Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BITVA O TOTEM ZACALA...
Autor: andre (Občasný) - publikováno 31.3.2002 (05:26:37)


marjanka (Občasný) - 1.4.2002 > …na jedné straně vojska Totalitního těžce etického mocnářství, na straně druhé hrstka vzbouřenců. Prapodivný znak, jenž mají rebelové na zástavě, si špičky TO.T.E.M. vysvětlují jako vyobrazení obráceného trychtýře. Podle jiných (necenzurovaných!!!) zdrojů se však jedná o tajný znak záškodnické skupiny, který zobrazuje architektonický výtvor jistého Hubáčka. Tuto informaci nám však nikdo z vrcholných představitelů T.O.T.E.M. nepotvrdil. I samotný velitel vojsk pouze pokrčil rameny a dodal: „Hubáček? Neznám!!! Kdo to je, kurvaaa?“ Jaký bude průběh bojů si zatím nikdo neodvažuje odhadovat. Budou následovat sprostá slova? Urážky? Začne fungovat Totalitní těžce etické mocnářství jako distributor lehkých drog? Nebo je již distribuuje a celá tato bitva je pouze kolektivní halucinací po jejich požití? A pokud ano, mají tyto drogy schopnost totemalizovat? A je vůbec totemalizování net-etické? A co vlastně totemalizování je? Jedná se o třetí stupeň mučení dle Tereziánského zákoníku? Nebo se jedná pouze o činnost, jíž se s oblibou věnují Rudí Khmérové ve svém volném čase? A co říká o totemalizování současný trestní zákoník? A o pranýřování? Může žena při totemalizování dosáhnout orgasmu? A je dovoleno totemalizovat i v průběhu Olympijských her? Dočkáme se u oken ve Microsoft Windows kromě možnosti maximalizovat a minimalizovat také volby totemalizovat? A kolik za to Gates od TO.T.E.M. dostane? A není náhodou totemalizér plemeno bojového psa? Bude totemalizována i sv. Anežka? A dostane za to kardinál Vlk přes hubu? To vše je zatím záhadou… Ale za tohle si, Andre, nezasloužíš víc než jeden bod! (Bude ztotemalizována tato poznámka??)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli marjanka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter