pohledu. Tebe si vážím pro tvůj obrovský talent, ale  čekala bych u člověka který umí tak procítěně kreslit i citlivější kritiku. Nic ve zlém. Těším se na tvoje další díla, stejně jako na příspěvky ostatních.  :-)      ;-)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 13.8.2008 > Věza> jen jsem uprimny,co na srdci to na jazyku,zrovna u tohohle prispevku,je to tak.Jde videt ze autor umi,ale presto vytvori tohle.To ze nemas zadnou skolu atd... neznamena ze bys nemohla kritizovat,coz uz vlastne ani nemuzes,protoze si myslim ze mnoho lidi te uz nemuze brat vazne s tvymi komenty.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.8.2008 > davidhuge> Je to tak snažím se věci trošku zlehčovat, protože si myslím že život je sám o sobě až příliš vážný. Toho že jsi upřímný si cením, nesnáším pokrytce a faleš. Jen to snad jde dělat a vyjádřit trošičku citelněji a šetrněji. I touhle slovní cestou se dá přeci dojít ke stejnému závěru a dotyčnému slušně sdělit co máme na srdci.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.8.2008 > studené,strnulé...na to emotivní téma... ucho matky nepravděpodobně posazené... ručka dítěte...?...dávám přednost bezprostředním stylům malby, i když vidno, že autor umí...4-5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 16.8.2008 > slecna ma nizko a daleko ucho..
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter