Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Souhvězdí pana Benze
Autor: arkovic (Občasný) - publikováno 22.5.2002 (00:58:55), v časopise 8.11.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Cavalera - 22.5.2002 > hň ..
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 22.5.2002 > chro chro...drbej ještě prosííííím
Body: 5
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 22.5.2002 > na šířku a v detailu by se mi to asi líbilo ještě víc, ale stejně ... :)
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 22.5.2002 > výýýýýýýýborný! v náhledu sem si říkal kua to je mi kumštyke fotit znak mercedesu ale tohle je čistýýýýýýýýýýýýýý! moc goood!
Body: 5
<reagovat 
danniel (Občasný) - 22.5.2002 > tezce v pohode pan Benz ;-)))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 22.5.2002 > Hmmmm m m. Čisté
Body: 5
<reagovat 
langueur (Občasný) - 22.5.2002 > :-)))
Body: 5
<reagovat 
sinah (Občasný) - 22.5.2002 > žeby, zdejší foto roku? excelentní
Body: 5
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 22.5.2002 > sinah> oooooo, děkuji a já jsem se rozmejšlela, jestli ji sem dám:)
<reagovat 
farišta (Občasný) - 22.5.2002 > výborné, skvělý nápad i zpracování
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 22.5.2002 > viděl bych to asi jako sinah
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 22.5.2002 > Thomas Hudson> chro, chro..... vďaka ( i všem vespolek)
<reagovat 
clau (Občasný) - 22.5.2002 > ***
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 22.5.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 22.5.2002 > hm... jeden znak, tři stíny, kde se tam ten jeden navíc připlet?????
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 22.5.2002 > Lucie> mno, nezbývá než věřit, že je to odraz stínu...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 22.5.2002 > jééé, já si až teď nvšiml, že jsou tam čtyry ..:-))
<reagovat 
Madman (Občasný) - 22.5.2002 > ...
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2002 > haha odraz stínu, tak to mě tedy věřit nezbývá :-)
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 23.5.2002 > Thomas Hudson> tak teda je to co?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2002 > já jen nechápu, jak se může stín odrazit a ještě k tomu nahoru na kapotu :-))
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 23.5.2002 > Thomas Hudson> detailisto....já tomu prostě věřim, páč nějak nemůžu nalízt jiný řešení...a to můžu prohlasit,že do fotky nebylo nikterak zasáhnuto, takže to není žádnej trik.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2002 > no fakt je mi to záhadou, ale stín nevrhá stín :-). Nějaké racionálnější vysvětlení určitě existuje, třeba, že kolem letěl pták ve tvaru toho znaku, nebo nějakej zloděj utrhl znak z jinýho mercedesu a házel ho svýmu kámošoj, nebo pro případně fotografy tam majitel nastínil ten znak, aby se měli čemu divit... jinak by asi záleželo na tom, co si viděla při focení..
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 23.5.2002 > Thomas Hudson> no dobrá, uznávám, že to je vcelku logický = tvůj komentářík....ale sakryš něak se to tam objevit muselo, a co třeba, že ta zeď trošku odráží světlo, no?:)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2002 > a máme to tu...já měl za to, že si to právě nějak zvláštně vychytala na zemi. Pokud je to na zdi, tak to je jasný....
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 23.5.2002 > Thomas Hudson> zdi bejvaj obvykle bělejší než zem:)).... a navíc by ten stín byl pod úplně jiným úhlem, že jo.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.5.2002 > NO TO MĚ PODRŽ VĚŘIM VARIANTĚ LETÍCÍ PTÁK
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2002 > no právě díky tomu skolu stínu mi to připadalo jako že to je na zemi (chodníky sou třeba i bílý)
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 23.5.2002 > Thomas Hudson> jo, jsou bílý, když na ně položíš třeba bílý plátno:)))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2002 > cože? třeba v náchodě je na nádraží taky světlý nástupiště. Jako není bílý, ale pokud na něj třeba svítí slunce tak by na fotce bílý bejt mohlo.
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 23.5.2002 > Thomas Hudson> no nástupiště možná, ale kde vezmeš na nástupišti zaparkovaný auto?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2002 > dík za tahačku za slovo :-))) V náchodě nejsme tak přelomový, že bychom takový chodník měli jen tam :-)
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 23.5.2002 > Thomas Hudson> myslíš nástupiště?;)))
<reagovat 
danniel (Občasný) - 23.5.2002 > helejte, ja sem teda prosim pekne uplne blbej, ale proc by se stin nemohl odrazet v ty kapote? nebo snad chcete tvrdit, ze v zrcadle nejsou videt stiny? to by bylo fajn, az me nekde pri foceni bude stvat nejakej nepohodlnej stin, tak to blejsku pres zrcadlo... nebo pres nalestenou kapotu :-))))
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 23.5.2002 > danniel> ale to tu přece nikdo netvrdí, teďkonc je pudlem jádra bílej chodník...:)
<reagovat 
Čtenář - 23.5.2002 >
Body: 5
<reagovat 
danniel (Občasný) - 23.5.2002 > no dyt rikam, ze sem uplne blbej...
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 25.5.2002 > je to naprosto skvele... (jen nevim co tu resite-znak+jeho odraz na kapote+stin na zemi)
Body: 5
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 25.5.2002 > marjánka> mrkni se jož raz, na kapotě jsou odrazy dva (skutečnýho znaku a stínu)
<reagovat 
milhaus (Občasný) - 27.5.2002 > třetí stín je Aštar Šeran. Mně se to líbí
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 27.5.2002 > Lahůdka :o)
Body: 5
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 5.12.2002 > fakt pěkný :o)
Body: 5
<reagovat 
declair (Občasný) - 29.9.2003 > ...mnam...mnam...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter