Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BITVA O TOTEM ZACALA...
Autor: andre (Občasný) - publikováno 31.3.2002 (05:26:37)
                    


Poznámky k tomuto příspěvku
_JiKo_ (Občasný) - 31.3.2002 > :-)
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 31.3.2002 > Paráda Andre :))) Jen mi napověz který z nich jsi ty a který ljucca ? ;) Celkem dobrý "bojovník" je ten vlevo nahoře :))
<reagovat 
Petr Krasny (Občasný) - 31.3.2002 > Pro tebe Andre. Vyhraná bitva ovšem nemusí rozhodnout válku.
<reagovat 
westfood (Občasný) - 31.3.2002 > vy ste volové
Body: 5
<reagovat 
1983 (Občasný) - 31.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 31.3.2002 > :)
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 1.4.2002 >
Body: 5
<reagovat 
RocketQueen (Občasný) - 1.4.2002 > To si děláte prdel?? Ten filtr z Photoshopu bych poznal na 100 metrů.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 1.4.2002 > lehce přesycené...
Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 1.4.2002 > eee .. hrůza- ... .. to je grafika???
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 1.4.2002 > …na jedné straně vojska Totalitního těžce etického mocnářství, na straně druhé hrstka vzbouřenců. Prapodivný znak, jenž mají rebelové na zástavě, si špičky TO.T.E.M. vysvětlují jako vyobrazení obráceného trychtýře. Podle jiných (necenzurovaných!!!) zdrojů se však jedná o tajný znak záškodnické skupiny, který zobrazuje architektonický výtvor jistého Hubáčka. Tuto informaci nám však nikdo z vrcholných představitelů T.O.T.E.M. nepotvrdil. I samotný velitel vojsk pouze pokrčil rameny a dodal: „Hubáček? Neznám!!! Kdo to je, kurvaaa?“ Jaký bude průběh bojů si zatím nikdo neodvažuje odhadovat. Budou následovat sprostá slova? Urážky? Začne fungovat Totalitní těžce etické mocnářství jako distributor lehkých drog? Nebo je již distribuuje a celá tato bitva je pouze kolektivní halucinací po jejich požití? A pokud ano, mají tyto drogy schopnost totemalizovat? A je vůbec totemalizování net-etické? A co vlastně totemalizování je? Jedná se o třetí stupeň mučení dle Tereziánského zákoníku? Nebo se jedná pouze o činnost, jíž se s oblibou věnují Rudí Khmérové ve svém volném čase? A co říká o totemalizování současný trestní zákoník? A o pranýřování? Může žena při totemalizování dosáhnout orgasmu? A je dovoleno totemalizovat i v průběhu Olympijských her? Dočkáme se u oken ve Microsoft Windows kromě možnosti maximalizovat a minimalizovat také volby totemalizovat? A kolik za to Gates od TO.T.E.M. dostane? A není náhodou totemalizér plemeno bojového psa? Bude totemalizována i sv. Anežka? A dostane za to kardinál Vlk přes hubu? To vše je zatím záhadou… Ale za tohle si, Andre, nezasloužíš víc než jeden bod! (Bude ztotemalizována tato poznámka??)
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 1.4.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.4.2002 > ty náš malý donkichotíku :-))))
Body: 5
<reagovat 
Petr Krasny (Občasný) - 1.4.2002 > Doufám, že brzy rozkvetou šeříky...
<reagovat 
Mari (Občasný) - 1.4.2002 > Ale jo. Lepší než ten 2.
<reagovat 
Mari (Občasný) - 1.4.2002 > Ale jo. Lepší než ten 2.
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 2.4.2002 > no comment :-)
<reagovat 
danniel (Občasný) - 2.4.2002 > Totem o muerte! Venceremos! Hasta la victoria, siempre! :-))
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 3.4.2002 > Teda Marjánko, ty jsi číslo! :o)))
<reagovat 
čtenář ljucca - 8.4.2002 > hej pse pudingo pojd na pokec
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 27.5.2002 > V zajmu TOtalitniho Tezce Etickeho Mocnarstvi a ve vire v svobodu utiskovani slabsich posilame z kraje Brno-vina a Moravskych slivovic jiste potrebnou tekutou pomoc - pouze z potravin se zit neda. Demoralizacne vzato kveten pustil dusi v temnotach strachu, chystame se tedy poslat likvidacni komando na nastoleni poradku. Dalsim ukolem naseho komanda bude - prezit aspon pet minut po zacatku konfliktu, aby se stihli seznamit s Vasim nejen udajne krasnym krajem. V podstate nam pujde o zachranu totemalitniho zrizeni z drogove kartelovych valek pomoci zbrane zvane "sup sem sup tam slivovice a bude zas vopice". V pripade neuspechu k Vam posleme lehkou jizdu Salinou a par tezkych kalicu, kteri jiste dopomuzou navraceni totemalitniho zriceni cimz pujde o absolutni konec nemarjankovejhulicu v Cechach, tak i mozna (po neagresivnich vybojich) po cele Evrope. Pripadne Vam nechame na ustaleni poradku nasi elitni vystavka bezdomovcu, ktera bude v Praze v tezkem ocekavani Vasich rozkazu. Problem s billem? Na to my lijem... Mozna nam nakonec Tedy vyvstava otazka tykajici se totemalizovani orgasmu. Obavame se ze na tento boj momentalne nemame dostatecny pocet lidi, abychom po cele Praze totemalizovali orgasmus. Budeme ocekavat posily z jinych casti nasi totemalizovane vlasti a ocekavame, ze se brzy prihlasi i nova vlna dobrovolniku. Dale, zadame velitele likvidacniho komanda aby se ujal veleni nasich oddilu pro zrejmou neschopnost naseho veleni vydrzet az do Prahy v pouzitelnem stavu. Predem dekuji totemalitniho vedeni, za me brzke povyseni :o)
Body: 5
<reagovat 
Tutor (Občasný) - 19.1.2003 > DRRRRRRRRRRRRRRRN
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter