Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nad výstavou Štyrského
Autor: CarpeDiem (Občasný) - publikováno 23.8.2007 (21:48:07)


 CarpeDiem (Občasný) - 14.9.2007 > ztratila> Ahoj. Texty pro Totem neflákám, to bych je raději nepsal - třeba tak jako ty. NA druhou stranu, zvláště v textu jako je tento (upúozornění na výstavu), rád upřednostním funkci.


A pokud jde o funkci redaktora a náš starý spor, který zmiňuješ, dovolím si připomenout - neboť by mohlo dojít k mýlce - že spor začal mým smazáním několika off-topic příspěvků v diskusi tuším o vaření. Jistě sama uznáš, že pod strašlivým zločinem "zenužití redakčních práv" si nepoučený může představit leccos. Dokonce se našla jedna dívka, která se tehdy bála, abych prý nezačal mazat příspěvky autorů či co. Také díky takovým (obavám) jsem si zablokoval nick Bobr a rozhodl se jako jeden z mála tady na Totemu vystupovat pod svým jménem. Že se k tomu vracíš tady, to mne překvapuje - já jsem to uzavřel. Pokud k tomuto tématu ale máš něco nového, založil jsem kdysi pro něj fórum - tam to můžeme probrat.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli CarpeDiem
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter