Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem kultivovaný!
Autor: sýryŽeletava (Občasný) - publikováno 1.5.2008 (22:14:02)

tak je tomu dva dny, co jsem byl nucen ukončit vztah s dívčinou (23), po sedmi měsících. Důvod - ona z vesnice, já z velkoměsta - nepřekonatelná překážka. Tímto bych chtěl v několika bodech varovat všechny pány, mající v úmyslu podobný vztah začít.

1. Nejspíš máš pocit, že děvče, které tě miluje a dává ti to hodně najevo je jen tvoje. Omyl. Až za ní přijedeš na venkov a zajdeš s ní do místní knajpy, zjistíš, že patří vlastně všem místním drakům s fichtlem a vytuněnym favoritem.

2. Když je ona s tebou u tebe, je romantická, něžná, usměvavá, obdivuje tě. V momentě kdy s ní jseš u ní na vesnici, začne být přátelská ke všem ostatním, jen né k tobě.

3. Neustále tě bude vystavovat konfrontacím se všemi venkovskými sedláky, kovboji, votunovači škodovek a majiteli koňských spřežení, jak oni maj tvrdou dřinu a ty jsi jen ten rozmazlenej velkoměšťák, co sedí celej den v kanclu u poče.

4. Kdykoliv s ní pujdeš po návsi její rodné vesnice, na každém desátém metru se vynoří její více či méně sympatický kamarád pod vlivem nejrůznějších látek a z rozhovoru, který s ní započne vycítíš, že je to jeden z těch mnoha, co jí píchal v době, kdy tebe neznala.

5. Když s ní zajdeš do její oblíbené knajpy, nevyhneš se tomu, že ti za krk začne slintat její namol opilej kamarád od vedlejšího stolu, začne tě nepřímo urážet a tvé úžasné lásce to bude v tu chvíli připadat strašně zábavné.

6. Holka z vesnice je většinou neuvěřitelně projetá a to mnohem víc, než sis kdy dokázal představit. Důsledkem nedostatečného kulturního vyžití se v jakoukoliv volnou chvíli nabízí jen dvě alternativy - chlastat a píchat a to kdekoliv, kdykoliv a s kýmkoliv.

7. Když partnerku, tak jen se stejným denním hormonogramem, která přes den pracuje a odpoledne se věnuje rekreaci, kultůře, vzdělání, svému partnerovi a né nalívání se chlastem na lavici před knajpou a náhodné souloži s prvním pepíkem, který přijede ve votuněné rachotě, podělané od slepic, protože s ní předešlou noc totálně namol zajel omylem do kurníku.

8. Naprostá většina holek z vesnice včetně mé bývalé, jsou laciné coury, který by byly schopné si udělat dítě i s koněm, kdyby je ožral a ojel. Kultivovaného vzdělaného člověka berou jako slabocha, který je sice dobrou reprezentací na veřejnosti, ale na ožralého bohéma pepka ze stájí, kterej se k ní chová jako k matraci, prostě nikdy mít nebude.

Toť má výpověď o něčem, co mě teď trápí a sužuje a ještě asi hodně dlouho bude. A víte co je na tom nejhorší? Že nejsem vůbec naštvanej na ní, ona už je pro mne nic, uplně bezvýznamná nula, sloužící jako hadr pro její kamarády, kterejm trčí sláma i z posranejch trenclí. Já jsem naštvanej hlavně na sebe!:o((((



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 1.5.2008 >

to vyšumí....ale neházej všechny ženy do jednoho pytle.

píšeš pod vlivem kdy utrpělo tvé ego chlapa,ale to není  navždy:-)....jo a netrhej mě na kusy (na vysvětlenou nejsem z vesnice,ale měla jsem nutkání se vyjádřit.)


<reagovat 
 sýryŽeletava (Občasný) - 1.5.2008 > Mbonita> To je jen pokus o netradiční formu, jinak jsem s žádnou holkou z vesnice nechodil a snad ani žádnou neznám. Ale dík:)
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 1.5.2008 > sýryŽeletava> pak ti blahopřeju je to skoro přesvědčivé..jak vlastní zkušenost:-)
<reagovat 
 fialováZástěna (Občasný) - 1.5.2008 > sýryŽeletava> to buď rád.... holky z vesnice jsou totiž poloviční mlátičky;-)
<reagovat 
fialováZástěna (Občasný) - 1.5.2008 > teď mě napadá, že bych tě za to měla fyzicky napadnou.....
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 2.5.2008 > přehnaný, platí jen pro některé, ale pro ty přehnaně přesné
Body: 5
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 4.5.2008 > :D
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 8.5.2008 > Vow, drahé sýry, asi bych se měl cítit mírně dotčený, jsa z vesničky, honosně nesoucí již staletí pojmenování městečko, což nic nemění na vesnickém zápachu a dírovosti místních končin a lidu, ale asi opravdu hážeš přespříliš ukvapeně jablka a hrušky do jednoho kýblu. Ano, sám jsem, po 12ti letém pobytu v stověžaté a tvrdém návratu do rodné dědiny těžkým negativistou a místním neoblíbencem, trousíc permanentně věty o "prdeli světa" a "prdelatých maminách", ale zase až takhle bych nekategorizoval, tu a tam natrefíš i na perlu mezi hrachem. Pravda, obvykle je to náplava, skoro 100%, ale nějaký ten zlatokopecký úspěch se dá vytěžit. Takže hlavu vzhůru, není všechno hnůj, co smrdí :o) A hele, Venco, mimochodem, kolik uděláš piv, hele, voé? :o)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 17.5.2008 > řekla bych, že neustále omíláš to samé, holku z vesnice né, protože na každým rohu potkám jejího bejvalýho a navíc tyhle holky jen chlastají nebo souloží s někým z rodné vísky...(nebo obojí naráz)

jsa dívka z vesnice nebudu to dál komentovat a jdu nasypat slepicam :)
<reagovat 
theresasss (Občasný) - 23.6.2008 > Mylím že problém nebude v rozdílu vesnice a města, ale pouze v jedné podivné společnosti a tvé kamarádce. To co píšeš je součástí každého většího uskupení lidí...
<reagovat 
theresasss (Občasný) - 23.6.2008 > Mylím že problém nebude v rozdílu vesnice a města, ale pouze v jedné podivné společnosti a tvé kamarádce. To co píšeš je součástí každého většího uskupení lidí...
<reagovat 
theresasss (Občasný) - 23.6.2008 > Mylím že problém nebude v rozdílu vesnice a města, ale pouze v jedné podivné společnosti a tvé kamarádce. To co píšeš je součástí každého většího uskupení lidí...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter