Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
pusinka
Autor: kaulik (Občasný) - publikováno 23.3.2002 (00:39:03), v časopise 12.6.2002



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 24.3.2002 > Tak to je pěkný :o)
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 24.3.2002 > :((( to bych s přehledem udělala taky - za TOHLE Ti jedničku nedám:)
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 24.3.2002 > jasně ... já vím že tyseš taková hodná holka ... rači ti nebudu říkát tu pointu :))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.3.2002 > checht :-) vlastní zkušenost? :-))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 24.3.2002 > né ... tomi přišlo majlem ... ale jinak docela modelovej případ :))))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.3.2002 > Já bych to zařadil do slabikáře hned za "Ema mele maso" a "Máma má Emu" :-)
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 24.3.2002 > slabikáře nepomůžou ... prostě v ženským mozku některý vobvody chyběj ... to můžeš popsat celý knihy návodů ... a nic :-)))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.3.2002 > Buď rád, že chyběj...aspoň se my zas můžem vymlouvat, že i my nejsme dokonalý a že neumíme vařit a tak...i když nám ty obvody nechyběj:-))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 24.3.2002 > vařit jo? ... tyseš eště ňákej mladej romantik thomas ne? ... játě nechci ranit předem ... ale vařit voni teda taky neuměj :))))))))))))))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.3.2002 > No já ti nevím...mamka sicejc udělá něco dobrýho, ale to jím pak celej víkend:-) A ségra je pravda, že vařit neumí a to by teda jako už měla v jejím věku...umím vařit líp já než vona:-)

Jinak zasejc z prášku docela dokážou hodně...by ses divil čéče. Palačinky jedna báseň. Sice si pak dojdou vybavovat skrzejc telefon a dosmažit sem si je musel já, ale byly fakt výborný, že Nejmenovaná? :-)))
<reagovat 
stín (Občasný) - 25.3.2002 > :))) dejte mi pokoj s takovejmahle debatama :(( jedno téma lepší než druhý - co takhle: "emoce v mužským prožívání" nebo "schopnost sebekritiky v mužské populaci" ?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.3.2002 > no myslím, že bychom byli stejně úspěšní, kdybychom nadhodili "schopnost sebekritiky v ženské populaci" a mohli bychom přidat i "schopnost kritiky v ženské populaci" :-)...."emoce v mužským prožívání"?? já sem ten mlaďáckej romantik nebo jak to Kaulik říkal, tak bych s tím neměl mít problémy...hi to sem krásně vybruslil :-))))
<reagovat 
stín (Občasný) - 25.3.2002 > :)))) myslíš, Tome? :)))))
<reagovat 
agnieszka (Občasný) - 25.3.2002 > :-)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.3.2002 > No aspoň v rámci totemu...co se bude dít, až mě budeš u tebe škrtit, to je věc jiná :-))) Každej můžem mít přece svůj názor, pokud máme dost velkou sílu ho obhajovat :-)))))))))))))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 25.3.2002 > :)))) aha ... měse zobrazila jenom ta poznámka ... taksemsi řikal proboha proč škrtit ... jásem takovej mírumilovnej ... a eště k tomu umě? :))) ...
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 25.3.2002 > teď uš mito došlo pochopitelně ... a nedivim se ... tomu škrcení :-)))
<reagovat 
stín (Občasný) - 25.3.2002 > :) jsem šťastná, když mám koho škrtit:))) moc lidí na to nemá odvahu:))))- mě kritizovat - a když už, tak jako anonymové:))) Thomasi - a jak jsi to myslel s tou "schopností kritiky v ženské populaci" - má to být kritika mých veleodborných kritik?????? :))))))))
Kauliku a Ty máš recht - zůstaň zalezlej - je to bezpečnější a máš aspoň klid:)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.3.2002 > Oli pokud vím, tak jediný anonym, který kritizuje pod tvýma dílama jsi vždy ty sama, protože se k tomu navíc vždycky přiznáš :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter