Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Valčík c-mol op. 1
Autor: gargamelus (Občasný) - publikováno 29.5.2002 (20:04:27)

Raz, dva, tři ááááááá dva tři...

Je to trošku delší (+- 3:30), tak to asi bude jen pro vytrvalce...(a ti mi pak napíší sprostý email...)



Poznámky k tomuto příspěvku
Ema (Občasný) - 31.5.2002 > Tos složil ty?
<reagovat 
 gargamelus (Občasný) - 9.6.2002 > Ema> Mám to brát jako lichotku? :o) Ano, pokud mě paměť neklame, složil jsem to já!
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 3.6.2002 > Jo, jo, ale jo, hravé, jsi dobrej, ale já jsem hudební analfabet (co se aktivní praxe týče, teorie, ta by mi šla) a hrát umím leda na nervy, ale tím to snad nesnižuji :o)!
Body: 5
<reagovat 
 gargamelus (Občasný) - 9.6.2002 > Kajman> Díky, chvála vždy potěší... Hudební analfabet neexistuje, na každého hudba působí. Naopak teoretický přehled bývá při poslechu někdy na škodu, neboť posluchač se soustředí, třeba jestli tam jsou trioly, trilky, ozdoby...Vnímá jednotlivá témata na úkor celku, řekl bych. Hrát na nervy skutečně umíš - příjemně - jseš dobrej hráč!
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 13.6.2002 > Nádhera, taky bych chtěl umět takhle skládat hudbu
Body: 5
<reagovat 
 gargamelus (Občasný) - 22.6.2002 > Buchtís> Děkuji mnohokrát, tak bych chtěl umět někomu takhle lichotit...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter