Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
o hubeném psu
Autor: miirdas (Občasný) - publikováno 16.11.2007 (12:35:48)

zase seděl u počítače, kouřil jointa a popíjel červené. pokojem zněl nějaký jazz z rádia. už ho bolela záda, tak prošel  zdí k sousedům. dával si pořádný pozor, aby se neumazal od omítky. to pak sousedovic prázdný byt nebyl nadšený, všude v koberci šlápoty cizích bot. majitelé by tento úkaz dozajista ocenili úplně stejně.

 

neznal je, ani nechtěl. vyhovovalo mu, že si může dojít do jejich vinotéky, pomazlit se s jejich psem a cestou zpět ho nakrmit nějakým kuřecím z jejich ledničky. stejně byl neskutečně hubený, prý chrt, ale kdo se v těch všech plemenech má dneska vyznat. když dopíjel druhou láhev, slyšel v zámku rachotit klíč. nechal vše jak bylo a cestou domů se stavil v lednici, kde už nedočkavě poskakoval pes..

 

ty dvě lahve mu nějak nesedly. druhý den mu bylo neskutečně zle a procházku zdí vynechal. třetí den už se mu jen trochu motala hlava, ale to jen možná ráno přehnal s marihuanou a silnou kávou. skrz málem propadl. koukal že kusy cihel se povalují všude okolo něj. žádný koberec, žádná pohovka a lednice. holobyt s pobíhajícím psem. bylo mu ho líto, ale toho rána ještě nesnídal. psa praštil do hlavy, odtáhnul ho k sobě domů, kde ho vysvléknul z kůže, naporcoval a nechal na česneku péct v troubě. trochu ho mrzelo, že už nebude mít komu házet to kuřecí.

 

další den se šel podívat, zda by se v bytě přeci jen nenašlo něco k pití. jen koukal na novou výbavu bytu. došel si do nablýskané celokovové vinotéky, vytáhnul láhev a odzátkoval. sednul si do nového sofa a nalil si. když slyšel zarachotit zámek, opět se zvednul. v kuchyni na něj čekal  nový pes. úplně stejně hubený.



Poznámky k tomuto příspěvku
Eusebia Hadzievska (Občasný) - 16.11.2007 > "byl neskutečně hubený, prý chrt, ale kdo se v těch všech plemenech má dneska vyznat."...Druhou polovinou mi to připomíná postupy klímovské prózy...halucinace, zdání se, pokroucení času...Zaujalo...Jen mi v textu vadí ten podtext hulení, že to není vlivem vlastní psychiky, ale psychoaktivními halucinogeny...
Body: 4
<reagovat 
 miirdas (Občasný) - 16.11.2007 > Eusebia Hadzievska> ona ganja není moc halucinogenní:)
kdybych tam chtěl cpát halucinogeny, připíšu ještě lsd.
ta marihuana je tam spíš v kontextu s alkoholem a životním stylem

<reagovat 
Eusebia Hadzievska (Občasný) - 16.11.2007 > miirdas> Rozumím tomu, je to o jistém parazitování, na druhé straně s tím kontrastuje ten pes-to lepší z člověka.
<reagovat 
 miirdas (Občasný) - 16.11.2007 > Eusebia Hadzievska> no právě
vždyť ho sněd:)
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 16.11.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 16.11.2007 > to ano snědl jej, ale zprvu jej krmí, má o něj starost...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 19.11.2007 > dobrý... ale nic víc... takže za 3
Body: 3
<reagovat 
 miirdas (Občasný) - 20.11.2007 > Quotidiana> jinou známku bych si za toto sám nedal:) až s odstupem vidím ty chyby a že je to nedotažené
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 19.12.2007 > to zapadá do těch předchozích
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter