Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ráno na druhé straně
Autor: Sionna_V (Občasný) - publikováno 12.4.2002 (00:28:55)
 

 

 Ráno na druhé straně.

 

Už jsem se párkrát v životě setkala s tím, že lidé při pohledu na filmové plátno zasněně přemýšlí nad tím, jaké by to bylo žít na druhé straně. Na toto téma jsem vypracovala detailní studii. Pro ilustraci vám, milí, ubozí obyčejní čtenáři nabízím pohled na pár prvních chvil ve světě filmu. Uvažte sami, který život je lepší.

 

Filmový hrdina se vzbudí.

Jste-li muž, vzbudíte se nikoliv s opicí, ale s topmodelkou. První výhodou filmového hrdiny je, že ho nebudí budík ve tři čtvrtě na šest, ale prostě jen to, že skončily úvodní titulky jeho filmu. Další výhodou je to, že ona topmodelka se z vašeho bytu vytratí naprosto nepozorovaně bez trapných scén a bez vaší peněženky. Filmový hrdina si pustí rádio. Úžasné je, že v něm nikdy neslyší otravnou reklamu ani předpověď počasí pro střední Slovensko, ale pokaždé stylovou hudbu. Že jsem zapomněla na ženy? Ale ani zdaleka ne! Hrdinky se zpravidla s topmodelkou neprobouzí. Probouzí se samy. (Na hledání své celoživotní lásky mají přece celou hodinu a půl!) Mají vždy čistě povlečeno a mají také dokonalý make-up. Jste-li filmová hrdinka, máte také skvělé ložní prádlo, na kterém nikdy nezůstane ani otisk po tunové vrstvě líčidla na vašem obličeji. Máte vždy růžové tváře, dokonalý účes, slunce ve vlasech. Nikdy nemáte kruhy pod očima. Neprobouzíte se do tmy ani do zimy. Hrdinka si připraví zdravou snídani. Hrdinka má ledničku plnou minerální vody a VŽDY čerstvého ovoce. Mužský hrdina má místo toho ledničku vybavenou pouze patřičně plesnivým mlékem a okousaným salámem. (Musí být jasné, že tenhle drsný samotář opravdu potřebuje, aby se o něj někdo staral!) To, co však nepotřebuje, je snídat. Samotářský hrdina má po ruce vždy čisté a vyžehlené oblečení, které mu perfektně padne. Hrdina si nikdy nemusí šněrovat tkaničky. Hrdina nikdy nečeká na výtah. Hrdina nikdy nečeká ve frontě na noviny. Hrdinovu autu nikdy nebrání ve výjezdu auto nějakého idiota, kterého by mohl zastřelit. Hrdina také nikdy za parkování neplatí, a když, tak má vždy po ruce drobné.

            Když hrdinka dosnídá a odloží zasněný výraz na terasu, vyrazí běhat. Hrdinka nikdy nemusí vynášet odpadky. Hrdinka nikdy svůj byt nezamyká. Pořád svítí slunce. Na ulici není nikdo jiný než její známí. S úsměvem jí pozdraví popelář, policista, hispánský prodavač, transvestita na rohu i prchající vězeň. Hrdinka má vždy dobrou náladu. Má dobrou náladu, protože má dokonalý make-up, protože jí všichni milují a protože běží a …nepotí se. Hrdinka běží vždy zlehka a rytmicky. Nefuní, nedostává astmatický záchvat, natož aby zakopla. Nikdo se jí nemotá pod nohy a může se kochat krásnou přírodou s jistotou, že nikdy nešlápne do … vedle. Hrdinka se nikdy nedívá na hodinky. Hrdinka má dokonalou pracovní dobu.

Jistě jste si již udělali slušnou představu o dni obyvatel celuloidového světa. Tak nevím. Zdá se mi, že i přesto, že coby hrdina nikdy nemusíte nabíjet, čekat na drobné zpátky a na toaletu chodíte jen proto, aby jste tam někoho pořádně zbušil, jisti si tím, že vy žádnou nikdy nechytnete, a když, tak se do příští scény zahojí a přesto, že coby hrdinka se pokaždé napoprvé dovoláte tomu, komu potřebujete, nikdy nespálíte večeři, nikdy si nezlomíte nehet a nikdy nemusí reklamovat boty, které jste si koupila v rámci zábavného odpoledne s kamarádkami, přestože hrdinové a hrdinky zřejmě neplatí daně, nemají problémy s rozbitou pračkou ani hlučnými sousedy, přestože nemění žárovky, nečistí záchody, nevěší prádlo, nepřišívají utržené knoflíky, nelámou si kosti, netrpí hluchotou ani krátkozrakostí, artrózou ani hemeroidy, netloustnou, neblbnou, nestárnou, neumírají, přesto všechno, myslím, že Podnikavá dívka, Samotář ze Seattlu, Batman i s Robinem, James Bond, všechny ty Divoké kočky a dokonce i Stiflerova máma se bez mé společnosti budou muset obejít. A určitě jim to bude moc líto!



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 11.4.2002 > Celkem jsem se bavil, ač jsem něco podobného nedávno četl, ale to nevadí. Máš smysl pro ironii a to mám rád! Ale jsi moc "krutá", občas přeci nějaký ten druhořadý shit musí člověk pro odreagování užít, ač ví, že je to vlastně slátanina na entou, s kvalitou čínské bundy Adidas. Např. Stiflerova máma mě pobavila, ač není pochyb, že tenhle film, je, ehm, diskutabilní úrovně :o) Hezké, zábavné (tedy ten fejetonek..)!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.4.2002 > O stiflerově mámě se nedá nic diskutovat, i když to právě děláme:-)) K Fejetonu : Je hezké být hlavním hrdinou, nebo hrdinkou. Sekundární postavy to mají těžší, ba přímo opačné, ale někdo je hrát musí. Vítejte v neceluidovém sekundárním světě. A jako vždy platí...nejlepší je být dítětem.
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 12.4.2002 > Žůžo! Bavila jsem se. :o)
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 12.4.2002 > no, hrdinka když jde běhat, tak se jí objeví mokré skrvny na prsou, dá se čekat, že od potu (možná se jen dívám na špatné filmy :-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.4.2002 > jeeee tak zábavný to neni.... jakobych to už slyšela stokrát.... hudsonku, ty rád kulečník?
Body: 1
<reagovat 
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > Kajman: No jo, vždyť já nejsem žádný filmobijec - právě naopak!!! ...Kde myslíš, že bych ty své teorie nasbírala, kdybych ten celuloid tak nehltala?! :-D
<reagovat 
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > Thomas: S těmi vedlejšími postavami je to všude stejné - jak u nás, tak u nich. Kupříkladu má maminka sleduje Perryho Masona a přiznávám, občas se k ní přidám. A kdykoliv se tam objeví ten asistent s polským jménem ( jak jinak, bijte emigranta - tohle je Amerika!!!), maminka položí do místnosti znuděně řečnickou otázku: Tak kdy už ho zase zbijou. PS: Stiflerova máma je můj idol! je to něco jako Poisonivy s liftingem. Miluju záporné hrdinky!!!
<reagovat 
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > Kapucín: Díky moc. :-)
<reagovat 
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > centaur: To je naprostá pravda! Děkuji za postřeh...to víš, já se běžkyním na trička moc nedívám. :-)
<reagovat 
Sionna_V (Občasný) - 12.4.2002 > Lucie: Je mi líto. Možná to ale vidíš moc Černě. :-)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 14.4.2002 > Lucie : kulečník stiflerový moc ne...přece jen sem viděl trošku dvojky a to mě to docela znechutilo:-) Sionna_V : Já znám jen toho Perryho od Ozzyho :-)...mělo to docela zajímavej klip
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 15.4.2002 > Veru nedelej damu - urcite si popsala veskrze obyčejnej den z tvého tajného deníčku - seš dokonalá, ale to my pochopitelně všickni víme..;) ..já sem taky taková, jenom vždycky šlápnu do-..ne vedle..;(.....:))
Body: 5
<reagovat 
čtenář Lebeda - 19.4.2002 > Ale jo...nebylo to nehorsi...nadsazka k fejetonu patri..takze se ty "renoncy" s flekama promijeji..:-)..pravda je, ze jsem este v zadnym fikmu nevidel jak nekdo slape do hovna..ale rad bych se toho dockal...a asi nejvic me mrzi, ze mi nic nerika pojem Stiflerova mama...slo to
Body: 3
<reagovat 
švajnhund (Občasný) - 30.4.2002 > po dlouhý době něco alespoň elementarně vtipnýho....de to
<reagovat 
čtenář Killow - 2.5.2002 > Zkus se taky nekdy kouknout i na jiny filmy nez Batman a Robin, James Bond, Divoké kočky ... Ale u tehle ses vazne trefila.
Body: 3
<reagovat 
čtenář člověk - 2.5.2002 > ...Divoké kočky jsem neviděl,ale viděl jsem film s podobným názvem : Divoké včely... je to film,na který tenhle fejeton vůbec nesedí...viděla jsi to?...ještě jednu poznámku...ve filmu Slunce seno a pár facek (nebo jahody...ted nevim)...Helena Růžičková šlápla do hovna :-)...ne že bych tenhle lidovej humor nějak miloval,ale když už se tady o těch hovnech mluví....jsou různý filmy no....je mi jasný na jakej druh filmových hrdinů jsi se chtěla zaměřit,ale možná jsi to mohla jasně říct,protože ted Ti takový rejpalové jako já můžou předhazovat v jakým filmu kdo šláp do hovna,kde kdo spálil večeři a tak.....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter