Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tančeme
Autor: anae (Občasný) - publikováno 14.3.2008 (16:21:06)

 

 

                                                                               svým durovým tónem

                                                                                        projdi

                                                                            do mé třínácté komnaty

                                                         (vysvětlivka pro Martina, místního redaktora:

                                                                                  do mé píči)

                                                                                  lososově růžové

                                                                        temně vábící podstaty života

                                                                             která tě rozpohybuje

                                                                               v celém smyslu

                                                                          tvé rytmické existence

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ondřej (Občasný) - 14.3.2008 > jako báseň se mi to ani nelíbí, ale nějakým způsobem je mi to sympatický. ta "lososově růžová" třeba....
Body: 4
<reagovat 
čtenář já5 - 14.3.2008 > je to takové neúplné..ale světlé momenty text rozhodně má
<reagovat 
opičí prackou Vzadku (Občasný) - 14.3.2008 > opičí prackou Vzadku
Body: 2
<reagovat 
 anae (Občasný) - 14.3.2008 > opičí prackou Vzadku> už bych tu ruku vyndala .. aby ti neuhnila!  (také velice vtipné, že?)
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 14.3.2008 >

nelíbí

i když lososově růžová je moc pěkná barva, skoro tak pěkná

jako lasturově růžová, kterou nám teď patlaj na panelák


Body: 2
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 14.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
sobek (Občasný) - 14.3.2008 > trinacta komnata...porad na ctcku...to znam
jinak bohuzel, basen mi osobne pripada takova bezobsazna, jakoze par slov se seslo...a vzniklo par seslych slov...
Body: 2
<reagovat 
opičí prackou Vzadku (Občasný) - 15.3.2008 > opičí prackou Vzadku
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.3.2008 > cítím se rozpohybován těmito uhrančivými verši!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.3.2008 >

hraje mi k tomu Yawar Inka, indiánské latinsko rytmy, jsem málem v transu rozpohybovaném.... budu se muset zklidnit....


<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 14.3.2008 > :-)nahlížím na text žensky..pocitově a proto mě asi oslovuje ..je třeba čísti i mezi řádky:-)
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.3.2008 > Mbonita> já si vystačím s tím, co je v řádcích, mezi nimi čísti, to mi přijde už zbytečně intelektuálně vyčerpávající a celou věc jaksi to nevylepší, sama o sobě je totiž úžasná...
<reagovat 
anae (Občasný) - 15.3.2008 > o, milý jjasone - tys básník - doufám, že i dle Martinova gusta :-)
<reagovat 
 anae (Občasný) - 15.3.2008 > jjason> jjasone, ale stejně si myslím, že to stále není dostatečně konkrétní! ;-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.3.2008 >

ty ses ale rozohnila :-))

 


<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > Přítel mi vysvětloval, proč mají muži pokaždé orgasmus-jinak by prý nebyly děti, mužům by to jinak nestálo za to...Je to nespravedlivý, celý..."temně vábící podstata"-v těle je tma,...kdo vejde, ztratí se...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 15.3.2008 > Janele z Liků> muži mají jediný, zásadní, velkolepý úkol ...  co si zastírat .. všechno ostatní většinou zkurvěj :-))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 15.3.2008 > anae> všechno ostatní..........tedy i ženy?
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.3.2008 > Luk Malér> to se ptá ten pravej!! (přidávám významné "i" :-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.3.2008 > anae> ten Squěllej, Squěllej Haničko, jen si to ujasňuju....
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.3.2008 > Luk Malér> tak dobrá - ten pravej skvělej, přemluvil jsi mě  ;-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.3.2008 > anae> ano, teď je to správně co že ses obula do Martina?
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.3.2008 > Luk Malér> ještě ty začínej! zdá se, že jaro je už na spadnutí a IQ mužů - zdá se - klesá, aby jiné funkce posílily - viz výše  .. a chce se tu po mně - světe div se - abych psala konkrétní poezii! :-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.3.2008 > anae> 

jo ten čtvrtej a pátej verš - vysvětlivka - je dávanej posléze, taxem doma, což jsem ovšem nevěděl

řikal sem si: dyť je to jasný, proč to eště vysvětluje a ausgerechnet Martinovi???

 


<reagovat 
damika (Občasný) - 16.3.2008 > kruci, vyprskla jsem na komp kafe ...přijde mi, že žiješ čím dál víc, asi se dám taky na tance ;)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 16.3.2008 >  :))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 16.3.2008 > s tou poznámkou pro martina je to naprostá lahůdka...;)
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 16.3.2008 > Max Bubakoff> a proč by píča nemohla bejt zadejchaná?
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.3.2008 >

Óóó...tedááááááááááááá...Tys koukám nějaká...divoška...:-)


<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 16.3.2008 >

Budeme-li se bavit o obsahu, pak toto dilko smeruje k jadru veci, nebot drtivá většina lidí směřuje sve myšlení den co den k této mystické díře. Chlapi po ní horečně touž, aby zasunuli a ženský ji nastavují jako opice své červené zadky. Co si budeme povidat, skrze tuto diru mysli vetsina sveta. A ma-li nekdo pocit, ze se ho to netyka, pak by se mel vazne nad sebou zamyslet, protoze je to obecejne pokrytectvi. A jedno jestli je to intos nebo primitivni sexulani loudil ....

Budeme-li se bavit o forme, pak je to drazdici odhalujici rymovanka ))))

 


<reagovat 
hermit (Občasný) - 18.3.2008 > tý, helé... mi se to líbí velice po uzavírací závorku -  a ten zbytek už bych snad ani tam nemusel míti.... tož, dobré, jdi tímhle směrem myslím.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 18.3.2008 >

jo, myslim tu finální verzi... nechala ses vyprovokovat, ale báseň je právě díéky tomu tím vpádem do konkrétního prostoru - ať už je Martin jakýkoli Martin a pokud jde o o píču, ta je právě tou závorkou krásně jednoznačná a přitom není vůbec vulgární ... - povýšená na ostřejší munici, myslím. sympatie.

(na vysvětlenou) 


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 14.3.2008 >

aha

 

co se asi stane, až budu rozpohybován?


Body: 2
<reagovat 
 anae (Občasný) - 14.3.2008 > drfaust> to ti řeknu, až budeš velký chlapec! ;-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.3.2008 > drfaust> přejdeš do další dimense... věru transcendentální ráj... ovšem náročné to je na nezešílení... ovšem procházet slastmi není pro bojácné...   
<reagovat 
 anae (Občasný) - 18.3.2008 > stanislav> kdo se bojí, nesmí do lesa (hustého, ani transcendentálního) :-)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 18.3.2008 > Tak nevím, jestli je lepší tato miniaturka nebo ta debata, kterou vyvolala :))
Doporučil 
<reagovat 
jafa (Občasný) - 19.3.2008 > Líbí se mi to jako přímé vyjádření jednoduchého pocitu (a navíc takového, který by snad každý chtěl cítit nebo cítí). Ta třináctá komnata nebylo dobře zvolené slovo, ale díky ní a její kritice to nakonec získalo další rozměr-téma. Taky myslím, že tohle je dobrý směr.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.3.2008 >

...ber to jen jako můj čistě osobní pohled..v té básničce postrádám nějaké konkrétno, či jak bych to řekl....třeba třináctá komnata mi nic moc nepoví, ale třináctá zadýchaná komnata atp. už v člověku vyvolá zápach či vůni...a tak:-)


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.3.2008 > Martin> si čuchni k ponožce a máš to...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 15.3.2008 > Martin> 

PÍČA!  PÍČA! PÍČA! - toto konkrétno ti stačí, Martine, stálý, redaktore???!!! Jestli jste si, velevážený redaktore, nevšiml, tak je to v kategorii - blbůstka. Už mě vážně štvete. Rovnou zrušte všechny kategorie poezie a nechte jednu - POEZIE - veledůležitá, ta vážná,  TA VAŠE, vašeho společenství kočičí pracky intošský!! ta redakční, ta nabobská, ta omezená, přiškrcená, ta velevážená, ta k posrání vážná,( opravdu jedna z nejhorších věcí místních redaktorů je nedostatek humoru - jak může dát faust blbůstce dva body - která blbost dostane pět bodů - ta nejblbší? :-)).... ta určená, aby navždy byla vytištěna na papír a .. vůbec, škoda slov a stromů!!! A polibte mi PRDEL! ty i faust i všichni tak důležitý a zároveň směšný a zároveň omezený pseudointoškové z místní redakce!! jednou provždy!!


<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 21.3.2008 > anae> věcná a konkrétní poznámka...cením....dávám za ní 5 bodů a doporučení, anae
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 21.3.2008 >

Poloha rebelky Anae docela sluší. Je fakt, že takovéto básně, ze kterých tak nějak čpí to dámské přirození, takoví stydliví pánové, jako třeba já, cudně přečteme a tiše odejdeme. Ale je fakt, že si to přečteme rádi.


Body: 5
<reagovat 
back (Občasný) - 22.3.2008 > Normálně dobré !!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter