Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
TAJNOSTI
Autor: zase zkrvák (Občasný) - publikováno 14.12.2007 (08:03:30), v časopise 21.12.2007

 

 

 

TAJNOSTI

 

Chlad z betonové zdi napadl hlas.

Pára, skrz ni pár slov: Kdy půjdem na čaj?

Ohlédla se: Chci. Chci najít čas.

Zněla jak šelest v průrvě řas.

- -

Hodiny volat: Cos jedl? Těstoviny. Ale piju málo...

Hodiny mluvit: Mám blížence a... Víš... Co jsi?

Nechám se předělat.

Hodiny myslet: Mráz. Pálivé věnce par nahradit ústy.

- -

Kdy mám zavolat? Dopoledne. Až bude pryč.

Skrývat se s příznaky citu. Milovat?

- -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 14.12.2007 > *

mám výhrady

Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Emily - 14.12.2007 > líbí se mi, moc......
a držim palce se Ž. :-)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 14.12.2007 > Mám blížence...A víš co jsi? Nechám se předělat...Pálivé věnce par nahradit ústy...Skrývat se s příznaky citu...Už vím, co chci, nadělit tvou sbírku, namísto pod stromeček k improvizované svíčce se zimní perokresbou...
Doporučil 
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 14.12.2007 > Janele z Liků> pak ji vyfoť a pošli:-)
<reagovat 
deborah (Občasný) - 14.12.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Poutník životem (Občasný) - 14.12.2007 > je opravdu zajímavá...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 15.12.2007 > sedí mi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 15.12.2007 > zajímavé sledovat ten paradox, jak člověk, který dokáže bez okolků říct všechno přímo, bude furt při psaní pičovat s kurzívou a různýma dalšíma opičkama, bude psát banality a ještě banálnější (poslední verš - tfuj, brr!), jak se člověk se zdravým úsudkem stále snaží o něco, na co asi fakt nemá, a přitom jde vidět, že ty tu tvorbu myslíš vážně, já mám dokonce dojem, že bys rád, aby ti někdy vyšla sbírka - no potěš koště, fakt ne a ne, jsem zvědav, kdy ti budu muset dávat jedničky jako těm největším místním sračkám, a tos nepsal vždycky takhle zoufale mizerně - a být v top tenu na totemu? tam je týdně tolik sraček, to z toho dobrou poezii neudělá, ty píšeš mizernou poezii, která se má líbit blbečkům, a to je o dost horší, než kdyby ses snažil stvořit o něco víc a nedařilo se ti to
Body: 2
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 15.12.2007 > Emmet_RAY> a ještě mám bezvadný rodinný zázemí.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Emmet_RAY> Vašku, komínem a expres, nebobkuj tu...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.12.2007 > zkrvák> tady rozhodně ;-)
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 15.12.2007 > Emmet_RAY> tak pusinku a jdi spinkat, vašíčku.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > budu mezi prvními, kdo si jeho sbírku koupí, pod jeho procítěnou nekalkulaci se kdykoliv podepíšu, myslím, že místo té potřeby výlevu se soustřeď na vlastní potenciál...Vašku, "ty zkrátka vzhůru musíš, jakkoliv"...a sázíš na tu nejlacinější možnou notu, která se dobře prodává...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> potíž je v tom, že právě naprostá vypočtenost mi na této básni, a většině jeho posledních textech, vadí. a kdybych já mířil nahoru za každou cenu, tak nejsem tam, kde jsem teď...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Zřejmě máme jiná měřítka a každý to cítíme jinak, to ale neznamená, že tu musíš mít ty své výlevy, kde napadáš úmysly autora, okruh jeho čtenářů, stačí říci ne, neoslovilo a šmitec...Při takovém množství pejorativ ve tvém hodnocení se ani nedivím...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> ano, máme jiná měřítka, a jiný styl

já nikomu ten jeho nezakazuju, ale řeknu o tom pak vždycky to, co mám potřebu říct
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Jde o to, JAK nevybíravě to, co máš potřebu říci, říkáš, tvůj vkus jinak respektuju, každé zboží má svého kupce...
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> mně někdy vadí, že vašek svuj názor prezentuje jako obecnej soud. jeho nadávky a útoky beru jako přežitou pózu.
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 16.12.2007 > líbí

5++
Body: 5
<reagovat 
Za starou bačkoru (Občasný) - 16.12.2007 > live in my house, I´ll be your shelter ;)
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 16.12.2007 > Věnce, věnce...
Doporučil 
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 16.12.2007 > honza_bordovicky> nemáš je rád?
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 18.12.2007 > hmm
Body: 1
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 18.12.2007 > mperdik> :-) thx
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 19.12.2007 >

nezlob se na mě, ale mně to zní jako úryvky z deníku narkomana

 


<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 19.12.2007 > marsyas> pominu-li tvou urputnou snahu vyrovnat se mi humorem (na což má málokdo), říkám konečně ano. i tak.
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 19.12.2007 >

nic humorného jsem od tebe nečet


<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 20.12.2007 > Oceňuji, že je Václav zmíněn v textu.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 21.12.2007 > šedé> tak to už je hodně starej džouk.
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 21.12.2007 > tohle přece je o lásce.....já nevěděla, že ty taky píšeš o tématech, co jsou na piču /to je tvoje replika, já bych vulgarity nepoužila/
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 21.12.2007 > wandalka> to si ovšem trochu nerozumíme.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.12.2007 > Ty jo...dost zvláštně popsaný momentek!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.12.2007 > časopis
<reagovat 
Ymy.po (Občasný) - 30.12.2007 >

hezky si zakončil... to je jako při krasobruslení...... můžeš bejt průměr...ale když uděláš na konci piruetu,salto a anděla...... můžeš vyhrát....

já ale dávám přednost začátkům.... někdy se na konec nestihnu dostat.... omrzí mě to...


<reagovat 
kygiss (Občasný) - 15.12.2007 > sakra, pořád mě to něco připomíná, nějakého básníka z 80. let, který taky takhle mixoval rozhovory s reflexema... bylo to u našich v knihovně, zítra tam jedem na oběd, tak to zkusím najít... - a taky zábranovy sonety, ale to je trochu jinde..
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 15.12.2007 > kygiss> já ho rozhodně nečet:-)))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 16.12.2007 > kygiss> myslíš Jana Nohu .)
<reagovat 
 kygiss (Občasný) - 16.12.2007 > Emmet_RAY> ne :), dneska ráno se mi vybavilo jméno "josef šimon", ale ještě si to ověřím...

ad zkrvák: nechtěl jsem říct, že někoho pajcuješ, jen se mi to vybavilo... jinak vlastně ani pořádně nevím, co k té básni říct.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 16.12.2007 > kygiss> já jsem ale nechtěl říct, že říkáš...
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 16.12.2007 > kygiss> teď mě napadlo, že by uplně stačilo, kdybys napsal, jestli líbí nebo ne.

to je asi tak všechno, co bych chtěl slyšet:-)))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 16.12.2007 > zkrvák> vadí ti, když ti někdo říká, čemu je to podobný?
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 16.12.2007 > ariel> nevadí.
<reagovat 
 kygiss (Občasný) - 16.12.2007 > zkrvák> mě by to možná vadilo... já mám kapelu a to pořád všichni jen řeší, čemu je to podobný, to mě znechutilo. - tak jsem se vrátil od našich, a ten básník je Petr Skarlant - a je to hlavně proto, že je to formálně řešený úplně stejně - přímá řeč kurzívou, zbytek normálně.
<reagovat 
 Čtenář - 2.1.2008 > kygiss> to dělá každej druhej. uvozovky jsou nuda.
<reagovat 
MarTyna (Občasný) - 8.1.2008 > Připomíná mi to Skarlanta. Ale asi jsi upřímnější. Technická připomínka: "skrz ni" je to česky.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 17.1.2008 >

Moc povedené

I když fakt, že se mi líbí, asi znamená, že jsem blbeček (viz. Emmet_RAY)  


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Šedo (Občasný) - 20.1.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vikinga (Občasný) - 24.1.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 29.1.2008 > S touhle se míjím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter