Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Otázky a odpovědi
Autor: furat (Občasný) - publikováno 14.8.2007 (00:57:30)


Šílená svině (Občasný) - 14.8.2007 > Ta věcička není tak úplně špatná na druhý pohled. Má jen několik vad - tedy,jak se mi to jeví mýma vočima.
1) Ta grafická úprava je zbytečná. Naopak, je spíše k negativu celé miniaturky (povídečky).
2) A to podstatnější: Je to napsáno v takovém duchu "podívejte na hlubačku, to snad není možný". Což by nevadilo, ale v závěru by pak mělo dojít k "reverzi", "poznání" (nevím jak to říci): "hloupá není ona, ale já". Nebo jinak: Kdybys to napsal v duchu "přišla zvláštní ženská, tajemná, zasněná" a ty bys jí byl uhranut (ponořil se někam mimo ten ruch khnihkupectví a na chvíli se jakoby přenesl do jejího světa "nerozumění" a pak bys to sejmul, že "byla kráva".
O co mi jde? O moment poznání něčeho těžko popisovatelného, o změnu v myšlení, o objev něčeho neurčitého, o nalezení vlastní omylnosti, roztěkanosti nebo vlastního povýšení a reflexe vlastní integrace do toho "rozumného" světa a vyslovení třeba pochybnosti v duchu "všechno je jinak". Kdyby se ti to podařilo byla by to pěkná miniatura, taková řekněmě "kafkovská". Takže to nejdůležitější - zbavit se toho pohledu podívelte, co sem chodí za kretény a nebo ten pohled na konci obrátit v prožití nějaké zajímavé, výjimečné chvíle. V této formě, v jaké jsi to napsal, jsi se dotknul chvíle, ale hovadsky si ji popsal: znásilnils ji k svému obrazu asistentíka, kterýmu všechno podstatné unikne, protože vidí především sebe v roli prodavače místo zajímavosti té chvíle, kdy se najednou dějí nepředpokládané, divné, ale ne nepříjemné, spíše tajemné věci. A to i přesto, že ta žena mohla být třeba nějak vyšinutá nebo si hrála na vílu z venuše.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter