Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ŽLUTÝ KOPEC
Autor: synthetic darkness (Občasný) - publikováno 14.2.2008 (10:28:02)

Dům

v horách ze žlutého skla.

 

Nebydlí se tu,

jen bílé kápě

zde vkapávají záři do potrhaných látek.

 

Po ránu sečíst vychladlé peřiny.

 

Zdi vymleté po tichu

- nerušit figuríny

bubnující okolo lavorového oltáře.

 

Nad hlavami svítí nic.

a pod koleny piští černí krabi.

 

 

Zakleti do šátku.



Poznámky k tomuto příspěvku
J.K. Olešínský (Občasný) - 14.2.2008 > uplně na mne dýchl nemocniční puch...jen mi tam nesedí "kápě zde vkapávají"
Body: 4
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 14.2.2008 > moc se mi to líbí, je to suverénní a prokleté
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 15.2.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
hlava pana Rampina (Občasný) - 15.2.2008 > Bezděky se mi vybavila starší kalais. Celá básnička je taková obrazová (a nutno říci, že moc pěkně vymalovaná)... "bílé kápě zde vkapávají záři do potrhaných látek" úžasné!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 synthetic darkness (Občasný) - 15.2.2008 > hlava pana Rampina> Myslím, že se nehodí tak urážet paní básnířku:)

Jinak moc děkuji za uznání...
<reagovat 
 hlava pana Rampina (Občasný) - 15.2.2008 > synthetic darkness> Myslím, že ji neurážím a věřím, že ani ona by se neurazila. Začíná mě až překvapovat, na kolik skromných a milých lidí tu člověk narazí.
<reagovat 
 synthetic darkness (Občasný) - 15.2.2008 > hlava pana Rampina> No některým nic jiného než skromnost nezbývá :)
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 16.2.2008 > snad jenom " po ránu sečíst vychladlé peřiny" to by mi šlo přečíst....černí krabi zakleti do šátku....nevim
Body: 4
<reagovat 
kalais (Občasný) - 23.3.2008 > oldřich janota!!!!!!!!!!!!!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 synthetic darkness (Občasný) - 23.3.2008 > kalais> Už jsem vygůglovala a poslouchám. Příjemné takhle před obědem :)
Díky za doporučení (obě dvě).
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 22.8.2009 > Řeč básničky je mi blízká. Vytváří svět, v němž jsem rád. Jestli v něm něco vrže, zatím potichu, a hrozilo by se rozšířit, hledal bych zdroj infekce ve slově "sečíst", jež uvádí motiv, který s ničím nesouvisí a je v textu zbůhdarma a ve verši "zdi vymleté po tichu", nad nímž se mi trochu křiví oči. Zdi a ticho se do básničky určitě hodí, ale to vymýlání je moc vymleté. Kolik takových zdí už bylo kde tichem vymleto! Ovšem to ostatní okolo mě dobře nese. - Ne, opravdu, nešlo by s těma peřinama udělat něci jiného?
Doporučil 
<reagovat 
 synthetic darkness (Občasný) - 11.1.2011 > whispermoonlite> Díky za zastavení. Ono už je to dýl... Zkus si vygůglit název. Dneska už bych to tak nenapsala :-)
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 12.1.2011 > synthetic darkness> žlutý kopec v Brně? - tam je nějaký ústav, myslim správně? - ovšem první se mi asocioval, stejně jako kalais, O.J. - i když ono je to propojené. - jeho písnička se vztahuje taky k tomu místu.
<reagovat 
 synthetic darkness (Občasný) - 12.1.2011 > whispermoonlite> Jj, onkologický ústav...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter