Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kultura jak řemen II
Autor: kimpa (Občasný) - publikováno 16.12.2007 (17:22:07)
A pan Klaus poskytl rozhovor Lidovým novinám. Ještě než ho začala zpovídat Alena Plavcová, tak jí na stůl rozložil evropská média, aby se pochlubil, jak se o něj zajímají. Vskutku originální pane Klausi… Stejně jako minulý týden paní Plavcová opět nezklamala. Pro ilustraci několik jejích otázek: „Kolikrát jste měl jako prezident bezesnou noc? Stává se, že si v noci v posteli formulujete nějakou myšlenku? Jak byste si přál, aby bylo vnímáno vaše prezidentské období? Za své funkční období jste si jistě potřásl rukou s tisícovkami lidí… Máte mezi hlavami států nějakého přítele?“ A Václav Klaus ochotně a rozšafně odpovídá na tyto otázky. Proč by také ne, když je to pro LN. Čekejme napjatě, kdy LN změní novináře a velké rozhovory začne dělat někdo jiný. LN i čtenář si to zaslouží!

Další perlou toho týdne je rozhovor, který poskytla Tatina Vilhelmová Hospodářským novinám. Nic proti jejímu herectví, ale na rozhovor to opravdu není Táňo. To, že jste na mateřské a Honza Hřebejk je prima režisér, to opravdu víme všichni. Zkuste příště něco nápaditějšího a HN by také mohly trochu zapracovat na svých redaktorech… Na ideu kvalitu už zřejmě rezignovala MF Dnes. V sobotním vydání nám opět přinesla nabídku tipů na dárky pod stromeček. V kolikáté už variaci pro Krista pána… A aby toho nebylo málo v tomto týdnu, tak Richard Müller ohlásil jakousi tvůrčí vyhaslost a nechuť k dalšímu působení v hudbě. Jako jeden z mála má štěstí, že kdyby už nikdy nic nenapsal a nenahrál, tak zůstane velkým tvůrcem. V souvislosti s Müllerem připomínám, že nedávno vyšla kniha korespondence Deža Ursínyho. Což rozhodně stojí za velkou pozornost. Jak zpíval další Richardů v přítel Jaro Filip „ja som ten, čo hrával s Děžom, so slovenským pápežom, iba druhým v rade z velkých při Bohu, čo sa opira mu o nohu“…

Na závěr několik kino a TV tipů. Určitě si nenechte ujít v Ponrepu filmy Ingmara Bergmana Hanba a Šepoty a výkřiky. A přehlídku díla významného filmaře a fotografa Alexandra Hackenschmieda. Stejně jako minulý týden upozorňuji na Dítě bratrů Dardenneových a 4 měsíce, 3 týdny, 2 dny Christiana Mungiua. První film se promítá ve Francouzském institutu, druhý v Matu. V Aeru bude nabitý celý pracovní týden. Jen namátkou vybírám filmy jako Sladký život, Casablanca, Kdo je tady ředitel?, Nebe nad Berlínem, Kafe a Cigára, Carmen. Co film, to perla kinematografie. Takže nechte zbytečného nakupování mnoha dárků a vzhůru do Aera.

Mnohem horší to do konce roku bude s televizí. Až na několik málo výjimek ji nechte vypnutou. Místo stereotypních každoročních taškařic a pohádek zkuste dokoukat seriál Hraběnky. ČT ho zařadila do vysílání i 24. prosince. Chválíme pana Janečka… Pondělní večery patří na ČT 2 sitcomu Jistě, pane ministře. Věřme, že to tak zůstane. Je to skvělá a poučná zábava. Zajímavý snad bude dokument o režisérské legendě Antonínu Moskalykovi. Vzpomínáte na jeho Modlitbu pro K. H. Skvostné dílo. Poslední tip je na čtvrteční večer. Na ČT 2 půjde film Hala Ashbyho Byl jsem při tom s legendárním Peterem Sellersem.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter