Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Jane z kolekce Němé tváře
Autor: Mandarinka (Občasný) - publikováno 24.1.2008 (00:31:26)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 24.1.2008 > jsem zde a jinak nemohu...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 24.1.2008 > Periskop> což znamená, že...?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 24.1.2008 > ariel> což znamená, že takhle tu čítu vyfotografuje každej kdo půjde náhodou okolo...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 24.1.2008 > Periskop> jo!
<reagovat 
 Mandarinka (Občasný) - 27.1.2008 > Periskop> No, to možná ano, jenže stejně tak, každý, kdo půjde okolo, může říct, že je to "číča"...pro mě je to Acinonyx jubatus - Gepard (to kdybych to chtěla náhodou dát do protikladu k tvému komentáři.) A navíc, takhle jí nevyfotí každý, kdo půjde náhodou okolo, ne každý si troufne strčit objektiv do výběhu, když je velká kočka takhle blízko...i když spí...a i kdyby si to náhodou troufl, většinou by ho ošetřovatel dost rychle vyhodil. Neříkám, že fotka je to nějak excelentní, ale má ukazovat krásu a vznešenost tohoto živého tvora...učený z nebe nespadl...kdybych byla profi fotografka, neplácám fotografie tady... nemyslíš???
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 27.1.2008 > Mandarinka> kdybys chtěla náhodou dát něco do protikladu k mému komentáři... tak se nejdřív podívej co je to číta (psáno cheetah)... :-)
<reagovat 
 Mandarinka (Občasný) - 28.1.2008 > Periskop> 

Až napíšeš cheetah, tak to možná normální člověk pochopí tak jak to myslíš, a ne, jako překlep. :)


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 28.1.2008 > Mandarinka> ááá, odbornice na gepardy nečetla kapitána korkorána! :-))
<reagovat 
 Mandarinka (Občasný) - 28.1.2008 > Periskop> Přiznávám, to jsem nečetla...:-)) nemůžu mít načtený všechno. A odborníky na gepardy hledej jinde, já sjem zatím pouze obdivovatelka.:)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 28.1.2008 > Mandarinka> tak buď obdivovatelka důsledná a zkus čítu trochu rozžít... já vím, že to v u gepardů chovaných v zajetí je poněkud problém, ale za pokus to určitě stojí...
<reagovat 
Čtenář - 30.1.2008 > Hezký zviřátko...
<reagovat 
usadlo (Občasný) - 24.1.2008 > kdyz uz centrujes horizontalne tak i vertikalne, aspon pro mne v tomhle pripade je dole ty travy moooc :( jinak mnau :)
Body: 3
<reagovat 
 Mandarinka (Občasný) - 30.1.2008 > usadlo> Děkuju, až budu mít chvilku, pokusím se s tím něco udělat...asi máš trochu pravdu..
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.2.2008 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter