Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Závěr z dynamické meditace z kolekce Inside
Autor: eMBlue (Občasný) - publikováno 9.11.2007 (21:13:14)


romann (Občasný) - 29.1.2008 > Damiko- ještě k prvnímu dotazu: mystický videoklip od nemystického? Co je to mystika? Podívej se na definici. Prožívání Boha s Jeho atributy. My sice můžeme jen s obtížemi napodobit, co jsme v mystické meditaci prožili, ale ten základ je od Něj, ne náš výmysl.
2. 3. Krishnamurti mě oslovuje velmi. :) Ale stejně si myslím, že právě on by se výše uvedenému textu pousmál...jen moje domněnka. :)
A jaké meditace popisuje Krišnamurti? Zabýval jsem se jím léta. Přece klidné.
3. Urážíš Boha, když říkáš: "že je podle mě kino pro naivní nebo hloupé, a ne mystika, ale když si to myslíš, nebudu ti to brát."
Dal jsem ti přece odkaz na svaté, mystiky, např. Terezie:Všechno začíná tím, že tento hrad objevíme, že se o něj začneme zajímat. To je však ještě příliš málo. Jde mnohem více o to, abychom do něj vstoupili, než abychom ho jen objevili nebo se k němu váhavě blížili.

Mnozí tento hrad opravdu objeví, trochu skepticky jej sledují, rozhodnou se však, že do něj nevstoupí; buď ze strachu nebo z nejistoty. Z jejich hlediska je to pochopitelné, protože ještě nevědí, jak krásný je hrad uvnitř nebo kdo v něm bydli.
Nabo sv.Faustyna:… při modlitbě jsem uviděla znamení božího hněvu, které mělo postihnout jisté místo. Prosila jsem anděla, aby ještě posečkal, neboť svět bude činit pokání. Moje prosba však vůči božskému hněvu nebyla ničím. V tom jsem uviděla Nejsvětější Trojici. Její nesmírná Velebnost mi pronikla až do nitra duše. Když jsem si uvědomila Moc Jejich Milostí, byla jsem vzata před Trůn boží Velebnosti. Ó, jak velký je náš Pán a Bůh, jak nepochopitelná je Jeho Svatost!
----my přece máme meditace velmi podobé!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter