Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
autoportrét
Autor: back (Občasný) - publikováno 18.8.2007 (17:44:01)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
back (Občasný) - 18.8.2007 >

Toto foto bych chtěl věnovat rodičům, sestrám, Filipu Sklenářovi a kolegům, kteří denodenně potírají na ulicích zločin. Pak také panu Kubicemu a všem klukům a holkám na MV. V neposlední řadě i Toonovi za přínos kultuře a Standovi za přínos filozofii a mystice.


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 18.8.2007 >

takováhle partička mi přijít do bytu, tak nevim nevim, asi bych jim kafíčko neuvařil... :o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 back (Občasný) - 18.8.2007 > stanislav> Voni Tam Stando taky vařili :-))) Ale kafíčko to nebylo. Poznal jsi mě ?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.8.2007 > back> tipuju toho chlápka v červenočerný budně. ale nevim, jestli se nepletu... se domnívám, že bejváš v civilu, žes jako šéfik. :o)
<reagovat 
 back (Občasný) - 18.8.2007 > stanislav> Ano :-))) Akorát mě děsí zvětšující se lysinka na temeni. Závidím Ti Tvou kštici :-)))
<reagovat 
 back (Občasný) - 18.8.2007 > back> A tu červenou bundu si beru, aby mě nikdo neoddělal :-))) Je dobře zapamatovatelná.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.8.2007 > back> no, já ti kontakt s podsvětím tedy nezávidím, já bych z toho měl strach, se přiznám. že jako někdo z nich může bejt mstivej a pěkně se s tim potom nesrat. jsi poměrně hrdina, člověče, když nad tim tak dumám. na to každej nemá, no. jsem nedávno četl něco o kriminalitě, nějaký data o tom, jak ve světě rostla, a od devadesátých let prý to snad už jde jako trochu dolu, tedy spíš v USA a na západě, je to dost na hovno, když lidi maj strach jít v noci ven a tak.
<reagovat 
 back (Občasný) - 19.8.2007 > stanislav> 

hrdina ? To je docela legrace. Ale je fakt, že je hrozné v jaké špíně se občas hrabeme. A s jakýma lidma jsme v kontaktu. A to je ten důvod, proš četníkům občas hrabe :-)))


<reagovat 
celulosa (Občasný) - 19.8.2007 > trapné a komentář jakbysmet
Body: 1
<reagovat 
 back (Občasný) - 19.8.2007 > celulosa> Je to re-ce-se jestli Ti to něco říká. Ale asi nee.
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 20.8.2007 > back> ale recese má být vtipná, jestli Ti to něco říká.Asi een.
<reagovat 
 back (Občasný) - 20.8.2007 > celulosa> Vnímat vtip je dar. Ty jsi kokůtek, který si myslí, jak není mazaný, erudovaný a jenom tady rozhazuješ jedovaté sliny. A z těch dvou příspěvků co jsem zde od tebe četl, nic moc, máš před sebou hodně práce. Tak radši zaber u sebe nádivo blbej. S pozdravem back. PS : Nejsi v rodině s Rejžkem ? To je taky jeden blbec, který jen kritizuje a hovno umí.
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 21.8.2007 > back> bylo by mi velkou ctí, být v rodině s Rejžkem, protože ten člověk umí. Nemohu za to, že nejsem lidový, a tudíž mi nikdy nebudeš rozumět. Za každou cenu se všemu směje jen blbec.
<reagovat 
 back (Občasný) - 21.8.2007 > celulosa> 

     Že nejseš lidový ? Ty jsi další domýšlivý pitomec. Z hrušky dolů pane celulosa. Znám Tvůj projev, reakce. Není to v lidovosti. Ách. Jak bys chtěl být vyjímečný, děsíš se tuctovosti. A zatím. Jsi jen jeden z davu. Je těžké s tím pomyšlením žít.

     Dám Ti jednu radu. Není to ve slovíčkaření. Je to ve vnitřním světě, do kterého ještě dlouho neuvidíš. Možná nikdy ... S pánem bohem pane nelidový.


<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 21.8.2007 > back> to je ten nejblbější argument z Americké krásy, sice jsem egocentrický zakomplexovaný blbec, ale zato vím, proč věci říkám a nemusím snažit být vtipný za každou cenu a neumět si přiznat pravdu. Nemůžeš doběhnout vlak,co už dávno nejezdí.Doběhla tě malá zakomplexovaná holka.
<reagovat 
 back (Občasný) - 21.8.2007 > celulosa> 

      Další posraná šaráda.  Proč si v tom tak libujete ? Není to známka moudrosti, ale zakomplexovanosti. Ještě tady začnou houkat vlaky ...

      Doběhla ... Myslíš moyri ? Ale ne :-)) Jen jsem přistoupil na Tvou hru. "Přiznat pravdu". Jak roztomilý dětinský argument. A k tomu, že víš proč věci říkáš Ti řeknu jedno. Naopak. Tápeš v tom a střílíš od boku. A soudíš předčasně. Tak jako jsi mě pasovala na jednoduchého pablba. Ale vidím Ti až do žaludku. Pa.


<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 21.8.2007 > back> jsi jednoduchý, vím, že víš, kdo jsem. Mou hru, já ji nezačala, jen v ní pokračuji.
<reagovat 
 back (Občasný) - 21.8.2007 > celulosa> Tvůj jediný argument ? Má jednoduchost ? To už opravdu nemáš žádný střelný prach ? Panečku.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.3.2008 > tak fajn, až jednou vpadnete do našeho skvótu, budu se lísat k chlápkovi v červené bundě ;-)
<reagovat 
 back (Občasný) - 11.3.2008 > Emmet_RAY> Ale od té doby jsem zhubl 15 kilo :-)) A tu bundu už mám akorát na požáry :-)) Jsem neustále v utajení :-)))))
<reagovat 
čtenář čočkováPavlína - 16.3.2008 > vůbec to nechápu...ale přijde mi to skvělý...... nechcete zajít všichni na kapustovou polívku?.... máme plnej hrnec....;-)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 5.4.2008 > Asi neměli radost, taky nesnáším nezvaný návštěvy :) A prosím, příště se mi všichni pro radost otočte a řekněte sýr ;)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.10.2008 > sem si tuhle dardu šlehnul znovu... 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.10.2008 >
<reagovat 
--------- (Občasný) - 5.10.2008 > juchůůůůůůůůůů! :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 27.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 4.2.2010 > no vy policajti- nebo rovnou prevlecena mafie?- se mate take cim chluvbit, to je fakt.. vystihuje to celou uroven tohoto statu, ta vizitka u tTveho obrazku:


řekněte hovno, hovno, hovno, řekněte hovno, hovno, hovno řekněte, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno, hovno,


preopocitej si je, zadne jsem nepridal
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 27.8.2010 > děsný :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter