Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kultura jak řemen...
Autor: kimpa (Občasný) - publikováno 8.12.2007 (23:47:33)
Již čtvrteční upoutávka v LN na rozhovor s Henou Hegerovou zněla děsivě: „O dobrém šluku marihuany, mladých milencích a výhodách stáří.“ Neodolal jsem a páteční LN si zakoupil. A paní Alena Plavcová mě nezklamala. Bohužel. Paní Hegerová je jistě tuzemskou pěveckou legendou a její písně mají neoddiskutovatelnou kvalitu. K její smůle musela vést rozhovor právě s paní Plavcovou. Namátkou vybírám jen některé z „úžasných“ otázek paní Plavcové: „Všímáte si dneska jiných věcí než zamlada? Máte se ráda? Zaskočili vás vnuci něčím v poslední době? Čím vonělo vaše dětství? Je pravda, že máte ráda fotbal?“ Vskutku fundované otázky paní Plavcová. Příště až budete dělat opět nějaký rozhovor, můžete se třeba zeptat, jestli dotyčný slipy nebo trenýrky nebo jaké má dotyčná číslo spodního prádla.

Aby toho v LN nebylo málo, tak v sobotním vydání přináší Monika Mudranincová rozhovor s Vendulou Svobodovou. Rozhovor opět stojí za to pozorně přečíst. A Monika přetrumfla i Alenu Plavcovou. Zase tu padnou velmi „hluboké“ otázky typu Kde bydlíte?, Ptá se Jakub na tátu? nebo Máte svůj život pevně v rukou? Vypadá to, že holky v LN hrají šest ran do klobouku. V tom případě bych příští týden vsázel na Darinu, která by mohla postoupit také na bodovaná místa žebříčku…

Pokusme se LN jen nehanit a také chválit. Martu Švagrovou za kvalitní rozhovor s Václavem Havlem, Martina Weisse za totéž, jen s tím rozdílem, že zpovídal Johna O´Sullivana a sociologa Zdeňka Sudu, který do přílohy Orientace přispěl skvělým článkem Evropské unii. A určitě si nezapomeňte přečíst aktuální vydání Reflexu. Stačí od stany 65 do stany 95. Zbytek může vypustit.

Budeme končit trochu veseleji a s několika filmovými a televizními tipy na příští dny. Hned v neděli ráno si nenechte ujít na Nově detektivku Víta Olmera Druhý tah pěšcem. To stojí opravdu za shlédnutí. Večer na ČT 1 končí Krev zmizelého podle scénáře Vladimíra Körnera. Jednoznačně to nejlepší, co na podzim v původní dramatické tvorbě ČT vysílala. ČT 2 ještě jako bonbónek přidá Plovárnu s Karlem Steigerwaldem. Ale nevřete Kájovi všechno co říká… Pondělní pozdní večer na ČT 1 bude patřit filmu Život a smrt Petera Sellerse. Ve středu přijde na řadu na ČT 2 filmová klasika v podobě Zuřícího býka od Martina Scorseseho. Bohužel až ve 23:45. ČT raději dá vydělat tvůrcům takových pořadů jako Světáci nebo Pošta pro tebe a filmový poklad odsune do pozdních nočních hodin. Ale není se co divit. V ČT stále platí hesla „ruka ruku myje“ nebo „já na bráchu, brácha na mě“. Takže Ester přeji ti ještě mnoho srdceryvných příběhů a snad neztratíš sama své srdce a nejdeš tu svou poštu. Jen pozor na pošťáka Ondřeje…

Možná se ovšem v ČT blýská na lepší časy. Protože světe div se, příští neděli 16. 12. bude na ČT 1 ve 20:00!!! odvysílán film Hypermarket, který napsal jeden z nejvýraznějších současných slovenských dramatiků Viliam Klimáček a režíroval ho také jeden z nejvýraznějších současných divadelních režisérů Janusz Klimsza. Tak se těšme, snad to bude zajímavé.

A na co v Praze do kina? Určitě ve středu 12. 12. do Aera na Export/Import Ulricha Seidla. Pokud se Vám nebude chtít na Žižkov zkuste Francouzský institut. Od úterý 11. do čtvrtka 13. 12. tady promítají filmy v pořadí Nikomu to neříkej od Guillaume Caneta, Dítě bratrů Dardenneových a 4 měsíce, 3 týdny, 2 dny Christiana Mungiua. Jako třetí alternativu nabízím staré dobré Ponrepo a nejlepší Rivettův film Célina a Julie si vyjely na lodi (13. 12.) nebo úchvatného Buňuelova Nazarína v pátek 14. 12. A potom, že není na výběr a vítězí multiplexy. Stačí jen hledat a dívat se…

Tak se bavte a snad opět za týden.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.12.2007 > plavcová je maximální poděs, to je recht.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter